立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2951
複式洋房
積分: 285
積分: 338
別墅
積分: 501
珍珠宮
積分: 40343
queeniewwy 寫道: batmanhn, 我今朝 (DAY38) 都有用D仔驗孕棒黎驗.........都係白雪雪呀! 而今朝用D仔排卵棒就下線只得上線1/3深咋! 所以我諗都係無機啦! :-(
積分: 1566
積分: 3815
tumtum 寫道: 我噚日响公司睇完呢個標題之後去廁所, 竟然見到有好少嘅粉紅啡色嘅分泌, 心稔冇咁橋啩(昨日係day 26), 放工走咗去買驗孕棒, 點知一驗真係有個好淺色嘅"+", 但咁早都唔知信唔信好, 遲兩日再試先 :-P
積分: 4386
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy