夫婦情感

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   5


複式洋房

積分: 235


1#
發表於 13-7-21 16:34 |只看該作者
我c6都係30歲 ml愈來愈小 唔知佢會否叫G


水晶宮

積分: 73572

BK Milk勳章


2#
發表於 13-7-21 16:44 |只看該作者

引用:我c6都係30歲++ml愈來愈小+唔知佢會否叫G

原帖由 vainoo9900 於 13-07-21 發表
我c6都係30歲 ml愈來愈小 唔知佢會否叫G
你咁想法
做人好辛苦
吾信任又何必結婚
疑神疑鬼
對你一d好處都無
既然你个心態吾好
吾好睇咁多呢版
影響心態


子爵府

積分: 13369


3#
發表於 13-7-21 16:49 |只看該作者

引用:我c6都係30歲++ml愈來愈小+唔知佢會否叫G

原帖由 vainoo9900 於 13-07-21 發表
我c6都係30歲 ml愈來愈小 唔知佢會否叫G
我同C6都係30歲!結婚就快2年!ML都係一個月一次咋!有時返工好攰都冇乜心情想呢樣野!




珍珠宮

積分: 31496


4#
發表於 13-7-21 17:09 |只看該作者

回覆:jm們同c6幾耐ml次?

點解你唔諗下會唔會係佢放工太攰呢?



男爵府

積分: 7060


5#
發表於 13-7-21 22:29 |只看該作者

回覆:jm們同c6幾耐ml次?

我拍拖四年,新婚,一路都係兩個禮拜到一次

如果自已想可以主動啲



<div><a target=_blank href=http://www.pregnology.com/pregnancy/11/12/2013><img border=0 width=650 height=120 src='http://www.pregnology.com/preggoticker120/777777/000000/My%20pregnancy/11/12/2013.png' alt='Pregnancy%20ticker'></a><br><a style=font-size:9pt;color:#444444 target=_blank href=http://www.pregnology.com>Make a pregnancy ticker</a></div>


大宅

積分: 4106


6#
發表於 13-7-21 22:52 |只看該作者

回覆:jm們同c6幾耐ml次?

睇心情嘅bo〜〜〜一個星期二至三次啦〜〜〜




大宅

積分: 4106


7#
發表於 13-7-21 22:52 |只看該作者

回覆:jm們同c6幾耐ml次?

睇心情嘅bo〜〜〜一個星期二至三次啦〜〜〜




大宅

積分: 2628


8#
發表於 13-7-21 22:57 |只看該作者

回覆:bwcs 的帖子

拍拖時一日三次,結左婚一星期四次,有左BB都一星期三四次



點評

陳12520  真係勁  發表於 13-11-15 18:59
ds0101  good  發表於 13-11-9 07:52
carng.ng  一日三餐,勁!  發表於 13-11-7 21:16
Dearkk  一日三次都未精盡人亡仲結到婚生到仔, 簡直奇蹟  發表於 13-10-16 19:59
areekong  密密食!  發表於 13-9-15 10:18
YUKIYUKI  勁喎!!!  發表於 13-9-14 21:45
mw2012  一日3次~~ 好似早午晚 3餐咁準時呀~  發表於 13-9-14 16:28
crazysze924    發表於 13-7-26 23:11
十四媽  真唔真吖!  發表於 13-7-25 17:00
SkyTracy    發表於 13-7-25 16:49
waisuet1122  拍拖時一日三次  發表於 13-7-24 16:47
天地乖離  拍拖時一日三次  發表於 13-7-22 09:42


伯爵府

積分: 18754

畀面勳章


9#
發表於 13-7-21 23:02 |只看該作者

回覆:jm們同c6幾耐ml次?

我同C6廿年
婚後有段時期係冇咁密
—個月兩~三次咋
但近呢十年八年又密返
一個星期兩次左右
我諗係過渡期掛
唔好咁快亂諗野


複式洋房

積分: 173


10#
發表於 13-7-21 23:52 |只看該作者

回覆:jm們同c6幾耐ml次?

拍拖個時隔日一次,結婚之後一星期一、兩次啦,最主要睇攰唔攰同有冇mood。而家有佐BB都冇做啦~


男爵府

積分: 6147

BK Milk勳章


11#
發表於 13-7-21 23:54 |只看該作者
我地結左婚五年,平均一星期二至三次!
Charmmy is DADA, MAMA's Darling.
Charmmy is 18 months aged.
Charmmy Likes To Play With DADA & MAMA.
Charmmy Has 2 Bowls Of Rice Everyday.
Charmmy Likes To Eat Bananas And Bread.
Charmmy, DADA, MAMA Love You All The Time.
Charmmy Starts To Said "MA" November 27.
Charmmy Starts To Stand On The Bed In December.
Charmmy Travels To Singarpore In March 2010.
Charmmy Walks By Herself In April 2010.


複式洋房

積分: 235


12#
發表於 13-7-22 02:08 |只看該作者

回覆:jm們同c6幾耐ml次?

我都係結左婚五年一星期一次 拍拖果陣一星期三次


大宅

積分: 3441


13#
發表於 13-7-22 02:20 |只看該作者

回覆:jm們同c6幾耐ml次?

咩叫
G?


男爵府

積分: 6690


14#
發表於 13-7-22 03:17 |只看該作者

回覆:jm們同c6幾耐ml次?

婚前機乎日日,婚後我成日偷懶,攪到依家一個月先一兩次



正用手機app,請勿點評,因為是看不到的。如要回覆請用引用,多謝合作!


子爵府

積分: 11964


15#
發表於 13-7-22 03:18 |只看該作者
jean2012 發表於 13-7-22 02:20
咩叫
G?
妓女 (雞)


大宅

積分: 4328

畀面勳章


16#
發表於 13-7-23 00:09 |只看該作者

回覆:jm們同c6幾耐ml次?

一向都係一星期一次,不過而家成7個月冇掂過我啦,因為有左第三者


複式洋房

積分: 119


17#
發表於 13-7-24 01:00 |只看該作者

回覆:jm們同c6幾耐ml次?

其實返工放工後好累,有時都有心無力


複式洋房

積分: 136


18#
發表於 13-7-24 15:50 |只看該作者
有時一星期一次, 有時就兩星期一次!


珍珠宮

積分: 39732

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


19#
發表於 13-7-24 17:47 |只看該作者
結左婚6年, 未有仔時一星期3-4次.... 生左仔後, 一星期2次....


禁止訪問

積分: 2578


20#
發表於 13-7-24 17:49 |只看該作者

回覆:jm們同c6幾耐ml次?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo