0-6個月

跳至

首頁
12

尾頁
   2


禁止訪問

積分: 138


1#
發表於 13-7-10 21:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4658


2#
發表於 13-7-10 21:35 |只看該作者

引用:我個女快3個月,至從2個半月開始佢一要坐底

原帖由 dreamid 於 13-07-10 發表
我個女快3個月,至從2個半月開始佢一要坐底食奶就喊, 用氹用迫什麼方法都試過都係甘喊, 要等佢tired開始有睡 ...
同我個仔完全一樣,佢一次食5安,每次都係頭半支之後就開始黎料,勁扭唔食,抱佢又食衫食手,但一再餵又喊,都拍佢瞓先食




禁止訪問

積分: 138


3#
發表於 13-7-10 21:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4658


4#
發表於 13-7-10 22:16 |只看該作者

引用:回覆+annafifi+的帖子我個女連開頭都唔肯食

原帖由 dreamid 於 13-07-10 發表
回覆 annafifi 的帖子

我個女連開頭都唔肯食, 一知道坐低準備餵就喊! 真係我見到都想喊! ...
有無試過換奶咀





伯爵府

積分: 15531

BB防敏心得分享勳章


5#
發表於 13-7-10 23:05 |只看該作者
我也聽過好多BB係咁嘅,都係訓覺先食


大宅

積分: 4658


6#
發表於 13-7-11 07:03 |只看該作者

引用:回覆+annafifi+的帖子我個女連開頭都唔肯食

原帖由 dreamid 於 13-07-10 發表
回覆 annafifi 的帖子

我個女連開頭都唔肯食, 一知道坐低準備餵就喊! 真係我見到都想喊! ...
你女一日食幾餐奶




禁止訪問

積分: 138


7#
發表於 13-7-11 16:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 138


8#
發表於 13-7-11 16:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 94880


9#
發表於 13-7-11 17:56 |只看該作者
可能系厭奶啊,多數BB系3個月左右會進入厭奶期


民房

積分: 16


10#
發表於 13-7-12 21:52 |只看該作者

引用:回覆+annafifi+的帖子沒有,+只是我買係BETT

原帖由 dreamid 於 13-07-11 發表
回覆 annafifi 的帖子

沒有, 只是我買係BETTA 奶樽, 它的孔比PIGEON流得快.
同我個女完全一樣


複式洋房

積分: 356

BK Milk勳章


11#
發表於 13-7-13 10:46 |只看該作者

引用:回覆+annafifi+的帖子沒有,+只是我買係BETT

原帖由 dreamid 於 13-07-11 發表
回覆 annafifi 的帖子

沒有, 只是我買係BETTA 奶樽, 它的孔比PIGEON流得快.
我個女都係,一路食一路發忟憎,喊到拆天,之後發現個奶咀頭流量太高,佢飲唔切唔舒服就抗議食奶,結果我換咗流量細d嘅奶咀,阿女就正常番啦!




男爵府

積分: 9779


12#
發表於 13-7-13 17:19 |只看該作者
好多BB都有咁既情況,喺厭奶期?有無試過換奶咀?遲少少等佢餓再喂?


子爵府

積分: 10780


13#
發表於 13-7-13 23:41 |只看該作者

回覆:快3個月bb唔肯食奶, 請問有什麼方法???

我個仔宜家兩個半月,又係唔肯飲奶,已經轉左奶粉,正常返一個星期宜家又唔肯飲,逼佢飲佢仲反胃添!都唔知點算




別墅

積分: 542


14#
發表於 13-7-16 20:32 |只看該作者

引用:我個仔宜家兩個半月,又係唔肯飲奶,已經轉

原帖由 LubiLubi 於 13-07-13 發表
我個仔宜家兩個半月,又係唔肯飲奶,已經轉左奶粉,正常返一個星期宜家又唔肯飲,逼佢飲佢仲反胃添!都唔知 ...
同我吖B一樣。。都唔知點算?上星期開始食好少,好擔心吖
平時次次6~7 安㗎。而家一半。。




珍珠宮

積分: 40133


15#
發表於 13-7-16 22:37 |只看該作者
試多幾次BB就會肯食既喇。


珍珠宮

積分: 48089

BB防敏心得分享勳章


16#
發表於 13-7-16 22:43 |只看該作者
有可能係厭奶架,儘量少食多餐喇,如果bb訓著肯食就俾佢訓咗食喇


男爵府

積分: 7702


17#
發表於 13-11-13 17:26 |只看該作者
回覆 dreamid 的帖子

請問 Betta樽可吾可以用到PIGEON咀 / chuchu咀? thx


別墅

積分: 747


18#
發表於 13-11-18 23:39 |只看該作者

引用:我個女快3個月,至從2個半月開始佢一要坐底

原帖由 dreamid 於 13-07-10 發表
我個女快3個月,至從2個半月開始佢一要坐底食奶就喊, 用氹用迫什麼方法都試過都係甘喊, 要等佢tired開始有睡 ...
我個係宜家就系甘:


大宅

積分: 1293


19#
發表於 13-11-19 08:12 |只看該作者

回覆:快3個月bb唔肯食奶, 請問有什麼方法

我個仔兩個月大開始厭到而家就黎六個月,我而家一餵奶就有壓力,睇醫生都無用,好慘,唔知仲要厭到幾時


大宅

積分: 2309


20#
發表於 13-11-27 15:42 |只看該作者

回覆:快3個月bb唔肯食奶, 請問有什麼方法???

我囡都係咁,好番一星期呢排好差哂,真係唔知點




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo