自由講場

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   2


侯爵府

積分: 20025


1#
發表於 13-6-17 21:14 |只看該作者
本帖最後由 ivycwl 於 13-6-17 21:16 編輯

今日好難得同C6一齊上大陸返工.好啦,話7:45出門口,我話咁早出去仲咩,C6話要出去食早餐.
個時我差唔多裝好身,之後我話其實遲半個鐘出門都得啦.
C6話,咁我出去食早餐先,你自己遲D黎之後係大陸的巴士站等.
我咪答佢...好呀.
其實我係打算一齊出去的,我個時已經拎緊袋.
之後C6就即刻出左門口,行得勁快.
我追出去都追唔到,仲要見到剛剛有巴士,C6上左,我追到死死下先追得上巴士.
我個刻真係嬲到爆,食個早餐咁緊要嗎.因為食個早餐難得一次都唔同個老婆一齊返工,我係後面追緊佢時打比佢又唔聽電話.

雖然C6係咁講對唔住,下次唔會.
但我真係好嬲.....點解C6會咁架.
C6仲要話.....又係你話好我先出門口既....

你地C6會唔會咁樣.


子爵府

積分: 14261


2#
發表於 13-6-17 21:16 |只看該作者

回覆:今日嬲左C6成日,比你嬲唔嬲,定係我小氣!

你吾打俾佢?一早話等一陣咪得囉


侯爵府

積分: 20025


3#
發表於 13-6-17 21:17 |只看該作者
hui.lai 發表於 13-6-17 21:16
你吾打俾佢?一早話等一陣咪得囉
我有打比佢,我出到門口見到佢走左就已經打比佢,但佢冇聽.佢話聽唔到.


子爵府

積分: 10231

好媽媽勳章 畀面勳章


4#
發表於 13-6-17 21:17 |只看該作者

回覆:今日嬲左C6成日,比你嬲唔嬲,定係我小氣!

你既然



子爵府

積分: 10231

好媽媽勳章 畀面勳章


5#
發表於 13-6-17 21:19 |只看該作者

回覆:今日嬲左C6成日,比你嬲唔嬲,定係我小氣!

你既然换好衫就應該叫老公等陣一齊出去嘛


侯爵府

積分: 20227

最關心BB問題熱投勳章


6#
發表於 13-6-17 21:19 |只看該作者

回覆:今日嬲左C6成日,比你嬲唔嬲,定係我小氣!

你C6可能好肚餓呢


珍珠宮

積分: 45360


7#
發表於 13-6-17 21:21 |只看該作者

回覆:今日嬲左C6成日,比你嬲唔嬲,定係我小氣!

咁佢係咪真係好重視早餐既人 ? 有 d 人好似我 fd 咁早餐一定要好豐富。 我自己就唔食都得。 佢既然道左歉, 有悔意就原諒佢啦。


伯爵府

積分: 19660


8#
發表於 13-6-17 21:22 |只看該作者
咁你自己答好架嘛,佢點知你心唔係咁諗呢,你唔想食早餐咪各自各去囉,其實都係誤會引起嘅,唔使嬲,而且可能佢真係聽唔到電話呢,我係果啲起身一定要食早餐嘅人,所以食早餐對我都幾重要,但我c6唔鍾意食早餐,有時就算要一齊出去,我都會梳洗完,食埋早餐先叫佢起身,或者我自己去食早餐先各自各去……我又唔覺有咩問題……


點評

tzeyeemama    發表於 13-6-18 13:33
丫雅    發表於 13-6-18 12:03


水晶宮

積分: 71357

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章


9#
發表於 13-6-17 21:24 |只看該作者
其實都唔係咩大事JE, 你講左幾次唔想咁早出門, 佢可能真係以為你想留係屋企耐D, 點知你又咄聲追出去, 佢衰在唔聽電話JE, 都唔洗嬲成日既.


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


10#
發表於 13-6-17 21:24 |只看該作者
回覆 ivycwl 的帖子

咁點解你唔可以早出門陪佢食早餐
堅持要佢唔食早餐遲出門口就你
            


侯爵府

積分: 20025


11#
發表於 13-6-17 21:26 |只看該作者
佢唔係好重視早餐,平時有時都唔食的.
我係嬲佢情願自己一個出去食早餐,都唔同我一齊出去.
我地平時都係得星期六日有得見,所以今日係好特別可以一齊去返工.

之後我話你出去食完早餐先見約返,咁不如各自返工啦,約黎仲咩.來

好彩我追到佢班巴士,如果落到樓我追唔到佢既巴士,我應該仲嬲.


公爵府

積分: 27271


12#
發表於 13-6-17 21:27 |只看該作者
大家都啱,大人有大諒,原諒他
2017年小女兒呈分試將開始,努力、加油,為中一做好準備!


珍珠宮

積分: 46807


13#
發表於 13-6-17 21:29 |只看該作者

回覆:今日嬲左C6成日,比你嬲唔嬲,定係我小氣!

係吾係特登話要食早餐避開你給某人打電話通風報信吖?
正常見到你出得門口都會等埋㗎




侯爵府

積分: 20025


14#
發表於 13-6-17 21:29 |只看該作者
小倩 發表於 13-6-17 21:24
回覆 ivycwl 的帖子

咁點解你唔可以早出門陪佢食早餐
我其實唔係唔倍佢出去,我已經著好晒衫亦都打算出去的.
但係我地真係早左好多,遲多半個鐘出門其實都趕得到食早餐.

所以我咪話使唔使咁早出去.
之後C6就話咁不如我自己出去食先啦.一陣再等返.

如果我一早唔打算食,我就唔咁早起身換衫啦.



珍珠宮

積分: 32775


15#
發表於 13-6-17 21:30 |只看該作者

回覆:今日嬲左C6成日,比你嬲唔嬲,定係我小氣!

早餐對我好重要,我可以skip lunch n dinner, 但唔可以冇早餐




侯爵府

積分: 20025


16#
發表於 13-6-17 21:30 |只看該作者
sasa@uk 發表於 13-6-17 21:21
咁佢係咪真係好重視早餐既人 ? 有 d 人好似我 fd 咁早餐一定要好豐富。 我自己就唔食都得。 佢既然道左歉 ...
我真係覺得嬲,今日全日係公司都冇理佢,冇同佢講野.


珍珠宮

積分: 31074


17#
發表於 13-6-17 21:31 |只看該作者

回覆:今日嬲左C6成日,比你嬲唔嬲,定係我小氣!

完全唔嬲,小事到爆


侯爵府

積分: 20025


18#
發表於 13-6-17 21:32 |只看該作者
Vinccy 發表於 13-6-17 21:29
係吾係特登話要食早餐避開你給某人打電話通風報信吖?
正常見到你出得門口都會等埋㗎



...
咪就係.見到我已經換晒衫整好晒,正常你見到老婆差唔多搞好,你都會話不如一齊啦....


珍珠宮

積分: 39617

環保接龍勳章


19#
發表於 13-6-17 21:32 |只看該作者

引用:今日好難得同C6一齊上大陸返工.好啦,話7:45

原帖由 ivycwl 於 13-06-17 發表
本帖最後由 ivycwl 於 13-6-17 21:16 編輯

今日好難得同C6一齊上大陸返工.好啦,話7:45出門口,我話咁早出 ...
點解唔一齊食早餐樓主又換晒衫,點解都唔一齊出去食
小誤會,溝通上出左小問題!因為樓主一早表明唔一齊食早餐!


教養孩童,使他走當行的道, 就是到老, 他也不偏離!


侯爵府

積分: 20025


20#
發表於 13-6-17 21:32 |只看該作者
Rubik 發表於 13-6-17 21:30
早餐對我好重要,我可以skip lunch n dinner, 但唔可以冇早餐
但係佢唔係成日食早餐.

首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo