夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   3


大宅

積分: 1342


1#
發表於 13-10-17 17:30 |只看該作者
成日開口嗌離婚,又話要搬走,走完一日又話要反泥,又無啦啦會作野泥話我有男人!系屋企就成日管住我,我去邊都吾中意,就連系屋企同女性朋友講電話又吾中意!放工反泥系又閙,吾系又閙!
終於到我忍吾住,夜晚走左去落吧玩,但仔女起身前一定反到!跟住又鬧得仲勁!我知我甘做系吾岩,但唯一可以令我放鬆,找到開心的地方就系同朋友玩!
有一次同他嘈到他一巴打落泥,打到我嘔血。隻眼種哂,紫紅色!
而家真系吾知點做!
但我有兩個好細的仔女,我吾知可以忍到幾時!如果我再忍,再要俾他留我系屋企,我相信我會做傻事!


別墅

積分: 887


2#
發表於 13-10-17 17:38 |只看該作者
可唔可以坐底傾傾究竟發生左咩事, 如果長期落去都唔係辦法, 你可以承受幾耐? 我希望佢會道出原因, 解釋你面前的問題, good luck.
禁止用戶名稱、暱稱、頭銜、頭像、簽名欄,帶有商業/個人/團體 宣傳或推介成份,包括圖片、字句、超連結


大宅

積分: 1376


3#
發表於 13-10-17 17:44 |只看該作者

回覆:Ablemicyan 的帖子

有無嘗試溝通?
有無諗過溝通方式有問題?

結婚前老公已經係咁定某個階段后變成咁?
有無諗過点解?(一隻手掌永拍唔响)
係咪雙方都有責任或出現問題?有無正視過或嘗試解決?

最最最重要,還愛他嘛?

從前你倆為什麼執手起誓
難捱的關口請你記住原委
努力保衛


大宅

積分: 1342


4#
發表於 13-10-17 17:50 |只看該作者

回覆:有個情緒化的老公

我有同他講過,但他始終吾明!覺得男女應該系公平!我系屋企凑兩個小朋友系應份,他放工反泥吾需要理小朋友都系應份!我去左玩,全世界話他搞到我發癲先有甘既結果!他條氣吾順,始終吾明邊個搞成我甘!因他無朋友,但我大把朋友,甘又要覺得吾公平!你話我仲可以點?



大宅

積分: 1342


5#
發表於 13-10-17 17:53 |只看該作者

引用:有無嘗試溝通?有無諗過溝通方式有問題?結

原帖由 回頭浪子 於 13-10-17 發表
有無嘗試溝通?
有無諗過溝通方式有問題?
事源由他公司壓力大開始,我開頭都諗住忍下就算,但忍左幾個月,到他發癲張個仔掉落sofa開始,我知吾得啦,開始同他講有問題,他吾聽,覺得我屈佢!


子爵府

積分: 10008


6#
發表於 13-10-17 18:23 |只看該作者
佢壓力甘大,又無咩朋友,你有無真正關心過佢,體諒下佢,
或者佢未必講,但偶然一個擁抱或者默默坐系佢身邊都系一種支持.
當佢壓力舒緩左,家庭又卑到佢支持,家庭生活自然會投入.

當然你都有你既壓力,湊小朋友晤易,你可以搵下朋友傾訴下,行下街.
至於你話落吧玩,我就覺得晤應該,始終品流複雜.甘夜你去玩d小朋友點

兩個人有問題應該心平氣和去傾,晤系你估我我估你,再晤系互相埋怨
問題晤會解決到.

我建議你最好揾下婚姻諮詢..





今天再大的事,到了明天就是小事,
今年再大的事,到了明年就是故事。
不需要太計較、太在意,一切都會過去。


子爵府

積分: 10008


7#
發表於 13-10-17 18:25 |只看該作者
Ablemicyan 發表於 13-10-17 17:50
我有同他講過,但他始終吾明!覺得男女應該系公平!我系屋企凑兩個小朋友系應份,他放工反泥吾需要理小朋友 ...

除左落吧,你仲玩d咩
今天再大的事,到了明天就是小事,
今年再大的事,到了明年就是故事。
不需要太計較、太在意,一切都會過去。


大宅

積分: 2886


8#
發表於 13-10-17 18:38 |只看該作者
Ablemicyan 發表於 13-10-17 17:53
事源由他公司壓力大開始,我開頭都諗住忍下就算,但忍左幾個月,到他發癲張個仔掉落sofa開始,我知吾得啦, ...
我諗佢有少少情緒病,不如你平心靜氣同佢傾下,試下去見醫生,香港人壓力大,其實好普遍。我C6之前都係咁,但佢唔會對小朋友郁手。


男爵府

積分: 6959


9#
發表於 13-10-17 19:33 |只看該作者

回覆:有個情緒化的老公

落吧?係男人都唔鍾意啦


洋房

積分: 75


10#
發表於 13-10-17 20:01 |只看該作者

回覆:Ablemicyan 的帖子

u are so poor


大宅

積分: 1342


11#
發表於 13-10-17 22:02 |只看該作者

引用:Quote:Ablemicyan+發表於+13-10-17+17:50+

原帖由 rose1984 於 13-10-17 發表
除左落吧,你仲玩d咩



大宅

積分: 1342


12#
發表於 13-10-17 22:03 |只看該作者

引用:佢壓力甘大,又無咩朋友,你有無真正關心過佢

原帖由 rose1984 於 13-10-17 發表
佢壓力甘大,又無咩朋友,你有無真正關心過佢,體諒下佢,
或者佢未必講,但偶然一個擁抱或者默默坐系佢身邊都系 ...
你講既野我做齊哂,他連我下午帶細路去玩,都要發我脾氣,你話我仲可以點?


子爵府

積分: 10008


13#
發表於 13-10-17 22:08 |只看該作者
我系隔離POST見到個JM留言好好,你參考下

回覆 yanyuenbb 的帖子

講得好啱 我都係好似你咁 我好關心佢 唔會埋怨 佢回來無心情 倦容 我會扭毛巾幫佢抹面 無時間煲湯 就焗杯參蜜 菊花茶 都好 氹下佢 佢想講嘢就講 唔想講 我就幫佢拎定衫比佢沖涼 我堅持每晚煮飯 食完飯 我會主動話 我執得啦 會話老公咁辛苦要休息下 我好錫老公的 就算佢有心情 無心情 我都唔會埋怨 就算你對咗佢好 佢無反應 都唔好鬧佢 持之以恆對佢溫柔 一定有用我老公都好錫我 放工即刻番黎 乜都同我傾 開心又傾 煩嘢又傾
有時有啲嘢 一定要有一方付出先 我覺得我成功咗 因為佢以前唔係咁的
姊妹們 加油!


http://www.baby-kingdom.com/foru ... page%3D1&page=2
今天再大的事,到了明天就是小事,
今年再大的事,到了明年就是故事。
不需要太計較、太在意,一切都會過去。


大宅

積分: 4226


14#
發表於 13-10-17 22:12 |只看該作者

回覆:有個情緒化的老公

嘔血??痴線架!


珍珠宮

積分: 33395

好媽媽勳章


15#
發表於 13-10-17 22:41 |只看該作者
好多野無得計多計少.公唔平公平.
有時埋怨和逃避亦不是上策.多包容和諒解....和尋求根源方法為恰當


大宅

積分: 1342


16#
發表於 13-10-17 22:49 |只看該作者

引用:好多野無得計多計少.公唔平公平.有時埋怨和

原帖由 circle119 於 13-10-17 發表
好多野無得計多計少.公唔平公平.
有時埋怨和逃避亦不是上策.多包容和諒解....和尋求根源方法為恰當
...
有時就系得我明,他吾明,一講親,吾岩聽就鬧,我經已無出聲。由得他……


大宅

積分: 1342


17#
發表於 13-10-17 22:49 |只看該作者

引用:嘔血??痴線架!

原帖由 PinkyandSunny 於 13-10-17 發表
嘔血??痴線架!
我個心真的重創


珍珠宮

積分: 33395

好媽媽勳章


18#
發表於 13-10-17 23:15 |只看該作者

回覆:Ablemicyan 的帖子

我都明你難受!但我想話有些男人和女人都真的100%不善於處理個人情緒問題,計而,他無可奈何地做出宣洩失常行為來表達他的壓力爆煲程度如他冇人理解他,就顯得越來越失落和迷失




大宅

積分: 1161


19#
發表於 13-10-17 23:45 |只看該作者

引用:成日開口嗌離婚,又話要搬走,走完一日又話

原帖由 Ablemicyan 於 13-10-17 發表
成日開口嗌離婚,又話要搬走,走完一日又話要反泥,又無啦啦會作野泥話我有男人!系屋企就成日管住我,我去 ...
其實老公點情緒化都不應該出手....
呢個係我既底線!


大宅

積分: 1988


20#
發表於 13-10-19 02:45 |只看該作者

回覆:有個情緒化的老公

我男朋友好情緒化,已經複合左好多次,今次真係好後悔 我就黎忍吾到


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo