論盡家傭

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 9555


1#
發表於 13-6-18 10:06 |只看該作者
如題


大宅

積分: 3151

BK Milk勳章


2#
發表於 13-6-18 10:16 |只看該作者
waiwaikelly 發表於 13-6-18 10:06
如題

要睇你工人平時做成點, 好既, 睇下佢借幾多, 唔多既, 出糧同佢一齊去還錢先

做得唔好或者借到份糧都還唔到, 就即炒


現時, 小心你家中財物先
[img align=right]http://b3.lilypie.com/6jN8p8.png


男爵府

積分: 9555


3#
發表於 13-6-18 10:27 |只看該作者
dodo214 發表於 13-6-18 10:16
要睇你工人平時做成點, 好既, 睇下佢借幾多, 唔多既, 出糧同佢一齊去還錢先

做得唔好或者借到份糧都 ...
多謝分享

我個 CASE 係...我呢個工人岩岩同佢簽左第2份合約
一出左 visa 佢就比我發現佢有古怪
噚晚終於比我發現佢去借錢....(HKD15000)唔知仲有冇第2間
平時佢做一野一般....會黑面同駁咀, 做錯野都唔會講sorry
之前基於佢都做到晒我既要求, 所以先同佢續約
而家好驚佢做做下玩失蹤兼雀早
我仲有個小朋友5歲比佢湊架


大宅

積分: 3151

BK Milk勳章


4#
發表於 13-6-18 10:40 |只看該作者
waiwaikelly 發表於 13-6-18 10:27
多謝分享

我個 CASE 係...我呢個工人岩岩同佢簽左第2份合約

我之前 case, 工人做得好好, 我地好信佢, 湊兩個, 準備同佢續第三張約, 佢都話OK, 之前屋企收到揾佢既電話, 但佢又話唔知邊個, 咁不以為已, 個幾月後收到財仔信, 借咗 19000, 都講好, 出糧扣起幫佢還, 佢話OK, 但第二日再問佢仲有冇, 開頭都話冇, 之後話仲有第二單, 合共五萬幾, 就算扣哂成份糧都還唔到, 於是即炒, CHECK 佢行理, 原來佢都寫好 resign letter, 準備走, 嗰時都好心痛, 佢好乖, 但都變成咁



佢走咗之後, 上埋機, 我地先發現, 阿仔 coins bank 幾百蚊唔見咗, 利是就得番D利是封, D 錢俾佢偷哂, 好嬲!!!!! 從此就唔再信工人, 所有野都收好, 尤其係錢同信件.


咪揾阿媽頂住再請LAW, 唔係可以點

[img align=right]http://b3.lilypie.com/6jN8p8.png


男爵府

積分: 9555


5#
發表於 13-6-18 10:45 |只看該作者
本帖最後由 waiwaikelly 於 13-6-18 10:46 編輯
dodo214 發表於 13-6-18 10:40
我之前 case, 工人做得好好, 我地好信佢, 湊兩個, 準備同佢續第三張約, 佢都話OK, 之前屋企收到揾佢既 ...

咁你而家仲有冇請工人呀? 你個工人係印定菲呀?

工人呢2個字係幾年前我已經唔再用個心去信佢了

因為個個都係大話精(個人覺得)

曾經都用心去信既....結果自己做左傻仔.......

而家我無野驚....因為屋企無咩值錢既野.....係佢個仔返返下學....突然佢走佬無人理...或者返到屋企空空如也

都唔明佢借錢係想走佬定點

因為同佢傾好左新年先返屋企架佢


大宅

積分: 3151

BK Milk勳章


6#
發表於 13-6-18 10:52 |只看該作者
waiwaikelly 發表於 13-6-18 10:45
咁你而家仲有冇請工人呀? 你個工人係印定菲呀?

工人呢2個字係幾年前我已經唔再用個心去信佢了

走佬嗰個係印, 依家係菲 (做咗第三個月), 印走咗之後既第三個, 一年內, 呢個叫做正常D, 做野一般, 勝在冇黑面, 不過還哂錢俾 agent 就唔知喇


所以我覺得要先下手為強, 佢借得多, 都預咗, 或無可能還到, 唔係走佬唔通等你幫佢還
[img align=right]http://b3.lilypie.com/6jN8p8.png


男爵府

積分: 9555


7#
發表於 13-6-18 11:04 |只看該作者
dodo214 發表於 13-6-18 10:52
走佬嗰個係印, 依家係菲 (做咗第三個月), 印走咗之後既第三個, 一年內, 呢個叫做正常D, 做野一般, 勝 ...
個個印係你第一個工人?

換左3個....咁我諗你都好辛苦了...因為我之前都試過


大宅

積分: 1523


8#
發表於 13-6-18 11:13 |只看該作者
工人不可信, 無論係做野既態度, 有冇出去借錢..好多好多..都已經信唔過, 只有自己去睇緊d. 幾好都係假. 親人都會呃自己, 何況一個工人


男爵府

積分: 9555


9#
發表於 13-6-18 11:17 |只看該作者
miupun 發表於 13-6-18 11:13
工人不可信, 無論係做野既態度, 有冇出去借錢..好多好多..都已經信唔過, 只有自己去睇緊d. 幾好都係假. 親 ...
同意同意


大宅

積分: 3151

BK Milk勳章


10#
發表於 13-6-18 11:28 |只看該作者
waiwaikelly 發表於 13-6-18 11:04
個個印係你第一個工人?

換左3個....咁我諗你都好辛苦了...因為我之前都試過

第一個都係印, 做咗唔夠6 個月炒咗, 懶, 由朝到晚LAY 响廚房講電話, 完全唔理我個仔,

第二個都係印, 以為自己好好彩, 個個見到都話鐘意, 尤其係我阿媽, 點知都係衰收尾

第三個菲, 等佢嚟都等到發慌, 嚟到勁駁咀, 係死唔認錯嗰種, 錯既野唔係佢做, 係個仔整, 嚟咗個幾月, 成個廚房電器俾佢整壞,

第四個菲, 6年香港同一僱主, 以為好野, 點知係精神病患, 日日黑面, 掉野, BAGG 門, 又係個幾月 88

第五個菲, 依家做咗個幾月, 好一般, 清潔唔係咁乾淨, 廚房野油淋淋, 不過唔見面, 駁咀都已經算


唔止辛苦, 錢都使咗唔小, 浪費金錢同精神,
[img align=right]http://b3.lilypie.com/6jN8p8.png


大宅

積分: 2986


11#
發表於 13-6-18 12:00 |只看該作者

引用:工人不可信,+無論係做野既態度,+有冇出去借

原帖由 miupun 於 13-06-18 發表
工人不可信, 無論係做野既態度, 有冇出去借錢..好多好多..都已經信唔過, 只有自己去睇緊d. 幾好都係假. 親 ...
其實我想問,如果佢哋完約走左,但僱主又吾知佢系出面借左財仔,咁佢完約反去印尼僱主會否好麻煩呢?


大宅

積分: 2986


12#
發表於 13-6-18 12:00 |只看該作者

引用:工人不可信,+無論係做野既態度,+有冇出去借

原帖由 miupun 於 13-06-18 發表
工人不可信, 無論係做野既態度, 有冇出去借錢..好多好多..都已經信唔過, 只有自己去睇緊d. 幾好都係假. 親 ...
其實我想問,如果佢哋完約走左,但僱主又吾知佢系出面借左財仔,咁佢完約反去印尼僱主會否好麻煩呢?


男爵府

積分: 9555


13#
發表於 13-6-18 12:06 |只看該作者
本帖最後由 waiwaikelly 於 13-6-18 12:07 編輯
dodo214 發表於 13-6-18 11:28
第一個都係印, 做咗唔夠6 個月炒咗, 懶, 由朝到晚LAY 响廚房講電話, 完全唔理我個仔,

第二個都係印, ...

woo....你同我都有得fight 喎

我都換左好多個工人

由我生開始講起

第一個印(海外)...黎左一個星期 home sick玩自殘跟手叫agent湊返佢走 (果時我未生)

第二個印(海外)...黎左幾個月....完全溝通唔到...洗野洗到甩晒皮(唔知佢點洗)十隻手指痴晒膠布, 仲要煮野比我地食d餸入面有膠布

第三個印(本港完約)...話頭醒尾,,好快手個仔又跟佢...以為終於搵到好工人...點知講好續約...到最尾都放我飛機反口仲要老作....仲要搵到新工先同我講 唔做....搞到我那手唔成勢...臨時臨急搵唔到人湊個仔...最後屋企人頂上

第四個印(本地完約)....唔話得...話佢一句即時劈炮唔 DO

第五個印(斷約).....無安全意識(將我個仔抱起, 最敝係靠近把大風扇一,差少少我個仔d手指無左, 出街又唔拖實我個仔...幾驚個仔沖出馬路)....又係溝通唔到

而家呢個係菲(本地完約)....做野一般....但發現借財仔


工人係我生命入面..真係令我筋疲力竭


男爵府

積分: 9555


14#
發表於 13-6-18 12:11 |只看該作者
chunchun8411 發表於 13-6-18 12:00
其實我想問,如果佢哋完約走左,但僱主又吾知佢系出面借左財仔,咁佢完約反去印尼僱主會否好麻煩呢?

...
之前我家姐個工人又係一借完之後一走了之.....搞到我家姐收到過5寸厚既財仔信...仲要收到好多電話
我家姐走左去報警...因為個工人未完約返完鄉下後再返香港後無返屋企, 所以報失蹤...
跟手再 fax去 immigration terminate contact...之後再無收到任何電話了

我想問你個工人你同佢續左約未?


大宅

積分: 3151

BK Milk勳章


15#
發表於 13-6-18 12:23 |只看該作者
chunchun8411 發表於 13-6-18 12:00
其實我想問,如果佢哋完約走左,但僱主又吾知佢系出面借左財仔,咁佢完約反去印尼僱主會否好麻煩呢?

...

只要你將入境署封信 (即 CONFIRM 收到你工人已經離職嗰張) fax 去財仔, 咁僱主就唔會上身, 唔止財仔, 佢地都鐘意出埋電話, 講一大餐 idd 先走佬, 電話公司都係, FAX 封信去就得, 唔使同佢俾
[img align=right]http://b3.lilypie.com/6jN8p8.png


大宅

積分: 2986


16#
發表於 13-6-18 12:28 |只看該作者

引用:Quote:chunchun8411+發表於+13-6-18+12:00+

原帖由 waiwaikelly 於 13-06-18 發表
之前我家姐個工人又係一借完之後一走了之.....搞到我家姐收到過5寸厚既財仔信...仲要收到好多電話
我家姐走 ...
未,十月到期


男爵府

積分: 9555


17#
發表於 13-6-18 12:30 |只看該作者
chunchun8411 發表於 13-6-18 12:28
未,十月到期
咁你打算續嗎?同埋佢有冇話要返鄉下?


大宅

積分: 4590


18#
發表於 13-6-18 12:30 |只看該作者
我個工人又係借錢呀,四月尾收到信話佢借錢未還, 同佢講要即時處理, 唔希望有下次同樣的信件. 打比agent 佢話同我工人傾下, 看看佢有沒有心還, 當然佢唔想還因為d錢唔係佢用的, 幫表姐借 ( ??) , 佢想唔做返去. 我又要請第二個


男爵府

積分: 9555


19#
發表於 13-6-18 12:33 |只看該作者
happymanman 發表於 13-6-18 12:30
我個工人又係借錢呀,四月尾收到信話佢借錢未還, 同佢講要即時處理, 唔希望有下次同樣的信件. 打比agent 佢 ...
你個個係印定菲呀?佢唔做? 已經 resign左?

睇黎真係好多工人走左去借錢喎


大宅

積分: 4590


20#
發表於 13-6-18 13:07 |只看該作者
回覆 waiwaikelly 的帖子

菲呀, 個個都借

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo