自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 12239


1#
發表於 07-1-23 20:11 |只看該作者

乜子宮頸癌預防疫苗打架咩??

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8325


2#
發表於 07-1-23 20:19 |只看該作者

Re: 乜子宮頸癌預防疫苗打架咩??

好貴吓架


複式洋房

積分: 399


3#
發表於 07-1-23 20:23 |只看該作者

Re: 乜子宮頸癌預防疫苗打架咩??

我最近剛打了。


男爵府

積分: 8325


4#
發表於 07-1-23 20:24 |只看該作者

Re: 乜子宮頸癌預防疫苗打架咩??

係咪過千元架?
hellokittymama 寫道:
我最近剛打了。


公爵府

積分: 28961


5#
發表於 07-1-23 20:24 |只看該作者

Re: 乜子宮頸癌預防疫苗打架咩??

打咗幾多錢呀?

hellokittymama 寫道:
我最近剛打了。


琥珀宮

積分: 189149

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


6#
發表於 07-1-23 20:25 |只看該作者

Re: 乜子宮頸癌預防疫苗打架咩??

最好9-26歲打.. 我咪 :-( :-( :-(


公爵府

積分: 28961


7#
發表於 07-1-23 20:26 |只看該作者

Re: 乜子宮頸癌預防疫苗打架咩??

阿婆打可以有幾多成功力呀?


禁止訪問

積分: 12239


8#
發表於 07-1-23 20:32 |只看該作者

Re: 乜子宮頸癌預防疫苗打架咩??

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18397

熱血勳章


9#
發表於 07-1-23 20:38 |只看該作者

Re: 乜子宮頸癌預防疫苗打架咩??

下月接種減七成發病率 子宮頸癌疫苗抵港
10月 31日

(星島日報報道)全球首支預防子宮頸癌疫苗,終獲


禁止訪問

積分: 12239


10#
發表於 07-1-23 20:44 |只看該作者

Re: 乜子宮頸癌預防疫苗打架咩??

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8325


11#
發表於 07-1-23 20:45 |只看該作者

Re: 乜子宮頸癌預防疫苗打架咩??

咁即係香港未有得打?


伯爵府

積分: 18397

熱血勳章


12#
發表於 07-1-23 20:53 |只看該作者

Re: 乜子宮頸癌預防疫苗打架咩??

現在有無得打我未知, 可能要問吓私家醫生或診所, 但搵得阿Sa宣傳, 我估政府應該會好快出廣告.

阿Sa注射防子宮頸癌疫苗
01月 22日
【明報專訊】蔡卓妍(新聞 - 網站 - 圖片)為全港首個女藝人接受防子宮頸癌疫苗,昨日她出席活動,獲委任為「子宮頸癌防疫大使」;而她早前穿上劍擊服拍攝的「向子宮頸癌Say No」宣傳廣告,服裝會捐出拍賣籌款。阿Sa即場與一位10歲女孩接受防子宮頸癌四合一混合疫苗的第一針注射,這疫苗共要注射三針。

阿Sa說:「我不怕打針,只有些痺。不知道可有遺傳,我的姨媽和媽咪都曾經子宮『有事』,所以每年檢查一次,以策安全。雖然9歲至26歲打這疫苗最有效,但我會叫媽咪和公司上下女同事都打疫苗針。」阿Sa穿上劍擊服的宣傳照在街上刊登,有人以為她是劍擊代表隊,但又有句「Say No」語句,感到莫名其妙。


男爵府

積分: 8325


13#
發表於 07-1-23 20:55 |只看該作者

Re: 乜子宮頸癌預防疫苗打架咩??

natzuki

tks


禁止訪問

積分: 35771

好媽媽勳章 畀面勳章


14#
發表於 07-1-23 21:06 |只看該作者

Re: 乜子宮頸癌預防疫苗打架咩??

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 12239


15#
發表於 07-1-23 22:04 |只看該作者

Re: 乜子宮頸癌預防疫苗打架咩??

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 30558

2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 親子王國15週年勳章


16#
發表於 07-1-23 23:05 |只看該作者

Re: 乜子宮頸癌預防疫苗打架咩??

[quote]
魚生 寫道:
有!建議9歲至廿六歲女士打,如果之前已有性生活,就要先做個pap smer先打,雖然話就話廿六歲,但係sales話,四十歲以下女士亦值得打,佢除左預防hvp之外,仲可以預防椰菜花


複式洋房

積分: 399


17#
發表於 07-1-24 22:47 |只看該作者

Re: 乜子宮頸癌預防疫苗打架咩??

打了共3針大約$7000元,可能覺得好貴,但用這價錢買個保障是絕對抵
好B 寫道:
打咗幾多錢呀?

[quote]
hellokittymama 寫道:
我最近剛打了。
[/quote]


大宅

積分: 1169


18#
發表於 07-1-24 22:51 |只看該作者

Re: 乜子宮頸癌預防疫苗打架咩??

hellokittymama 寫道:
打了共3針大約$7000元,可能覺得好貴,但用這價錢買個保障是絕對抵 [quote]
好B 寫道:
打咗幾多錢呀?


3針才5年呀


男爵府

積分: 6467


19#
發表於 07-1-24 23:11 |只看該作者

Re: 乜子宮頸癌預防疫苗打架咩??

catjeffcat 寫道:
我記得上次睇報紙個時話, 有另一隻係 for 26 之後的女士打但係都等多一年先至可以正式推出市場....
咁又想問下點解個有效期係 5 年至終生, 點介定過期未?? 咁又幾時又要再打呢??

現時第二代子宮頸癌疫苖(Cervarix)正於全球各地進行臨


已刪除用户

積分: 20771

2018復活節勳章 開心吸收勳章 育兒性格勳章 畀面勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


20#
發表於 07-1-24 23:46 |只看該作者

Re: 乜子宮頸癌預防疫苗打架咩??

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo