想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2951

畀面勳章


1#
發表於 07-4-2 10:29 |只看該作者

請問著床血係點架?通常會喺排卵後幾多日先會出現呢?

請問著床血係點架?通常會喺排卵後幾多日先會出現呢?

我今日已經係DAY37,而我排卵日係DAY23,喺上星期四開始就有谷M既感覺,同埋個肚扯住扯住咁痛!而星期六就開始越黎越犀利,到尋日就發現護墊有啡紅既分泌,似血又唔係血,不過今日又無乜血又無肚痛,所以都唔知究道係咪黎M既!

但係我尋日朝早用D仔驗孕條驗又白雪雪喎!所以都唔知點好!一係就快D黎M啦,唔好攪到我羅羅攣!

有無人可以指教下我呀?THANKS!


大宅

積分: 2951

畀面勳章


2#
發表於 07-4-2 12:31 |只看該作者

Re: 請問著床血係點架?通常會喺排卵後幾多日先會出現呢?

Anyone can help me?

Many thanks for your help in advance!!!


複式洋房

積分: 285


3#
發表於 07-4-2 13:53 |只看該作者

Re: 請問著床血係點架?通常會喺排卵後幾多日先會出現呢?

I was brown color found on the under wear. A little bit like M.


大宅

積分: 2951

畀面勳章


4#
發表於 07-4-2 14:52 |只看該作者

Re: 請問著床血係點架?通常會喺排卵後幾多日先會出現呢?

ashleymami,

請問你係DAY幾出現哩個情形呀?

其實我都唔知到底而家係乜野情況,今日又無血又無肚痛,都唔知想點?


複式洋房

積分: 338


5#
發表於 07-4-2 17:22 |只看該作者

Re: 請問著床血係點架?通常會喺排卵後幾多日先會出現呢?

我大概M到前3天出現 血水&血絲 有少少粉紅出現1天左右 自己都覺奇怪 所以驗孕 CHECK 到BINGO 之後好快睇醫生 醫生話係著床血 佢話流著床血代表個胎唔係咁衡定 之後開安胎藥我 所以你快D驗孕 如果係中早D睇醫生 TAKE CARE


大宅

積分: 2951

畀面勳章


6#
發表於 07-4-2 18:10 |只看該作者

Re: 請問著床血係點架?通常會喺排卵後幾多日先會出現呢?

batmanhn,

恭喜你呀...祝你好孕!

咁你係用咩黎驗孕呀?

我上一個CYCLE係35日, 而尋日DAY36就發現有血水, 所以我都以為係黎M, 但係今日又完全無肚痛又無血水, 所以都唔知發生乜野事!而家只好等多兩日睇下咩情形先,希望真係有機會BINGO啦!


複式洋房

積分: 338


7#
發表於 07-4-2 19:39 |只看該作者

Re: 請問著床血係點架?通常會喺排卵後幾多日先會出現呢?

queeniewwy
用驗孕棒驗 買左兩隻牌子 都好快見到線 而家8week 你快d試下 祝你bingo


別墅

積分: 501


8#
發表於 07-4-2 23:11 |只看該作者

Re: 請問著床血係點架?通常會喺排卵後幾多日先會出現呢?

我都有咁既事發生左,day25有血(少),跟住到今日day27都冇血,明天買支野check下先


大宅

積分: 2951

畀面勳章


9#
發表於 07-4-3 10:03 |只看該作者

Re: 請問著床血係點架?通常會喺排卵後幾多日先會出現呢?

batmanhn,

我今朝 (DAY38) 都有用D仔驗孕棒黎驗.........都係白雪雪呀! 而今朝用D仔排卵棒就下線只得上線1/3深咋!

所以我諗都係無機啦! :-(


珍珠宮

積分: 40343

好媽媽勳章 醒目開學勳章 陪月勳章


10#
發表於 07-4-3 16:30 |只看該作者

Re: 請問著床血係點架?通常會喺排卵後幾多日先會出現呢?

queeniewwy 寫道:
batmanhn,

我今朝 (DAY38) 都有用D仔驗孕棒黎驗.........都係白雪雪呀! 而今朝用D仔排卵棒就下線只得上線1/3深咋!

所以我諗都係無機啦! :-(


d仔驗孕棒反應好似冇排卵棒咁快咁明顯呀!
同埋你睇清楚d仔驗孕棒會唔會有印? 响自然光底下好過黃燈下睇!


大宅

積分: 2951

畀面勳章


11#
發表於 07-4-3 17:06 |只看該作者

Re: 請問著床血係點架?通常會喺排卵後幾多日先會出現呢?

方麗娟,

乜D仔驗孕棒無咁快知道架?我仲以為會好快知道添?咁如果用其他牌子驗孕棒會唔會明顯D呀?

我今朝用D仔排卵棒驗,下線只係得上線既1/3,但係頭先唔甘心,又再用D仔排卵棒黎驗,下線就有上線既1/2,唔知會唔會有機BINGO呢?

另外唔記得講,我上星期五因為覺得喉嚨好痛,同埋因為M COME感覺好強烈,所以諗住都無機BINGO架啦,所以走去食左一樽龜苓膏,食完第二日就M COME既感覺更加強烈啦!跟住隔一日就有少少血出現啦!唔知關唔關食左龜苓膏事呢? :-(

想問你地有無人試過等BINGO期間食涼既野呢?食左又會唔會有問題架?

THANKS!


大宅

積分: 1566


12#
發表於 07-4-3 17:09 |只看該作者

Re: 請問著床血係點架?通常會喺排卵後幾多日先會出現呢?

我覺得d仔驗孕棒都幾準, 如果你想試, 你可以用clearblue, 唔好用曼仔, 因為我個醫生話試過有人用曼仔係false +ve
囝囝的blog : http://lhc1128.blogspot.com/


珍珠宮

積分: 40343

好媽媽勳章 醒目開學勳章 陪月勳章


13#
發表於 07-4-3 19:28 |只看該作者

Re: 請問著床血係點架?通常會喺排卵後幾多日先會出現呢?

queeniewwy,

D仔驗孕棒及其他牌子驗孕棒......
--->我意思唔係話d仔驗孕棒唔準, 而係懷孕初期即使用晨尿都未必check到d咩, 而用其他牌子如曼秀雷敦, clearblue, 假如bingo亦只會出現好淺好淺的線. 所以我意思係相比之下, d仔冇咁快出現條線.

我今朝用D仔排卵棒驗有下線......
--->m come前用排卵條check都會有下線......所以個人認為等到m遲左再用驗孕條check才可作準!

唔知關唔關食左龜苓膏事呢?
--->龜苓膏屬涼性有機會令m快d黎.

想問你地有無人試過等BINGO期間食涼既野呢?食左又會唔會有問題架?
--->每個人體質唔同, 有d人可以照隊雪糕, 綠豆沙, 凍飲, 一樣冇事! 都係果句, 係你就係你.


大宅

積分: 3815


14#
發表於 07-4-4 11:05 |只看該作者

Re: 請問著床血係點架?通常會喺排卵後幾多日先會出現呢?

我噚日响公司睇完呢個標題之後去廁所, 竟然見到有好少嘅粉紅啡色嘅分泌, 心稔冇咁橋啩(昨日係day 26), 放工走咗去買驗孕棒, 點知一驗真係有個好淺色嘅"+", 但咁早都唔知信唔信好, 遲兩日再試先 :-P


珍珠宮

積分: 40343

好媽媽勳章 醒目開學勳章 陪月勳章


15#
發表於 07-4-4 11:29 |只看該作者

Re: 請問著床血係點架?通常會喺排卵後幾多日先會出現呢?

tumtum 寫道:
我噚日响公司睇完呢個標題之後去廁所, 竟然見到有好少嘅粉紅啡色嘅分泌, 心稔冇咁橋啩(昨日係day 26), 放工走咗去買驗孕棒, 點知一驗真係有個好淺色嘅"+", 但咁早都唔知信唔信好, 遲兩日再試先 :-P


係咪曼仔呀? 唔係氹你開心, 你當住"係"先 總之事事小心, 同埋可以去醫生度check


大宅

積分: 3815


16#
發表於 07-4-4 12:04 |只看該作者

Re: 請問著床血係點架?通常會喺排卵後幾多日先會出現呢?

我係用Clearblue嘅,承你貴言啦!


複式洋房

積分: 338


17#
發表於 07-4-4 17:23 |只看該作者

Re: 請問著床血係點架?通常會喺排卵後幾多日先會出現呢?

其實我覺得曼仔好準呀 我都係用曼仔check 快而準
tumtum
我唸你多數都bingo la 你淺色因為你無用到晨尿唶 你試下明天用晨尿check 我唸深許多 你打電話預約定做產檢都得la 恭喜你


大宅

積分: 3815


18#
發表於 07-4-10 10:51 |只看該作者

Re: 請問著床血係點架?通常會喺排卵後幾多日先會出現呢?

多謝哂, 噚日再驗真係深色咗, 已經book咗產檢喇!! :-P


大宅

積分: 2951

畀面勳章


19#
發表於 07-4-10 12:28 |只看該作者

Re: 請問著床血係點架?通常會喺排卵後幾多日先會出現呢?

tumtum,

恭喜哂!祝你好孕!

想問你排卵日係DAY幾呀?咁快可以CHECK到BINGO既?

我就要由頭努力過啦,希望趕得切生豬仔啦! :-(


大宅

積分: 4386


20#
發表於 07-4-10 13:05 |只看該作者

Re: 請問著床血係點架?通常會喺排卵後幾多日先會出現呢?

hello tumtum,

恭喜你~~~~
歡迎加入豬媽媽行列!
現在你的身體不只是你一個人o係到ga喇!記得要小心身體呀!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo