夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8766


1#
發表於 13-8-11 12:20 |只看該作者
本帖最後由 unasze 於 13-8-12 12:22 編輯

我朋友跟老公結左婚十幾年..... 冇細路仔

因為老公
要返廣州巡鋪, 隔個星期六下午返大陸至星期日晚上11:30才回家(有時1:30),
每次問點
解....都答應酬D大陸客係咁架啦! 所以近來感情淡左

有一晚, 她發現他的老公, 公事包放了5-6粒偉哥.....
我朋友: 為什麼帶偉哥返工 ?

C6 : 賣比同事
我朋友: 成排偉哥你剪到一粒粒都買到?
C6 : 梗系有, 方便携帶

第2晚再check 個公事包已經唔見曬D偉哥.......應該身有C收埋曬

朋友個老公有食開偉哥, 食左都唔太使得, 已經5-6年了, 睇極醫生都係咁, 老公話我已經冇心冇力, 他們一向只有神交

點算好, 要離婚嗎 ?


男爵府

積分: 9086


2#
發表於 13-8-11 12:29 |只看該作者

回覆:為什麼帶偉哥返工

你朋友老公有食開偉哥?


男爵府

積分: 8766


3#
發表於 13-8-11 12:42 |只看該作者
yes, 有食開偉哥, 食左都唔太使得,
已經5-6年了, 睇極醫生都係咁

一向只有神交


大宅

積分: 4360


4#
發表於 13-8-11 12:51 |只看該作者
Sorry!睇到朋友老公話剪開一粒粒,係方便賣比同事時,笑左出黎!咁既藉口都得!


伯爵府

積分: 18300


5#
發表於 13-8-11 12:52 |只看該作者

引用:我朋友跟老公結左婚十幾年.....+冇細路仔因

原帖由 unasze 於 13-08-11 發表
本帖最後由 unasze 於 13-8-11 12:46 編輯

我朋友跟老公結左婚十幾年..... 冇細路仔



男爵府

積分: 8766


6#
發表於 13-8-11 13:01 |只看該作者
Victor223 發表於 13-8-11 12:51
Sorry!睇到朋友老公話剪開一粒粒,係方便賣比同事時,笑左出黎!咁既藉口都得! ...

我都覺好搞笑and 有創意


男爵府

積分: 8766


7#
發表於 13-8-11 13:03 |只看該作者
kalonice 發表於 13-8-11 12:52
唔太喜歡小朋友


大宅

積分: 4360


8#
發表於 13-8-11 13:09 |只看該作者
unasze 發表於 13-8-11 13:01
我都覺好搞笑and 有創意
咁朋友係米懷疑老公偷食?


男爵府

積分: 9086


9#
發表於 13-8-11 13:16 |只看該作者

回覆:為什麼帶偉哥返工

叫你朋友同佢c6講。食左咁多偉哥都唔掂。因住俾人笑。同埋若果食左咁多藥萬一出左咩事都無人幫。


男爵府

積分: 8766


10#
發表於 13-8-11 13:31 |只看該作者
Victor223 發表於 13-8-11 13:09
咁朋友係米懷疑老公偷食?

好大機會了


男爵府

積分: 8766


11#
發表於 13-8-11 13:32 |只看該作者
fungcandy 發表於 13-8-11 13:16
叫你朋友同佢c6講。食左咁多偉哥都唔掂。因住俾人笑。同埋若果食左咁多藥萬一出左咩事都無人幫。

...
疚由 自取


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


12#
發表於 13-8-11 14:45 |只看該作者
食左都唔太得... 都仲要出去獻世


男爵府

積分: 8382


13#
發表於 13-8-11 14:57 |只看該作者

回覆:為什麼帶偉哥返工?

可能只係對老婆失去性趣




子爵府

積分: 10147


14#
發表於 13-8-11 15:04 |只看該作者
叫佢同老公講, 係大陸食如果有事入院, 真係於爆!


男爵府

積分: 8766


15#
發表於 13-8-11 15:49 |只看該作者
TropyC 發表於 13-8-11 14:57
可能只係對老婆失去性趣
我都係咁諗


珍珠宮

積分: 46807


16#
發表於 13-8-11 16:00 |只看該作者

引用:可能只係對老婆失去性趣 +

原帖由 TropyC 於 13-08-11 發表
可能只係對老婆失去性趣
講得啱




男爵府

積分: 6147

BK Milk勳章


17#
發表於 13-8-11 16:12 |只看該作者
唉!叫你個朋友小心d好!
Charmmy is DADA, MAMA's Darling.
Charmmy is 18 months aged.
Charmmy Likes To Play With DADA & MAMA.
Charmmy Has 2 Bowls Of Rice Everyday.
Charmmy Likes To Eat Bananas And Bread.
Charmmy, DADA, MAMA Love You All The Time.
Charmmy Starts To Said "MA" November 27.
Charmmy Starts To Stand On The Bed In December.
Charmmy Travels To Singarpore In March 2010.
Charmmy Walks By Herself In April 2010.


男爵府

積分: 5553


18#
發表於 13-8-11 16:38 |只看該作者

回覆:為什麼帶偉哥返工?

同事唔識自己買?




大宅

積分: 2958

BK Milk勳章


19#
發表於 13-8-11 16:40 |只看該作者
回覆 Victor223 的帖子



男爵府

積分: 8766


20#
發表於 13-8-12 08:52 |只看該作者
halthepooh 發表於 13-8-11 16:38
同事唔識自己買?
個籍口好勉強

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo