自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 9576

畀面勳章 環保接龍勳章


1#
發表於 13-6-12 17:16 |只看該作者
本帖最後由 karee 於 13-7-1 01:03 編輯





子爵府

積分: 11277


2#
發表於 13-6-12 17:17 |只看該作者

引用:冇敬老之心,不為人設想呢個男人係咪唔值得

原帖由 karee 於 13-06-12 發表
冇敬老之心,不為人設想
呢個男人係咪唔值得再一齊?
你家人鬧過/單打佢?


伯爵府

積分: 15568

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 13-6-12 17:21 |只看該作者
佢叫返你同佢屋企人食,你又學返佢黑面囉:;pppp:


男爵府

積分: 9576

畀面勳章 環保接龍勳章


4#
發表於 13-6-12 17:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+karee+於+13-06-12+發表冇敬

原帖由 garfield097 於 13-06-12 發表
你家人鬧過/單打佢?
冇!





珊瑚宮

積分: 114019

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 畀面勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第二回 開心吸收勳章


5#
發表於 13-6-12 17:21 |只看該作者

回覆:karee 的帖子

點解會甘?


男爵府

積分: 5819


6#
發表於 13-6-12 17:24 |只看該作者

回覆:每次叫c6同我屋企人食飯就黑面!好討厭!

我果隻都係咁架,人地又冇得罪佢,真係唔知佢諗乜


男爵府

積分: 9576

畀面勳章 環保接龍勳章


7#
發表於 13-6-12 17:26 |只看該作者

引用:點解會甘?

原帖由 lam133 於 13-06-12 發表
點解會甘?
問佢係咪唔想去食,我話唔想去就唔好去𡿨係可以的(並不是激動的語氣)
佢就黑起塊面同我講,唔係



點評

wcpcelia    發表於 13-6-12 17:31


子爵府

積分: 13015

好媽媽勳章 醒目開學勳章


8#
發表於 13-6-12 17:30 |只看該作者

回覆:每次叫c6同我屋企人食飯就黑面!好討厭!

我覺得男人錫你丶一定會錫埋你父母。
同埋向架!同奶奶唔啱既人,好大部份都係因為個老公對外家唔好!
好幸運我地雙方家長関係都好好!




大宅

積分: 3533

畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 13-6-12 17:31 |只看該作者
唉…遇到呢d事真係好煩ga…
一心諗住一家人齊齊整整咁食飯…
偏偏有d人因為少氣就燶口燶面…講真見到d咁既人真係寧願佢唔到…
但無奈D老人家又偏偏少個人都唔高興咁…


珍珠宮

積分: 32563


10#
發表於 13-6-12 17:38 |只看該作者

回覆:每次叫c6同我屋企人食飯就黑面!好討厭!

我老豆以前都係咁,唔鍾意去我阿婆屋企,我媽咪迫佢去反而會鬧交,我媽咪同樣地唔鍾意去我阿嫲果邊,因為有啲親戚好麻煩,久而久之,我問媽咪咁你果陣點做?佢話由佢啦,鍾意去咪去囉,費事迫佢去,我覺得用呢個方法都幾好,你迫佢去反而仲衰,無謂因為見唔見去唔去而鬧交啦,由佢啦


水晶宮

積分: 71357

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章


11#
發表於 13-6-12 17:41 |只看該作者

引用:冇敬老之心,不為人設想呢個男人係咪唔值得

原帖由 karee 於 13-06-12 發表
冇敬老之心,不為人設想
呢個男人係咪唔值得再一齊?
其實真係尊重對方就一定會尊重埋對方既家人,食餐飯je, 有幾難呀?


珊瑚宮

積分: 114019

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 畀面勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第二回 開心吸收勳章


12#
發表於 13-6-12 17:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lam133+於+13-06-12+發表點解

原帖由 karee 於 13-06-12 發表
問佢係咪唔想去食,我話唔想去就唔好去𡿨係可以的(並不是激動的語氣)
佢就黑起塊面同我講,唔係



...
唔去未唔好叫他。


大宅

積分: 2232


13#
發表於 13-6-12 17:43 |只看該作者

引用:我覺得男人錫你丶一定會錫埋你父母。同埋向

原帖由 穎穎媽咪 於 13-06-12 發表
我覺得男人錫你丶一定會錫埋你父母。
同埋向架!同奶奶唔啱既人,好大部份都係因為個老公對外家唔好!
好幸運 ...
好羡慕


大宅

積分: 4405


14#
發表於 13-6-12 17:45 |只看該作者

回覆:每次叫c6同我屋企人食飯就黑面!好討厭!

情理上唔係撩交唉會通知佢一聲,去唔去唔會迫佢


侯爵府

積分: 22072


15#
發表於 13-6-12 17:48 |只看該作者

回覆:每次叫c6同我屋企人食飯就黑面!好討厭!

咁,樓主平日又点對待佢屋企人呢?


瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 13-6-12 17:52 |只看該作者

回覆:每次叫c6同我屋企人食飯就黑面!好討厭!

我老公都會唔鍾意,不過對我阿媽就唔會囉,仲會得閒就叫埋佢一齊食


男爵府

積分: 9576

畀面勳章 環保接龍勳章


17#
發表於 13-6-12 17:57 |只看該作者

回覆:每次叫c6同我屋企人食飯就黑面!好討厭!

我覺得,最大分別是c6自己屋企是反去埋位就食,不需各兄弟姊妹幚手,食完就走。開左飯就邊食邊等,見到返左黎就埋位食,見唔到亦不會留。

我屋企長者多,prefer食早飯,而且主張早反去幚手,聚下,玩下孫。等齊人至開飯,唔到要出聲,遲返亦要講,留飯留餸。




禁止訪問

積分: 4191


18#
發表於 13-6-12 18:01 |只看該作者

回覆:每次叫c6同我屋企人食飯就黑面!好討厭!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9576

畀面勳章 環保接龍勳章


19#
發表於 13-6-12 18:02 |只看該作者

引用:我老豆以前都係咁,唔鍾意去我阿婆屋企,我

原帖由 sinyeechu 於 13-06-12 發表
我老豆以前都係咁,唔鍾意去我阿婆屋企,我媽咪迫佢去反而會鬧交,我媽咪同樣地唔鍾意去我阿嫲果邊,因為有 ...
我冇迫佢去架,但每次我屋企有飯聚都依例會問聲佢去唔去

今次係早兩日已同佢講,佢話好丫都想去

結果今日就燶口燶面,好似我迫佢咁




男爵府

積分: 9576

畀面勳章 環保接龍勳章


20#
發表於 13-6-12 18:06 |只看該作者

引用:婆媳版大把黑面新抱,但D男人又無乜野

原帖由 呀度 於 13-06-12 發表
婆媳版大把黑面新抱,但D男人又無乜野
我都想做得出呢!

不過家教教落,邊個是與不是都好,都要尊重人。




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo