夫婦情感

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   4


洋房

積分: 99


1#
發表於 13-10-30 15:15 |只看該作者
本帖最後由 gloriahilton 於 13-11-1 03:41 編輯

我係FTM,有一個3歲大嘅仔。屋企人都係外國,62年紀老邁,99上咗天堂。定居香港係因為C6唔鍾意外國嘅生活。我哋經濟都OK唔錯,但係我就越嚟越唔開心。身邊人都羡慕我有D仲妒忌我,話我搵到個好老公。我老公經常要出差應酬傾生意。好少時間喺屋企。我成日都覺得好孤獨,佢亦唔係一個浪漫體貼嘅人。好多生活上嘅嘢我都要自己搞掂,細緻到要裝新窗簾等。亦包括仔仔所有嘢,都冇人可以商量。自己決定自己搞。我C6每日都會打電話返嚟,傾得唔夠10分鐘就趕住收線。我聽得最多嘅就係:“老婆,今晚我要傾成哩單生意,要同XX飲酒,你早D瞓,BYEBYE。”我成日都話,不如你錄定音,每晚都係電話播俾我聽就算。我發燒病都要照顧個仔,佢冇時間問候我。佢俾好多物質我,名牌,昂貴嘅嘢,車,樓,物業,錢。身邊朋友都非常羡慕我,但唔知道我背後嘅辛酸。佢返嚟屋企好多嘢都就曬我,我想吃乜,去邊,旅行都係豪玩。但我感覺到嘅快樂卻好短暫。我喊住聽佢傾,佢話我生在福中不知福,又話我無理取鬧亂發脾氣,我每次都同佢講我想要你多D關心同陪我,唔係物質嚟陪我。佢話佢會,但過咗一陣又打回原形。傾失敗一單生意(若我當時同佢吵架),佢就會話係我搞禍咗佢單生意。有一段時間,佢同佢D F講話佢老婆有精神病,我好傷心,佢點可以咁樣講我。我係香港好少朋友,我住咗哩度都唔夠5年,覺得香港好難識真心嘅朋友,大家覺得好似有利用價值先會同你來往,同我喺外國唔同,我喺外國好多F,有時只可以同佢哋電話或WHATAPP到傾計呻下。人生路不熟,唯一可以依靠就係我C6,但係我覺得好寂寞好唔開心。我又唔想俾屋企人知道我唔開心。我同我C6都一齊9年啦,我甚至開始懷疑佢當我喺乜?以前我覺得女仔生得靚好多著數,依家我覺得我自己好似件傢俬嘅被人擺係屋企,阿仔又細,又冇人幫我湊一陣,我真係一步都行唔開,想搵朋友行下街散下心都冇可能。我好想同C6分開,大家再諗下咁樣喺埋一齊又有咩意思?佢尋晚唔記得打俾我,我打俾佢,大喊鬧佢,我覺得你就算要傾生意要應酬,都可以抽小小時間打個電話俾我呱,你已經出差咗3個禮拜,我頂咗3個禮拜,中間仲發埋燒,佢即刻話唔好吵,返嚟同我計劃去旅行。我聽唔落去,我唔想每一次我傷心崩潰時你用物質嚟填補我嘅傷心。各位JM,我覺得自己好可憐。
之前有請過幾個工人,菲印都有,都好衰,所以依家轉咗請鍾點EE,一日八個鍾幫輕下我。
之前亦有認識一D媽咪朋友,但友誼卻維持好短暫(果一年大家相處得都幾開心,成日約埋一齊玩),當大家小朋友都唔係同一個學校返學時,我有搵佢哋,佢哋都唔多得閑。久而久之,就真係唔係再約。至於新媽咪都有識,可惜我卻處處碰壁。講真,我從來都好低調,唔會講俾人知我有冇錢。平時出嚟我唔會SHOW名牌,話題唔會圍繞物質。都係佢哋一點一滴咁發現到我有冇錢。當然我都有係香港識到D幾好嘅女性朋友,都有聯絡同出黎,但唔會成日見,因為我好難抽到時間。我識到好果D女性朋友都未有BB,都返工,佢哋放工嘅時間我又要湊仔,所以就等到周末先得,大多數周末時間我又想帶個仔周圍去玩,所有都有KEEP住一個月左右見一至兩次。

其實我好羡慕果D每晚又或者隔晚可以見到老公嘅女人。我已經儘量適應一個人嘅生活,但當日積月累就會爆。平時得閑時就得仔仔返學果兩三個鍾,我又要吃飯,又要買餸,仲有好多鎖碎嘅事做,加上渣車接送放學都要時間(路上嘅時間),所剩時間無多。我其實要求唔係好多,我衹希望佢記得每日同我傾傾計,而唔係話俾我知佢又要去飲酒啦等等之類嘅說話。當佢同我講又要生意商機時,我一點感覺一D興趣都冇。可能有D人會覺得有物質,話知個C6做乜,我唔係果種有物質就乜都無所謂嘅女人。

點評

cindyleung0728  十卜  發表於 13-11-15 12:25
車仔人    發表於 13-11-4 21:49
fafacat  祝福你, 要做一個智慧媽媽! 老公也需要你獨立  發表於 13-11-1 03:18
fafacat  知你不重視物質, 精神上都要獨立, 在家時開創世電視, 你才知世界是寄居  發表於 13-11-1 03:16


子爵府

積分: 13246

好媽媽勳章


2#
發表於 13-10-30 15:23 |只看該作者
無奈 .......
hello hello


別墅

積分: 604


3#
發表於 13-10-30 15:38 |只看該作者

回覆:叮噹小孩 的帖子

(^.^)儘量安排好自己Ge時間\'讓自己充實起來\'有時候睇書或者運動\'你仲有可愛仔仔陪你嘎\'如果湊得辛苦就請個工人轉下手\'明白你會依賴C6\'但係生活好壞決定自己心態\'加油啊\'




大宅

積分: 4528


4#
發表於 13-10-30 15:45 |只看該作者
gloriahilton 發表於 13-10-30 15:15
我係FTM,有一個3歲大嘅仔。屋企人都係外國,62年紀老邁,99上咗天堂。定居香港係因為C6唔鍾意外國嘅生活。 ...
我諗你係唔係太多朋友, 所以成日自己一個人亂諗野你要試下令你既生活充實一D, 去找自己既快樂返來呀


男爵府

積分: 6275


5#
發表於 13-10-30 15:47 |只看該作者
妳老公都系為左E個家庭。都系為左比好野你同個仔仔姐.....
又要老公揾到錢,又要他陪住你、關心你。在香港邊有甘荀噶事情??
既然你覺得好少時間,又識吾到朋友,可以請工作幫手嘛...甘樣你咪有翻自己私人時間,識朋友咯?
一個男人在外傾生意,如果作為太太一打黎就喊哭喊窟,男人真系會覺得煩心,如果生意傾失敗,個心更加難以舒暢...!
我吾知你老公為人系點,但在你言語之間,我覺得你吾夠體諒你老公,同埋有D吾識諗......
(Just 個人意見)

點評

Vivian_b  X2 ..我覺得你無諗過你老公.  發表於 13-10-31 21:41
babylove1314  我都係咁諗  發表於 13-10-30 23:46


子爵府

積分: 10331


6#
發表於 13-10-30 15:47 |只看該作者
請個工人/本地EE已可解決家務上的問題!

有乜野上來呻下! 加油!


大宅

積分: 1317


7#
發表於 13-10-30 15:49 |只看該作者
如果想行開下, 可唔可以請個姐姐幫下手?
等你有番d私人時間, 可以同朋友catch up下
另外如果你生活唔只係湊小朋友, 上一d小興趣班, 你會開心d.

其實你老公應該係平日補償緊你, 番黎咩都就晒你, 陪你去旅行.
快樂無錯係短暫d, 不過真係無咩可能日日都陪實個老婆嘛
番工辛苦做野換黎就係比較舒服的生活
我曾經有過一個成日陪我嘅男朋友, 不過講到尾其實就係不思長進, hea 日子的男人.
有事業的男人係比較花少d時間係伴侶上, 所以你要好好調整自己, 比d娛樂自己.


伯爵府

積分: 15536

瞓得好勳章 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


8#
發表於 13-10-30 15:49 |只看該作者
你試下將你唔開心的野用
whatsapp同佢講呀

點評

wcpcelia    發表於 13-11-3 18:26


大宅

積分: 3196


9#
發表於 13-10-30 15:53 |只看該作者

回覆:唔知可以同邊個講,我好唔開心。

至少你有錢,可以搵個工人分擔下!報下興趣班。你諗下,窮既人!一樣要好似你咁負責屋企所有野、個老公咪又係掛住做,仲要額外承受冇錢帶黎既壓力!要諗盡辦法慳個1個幾毫。




大宅

積分: 1376


10#
發表於 13-10-30 15:53 |只看該作者

引用:我係FTM,有一個3歲大嘅仔。屋企人都係外國

原帖由 gloriahilton 於 13-10-30 發表
我係FTM,有一個3歲大嘅仔。屋企人都係外國,62年紀老邁,99上咗天堂。定居香港係因為C6唔鍾意外國嘅生活。 ...
按呢度D媽咪經驗,你個郵箱好快爆。各路揾食英雄用盡法宝去安撫你,有得你忙!

入番正題,首要,揾人凑BB,經濟無問題,呢方面絕對可以解決。唔放心咪初初出去短D時間,直到放心為止。

揾到人凑后,海濶天空,上教會,搵野學,做義工……無難度,睇你有無決心。

點評

Cutemom0808  Really  發表於 13-10-30 16:57
從前你倆為什麼執手起誓
難捱的關口請你記住原委
努力保衛


大宅

積分: 1536


11#
發表於 13-10-30 15:59 |只看該作者
回覆 gloriahilton 的帖子

我真的好羡慕你..講真..經濟能力許可,點解吾請個工人幫手睇下仔仔,自己可以行開行埋,節目及朋友是可以慢慢去認識及安排的,學d自己鐘意的事情,興趣及愛好....我的時間吾够用.日日要番工及要照顧家人.想行開真的比你更難,因冇錢請工人幫手,放工仲要自己做一切的家中大小事務,,,,你可請人呀...點解天咁吾公平呀..
辣子


大宅

積分: 2565


12#
發表於 13-10-30 16:05 |只看該作者
搵番自己生活, 唔好圍住c6黎轉, 亦唔好旨意c6俾唯一快樂俾你。體諒佢返工好辛苦, 所以你更加你堅強, 處理好自己, 等佢出差返黎見到開開心心既你同屋企。其實最緊要都係將重心放番向自己到, 佢忙你咪帶仔仔去玩, 又或者學其他jm所講, 放低俾ee半日, 自己去shopping又好整甲又好, 總之令自己開心, 唔好只係得c6。
其實你已比好多有外遇/小三既jm幸福, 知道嘛?


男爵府

積分: 8177


13#
發表於 13-10-30 16:31 |只看該作者
請個工人攪掂晒喇


洋房

積分: 58


14#
發表於 13-10-30 16:37 |只看該作者
參加下義工~


複式洋房

積分: 332


15#
發表於 13-10-30 16:39 |只看該作者

回覆:唔知可以同邊個講,我好唔開心。

本帖最後由 ayumilee_1102 於 13-10-30 16:43 編輯


請工人


別墅

積分: 561


16#
發表於 13-10-30 16:41 |只看該作者
好明白你心情,不過如果你經濟許可就請人幫手啦,唔想請工人,可考慮鐘點。咁自已可以有時間RELAX吓。其實你都可以識一啲有小朋友既朋友,咁可以吹水之餘又可以比兩個小朋友一齊玩。
而且媽媽級朋友會好溝通啲,大家感同身受嘛


男爵府

積分: 7909


17#
發表於 13-10-30 16:43 |只看該作者

回覆:唔知可以同邊個講,我好唔開心。

你問下自己,你愛佢嗎,想唔想冇左頭家?其實你c6為左頭家,忙冇法,你要知道,如果佢個心仲係屋企同對你已經好好,已經足夠,總好過日日見,但個心已經冇你存還好,你請ee湊小朋友,出去做/學下野,打發時間。

點評

Jackiecheng2012  Agree  發表於 13-10-30 23:13


複式洋房

積分: 321


18#
發表於 13-10-30 16:50 |只看該作者
有時寂寞既感覺, 唔係3言2語可以開心返....

想傾計既, 我唸呢度都唔錯...

大石6W6(0.77)大石10W5(3.76)
大石7W6(1.28)大石12W2(5.55)
大石 9W2 (2 . 7 7)二娣16W3   190g


子爵府

積分: 10008


19#
發表於 13-10-30 16:54 |只看該作者
樓主系生在福中不知福,做人要懂得感恩..

即使今日換轉你老公日日陪住你,你都會有野埋怨.

系人既問題,唔成熟,太過情緒化..

樓上JM都講,返教會,搵野學,做義工,睇多D心靈/性格/兩性相處既書

提升自己既內涵/成熟度..做左人媽媽,身教系好重要.

女人結左婚可以選擇兩種角色:智慧婦人/愚昧婦人..一切在於自己!!!
今天再大的事,到了明天就是小事,
今年再大的事,到了明年就是故事。
不需要太計較、太在意,一切都會過去。


男爵府

積分: 7112


20#
發表於 13-10-30 17:00 |只看該作者
點講呢, 係男人角度佢吾係吾愛你, 係佢工作狂, 為頭家, 但不知不覺冷落左你, 佢吾愛你, 好可能連物質都吾會俾你, 佢話返黎同你去旅行, 都算關心你, 只係有時男人吾係話改就改, 佢本身性格~

我想你應該吾好講俾朋友知你有冇錢, 另外, 多D出去識朋友, 興趣班之類, 充實自己最緊要~ 我老公成日冷落我架, 我咪自己去玩, 約朋友, 有自己的空間同生活, 個人自然冇咁緊佢, 加油, 冇辦法改變佢, 就要更愛自己~ 我明白難受, 到有個位真係吾得, 咪飛去外國娘家斗斗~ 加油~

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo