論盡家傭

跳至

首頁
12

尾頁
   0


洋房

積分: 85


1#
發表於 07-2-19 11:54 |只看該作者

你們的工人有連放幾日假嗎?工人於放假這幾天會否做家務?

如題.


別墅

積分: 920


2#
發表於 07-2-19 11:59 |只看該作者

Re: 你們的工人有連放幾日假嗎?工人於放假這幾天會否做家務?

初一因為係sunday所以照放。
初三唔駛佢幫手,所以都放佢。
年三十晚同初二要佢幫手所以無得放,日後補假or比返$佢。


洋房

積分: 85


3#
發表於 07-2-19 12:02 |只看該作者

Re: 你們的工人有連放幾日假嗎?工人於放假這幾天會否做家務?

在放假日她會幫手做家務嗎?


大宅

積分: 1283


4#
發表於 07-2-19 12:07 |只看該作者

Re: 你們的工人有連放幾日假嗎?工人於放假這幾天會否做家務?

年三十要佢幫手所以無放,補錢比佢。
初一到初三都有放,但係今早佢自己做家務,我叫佢不用做,早d出去玩.





禁止訪問

積分: 11849


5#
發表於 07-2-19 12:07 |只看該作者

Re: 你們的工人有連放幾日假嗎?工人於放假這幾天會否做家務?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 920


6#
發表於 07-2-19 12:08 |只看該作者

Re: 你們的工人有連放幾日假嗎?工人於放假這幾天會否做家務?

佢放假唔駛佢做家務,因為放假嘛... 同埋佢平日都keep到屋企好乾凈,不過佢臨出去都會自動執屋,洗好野,沖埋茶先出去... 呢d係bonus黎架,我會成日讚佢helpful 囉,大家互相尊重。

佢返黎我會叫佢早d 訓,d 野聽日先做啦。


大宅

積分: 3126


7#
發表於 07-2-19 12:20 |只看該作者

Re: 你們的工人有連放幾日假嗎?工人於放假這幾天會否做家務?

今日我煎糕, 佢想幫手, 我話唔駛, 唔想佢搞到成身油煙味出去玩. 除左佢個包, 我仲煎左兩塊糕比佢做早餐.

另外, 我都有話比佢知年初一有花車巡遊, 年初二有煙花睇, 佢可以比平時遲d返.
我時刻都記掛著我那未能來到世上的bb, 他永遠在我心裡某個角落.


洋房

積分: 567


8#
發表於 07-2-19 18:16 |只看該作者

Re: 你們的工人有連放幾日假嗎?工人於放假這幾天會否做家務?

baby_phat 寫道:
佢放假唔駛佢做家務,因為放假嘛... 佢返黎我會叫佢早d 訓,d 野聽日先做啦。


me too.


男爵府

積分: 8773


9#
發表於 07-2-19 20:12 |只看該作者

Re: 你們的工人有連放幾日假嗎?工人於放假這幾天會否做家務?

請問請賓賓既,你地既工人係唔係麻煩d,一定要放足四日俾佢。另外,賓賓係唔係係放假日咩都唔做??回家又不會幫手。


男爵府

積分: 8773


10#
發表於 07-2-19 20:14 |只看該作者

Re: 你們的工人有連放幾日假嗎?工人於放假這幾天會否做家務?

baby_phat 寫道:
佢放假唔駛佢做家務,因為放假嘛... 同埋佢平日都keep到屋企好乾凈,不過佢臨出去都會自動執屋,洗好野,沖埋茶先出去... 呢d係bonus黎架,我會成日讚佢helpful 囉,大家互相尊重。

佢返黎我會叫佢早d 訓,d 野聽日先做啦。


即係家有bb既,回黎後唔洗洗奶瓶,唔洗沖奶、餵奶??


別墅

積分: 920


11#
發表於 07-2-19 20:28 |只看該作者

Re: 你們的工人有連放幾日假嗎?工人於放假這幾天會否做家務?

joeyma 寫道:
請問請賓賓既,你地既工人係唔係麻煩d,一定要放足四日俾佢。另外,賓賓係唔係係放假日咩都唔做??回家又不會幫手。


唔係丫,我個咪又係賓賓...
我諗睇人既,唔關國籍事...


joeyma 寫道:
即係家有bb既,回黎後唔洗洗奶瓶,唔洗沖奶、餵奶??


我餵人奶,佢唔駛幫我架...
不過佢一見有泵奶器,奶瓶放左廚房檯面會自動幫我洗好sterilize 好...


水晶宮

積分: 61740

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 07-2-19 20:29 |只看該作者

Re: 你們的工人有連放幾日假嗎?工人於放假這幾天會否做家務?

我工人年三十至今日都放假....聽日有事要佢留低, 遲d補番比佢.

佢呢幾日煲好水, 餵埋奶搞掂細仔先走.....佢平時放假都會做哂基本野先走, 我都幾appreciate佢呢樣野.


禁止訪問

積分: 22268

好媽媽勳章


13#
發表於 07-2-19 20:43 |只看該作者

Re: 你們的工人有連放幾日假嗎?工人於放假這幾天會否做家務?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 786


14#
發表於 07-2-19 23:12 |只看該作者

Re: 你們的工人有連放幾日假嗎?工人於放假這幾天會否做家務?

sure, she went out today. when we come back from my mother's place she bathed my son(5 years old). Before we left, I took the shower curtain to soak in bleach, when we came back she cleaned it already and hung it back.

Usually before she left on sundays, she'd wash and hang the clothes.


珍珠宮

積分: 48875


15#
發表於 07-2-19 23:23 |只看該作者

Re: 你們的工人有連放幾日假嗎?工人於放假這幾天會否做家務?

會架

佢出去之前,早上會幫我湊一陣BB,餵佢飲第一餐奶,煲粥仔,整蘋果蓉。

返黎會洗碗、洗煲、洗奶樽、幫BB沖涼,餵最後一餐奶,氹埋BB瞓覺,倒垃圾,煲水

佢無斤斤計較,我對佢都無計,有好野都會預埋佢一份:wink:


珍珠宮

積分: 41635


16#
發表於 07-2-20 08:14 |只看該作者

Re: 你們的工人有連放幾日假嗎?工人於放假這幾天會否做家務?

joeyma 寫道:
請問請賓賓既,你地既工人係唔係麻煩d,一定要放足四日俾佢。另外,賓賓係唔係係放假日咩都唔做??回家又不會幫手。


auntie 同me講佢唔放假都得, 我揸lift

年三十多野做, 叫auntie幫手, 補$$$
初一, 二, 三我地出去拜年, 佢照放, 不過佢同平時放假一樣, 8典半之前番, 幫我執下個廳, 洗埋d碗碟, 開奶畀細仔, steam埋幼奶樽, 跟住陪細仔玩到 (如果我想休息),


大宅

積分: 3387


17#
發表於 07-2-20 09:38 |只看該作者

Re: 你們的工人有連放幾日假嗎?工人於放假這幾天會否做家務?

你地d賓賓咁好....我個工人年初一第一次放假...佢果日都好似平時咁早(6:30)起身. 幫我洗埋bb衫先出門口....點知果日遲左一個字返黎...我有d失望架...無諗過第一次放假就遲返...果晚就係房坐, 一d都無幫手, 亦都無同bb玩....到初二, 就訓到夠鐘就出門口, 亦無同我地講話佢出去. (當時我, 老公同bb都係房)...到今日. 佢應該話10點出門口, 到依家9:35總係房, 一步都無出過黎....可能係佢亞嫂係香港做...教佢唔好做多野.無so...


珍珠宮

積分: 48875


18#
發表於 07-2-20 11:04 |只看該作者

Re: 你們的工人有連放幾日假嗎?工人於放假這幾天會否做家務?

creamychoy,
我諗我地做僱主既,要調節一下諗法,唔係會好失望架
我初初都唔expect個工人放假會幫我做野,我都同佢講,呢個係佢既假期,叫佢好好enjoy,但佢話無所謂,主動話放假都會幫手同BB沖涼等等,呢d咪當bonus law。
之但係出門口,話聲俾僱主聽,係基本既禮貌和尊重黎架,呢d真係要捉住佢黎話,同佢講放假出去,要講聲,唔好當屋企係無掩雞籠,自出自入
你工人平時做野OK唔OK呀?


大宅

積分: 3387


19#
發表於 07-2-20 11:22 |只看該作者

Re: 你們的工人有連放幾日假嗎?工人於放假這幾天會否做家務?

我會不斷調節自己, 令自己"正常"d...我諗成日上黎依個forum睇都好有用...

工人平日做野都ok..只係試過幫bb沖涼, d水係cold, 出門口唔出聲, 訓覺又唔出聲, 沖完涼就入房, 鎖門....叫過佢好多次, 訓覺要出聲...因為我地可能有野要佢做....不過尋晚佢放假返黎再同佢講, 佢都係無做....


別墅

積分: 825


20#
發表於 07-2-20 19:19 |只看該作者

Re: 你們的工人有連放幾日假嗎?工人於放假這幾天會否做家務?

有,佢會做少少家務,之前請佢講明放假都有少少野俾佢做,總之11時左右就

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo