跳至

首頁

尾頁
   1


複式洋房

積分: 134


181#
發表於 07-9-11 16:18 |只看該作者
原文章由 wcheuk 於 07-9-10 20:12 發表


sorry,我星期四去咗1B班。
另外,因為我填咗係逢星期一、三到學校做義工,基本上都會編緊一班,我暫時係睇2B。
你個小朋友讀1C ? 如果有機會睇,我再話你知啦。 ...



我個仔是1B班, 可否幫我睇睇?


別墅

積分: 581


182#
發表於 07-9-11 16:25 |只看該作者
原文章由 ΞCarlyΞ 於 07-9-11 15:30 發表
嘩嘩嘩~ 好彩咋, 我唔記得登入個名係咩,
好彩入得番!

1B咪我個仔果班囉!


SORRY,我記錯咗,上星期四係睇1A。

[ 本文章最後由 wcheuk 於 07-9-11 20:21 編輯 ]


別墅

積分: 581


183#
發表於 07-9-11 16:30 |只看該作者
原文章由 gchusing 於 07-9-11 16:18 發表

我個仔是1B班, 可否幫我睇睇?


因為現在已經編定我睇2b,如果有機會的話,我會幫你留意吓,咁請問你個小朋友叫甚麼名呢 ?


複式洋房

積分: 134


184#
發表於 07-9-11 16:37 |只看該作者
原文章由 wcheuk 於 07-9-11 16:30 發表


因為現在已經編定我睇2b,如果有機會的話,我會幫你留意吓,咁請問你個小朋友叫甚麼名呢 ?



單字名嗰個.謝謝


別墅

積分: 581


185#
發表於 07-9-11 20:20 |只看該作者
原文章由 gchusing 於 07-9-11 16:37 發表



單字名嗰個.謝謝


咁等我有機會睇就留意吓啦。

sorry,我記錯咗,上星期四我係睇1A

[ 本文章最後由 wcheuk 於 07-9-11 20:22 編輯 ]


男爵府

積分: 5087


186#
發表於 07-9-11 23:23 |只看該作者
原文章由 wcheuk 於 07-9-11 20:20 發表


咁等我有機會睇就留意吓啦。

sorry,我記錯咗,上星期四我係睇1A


大家好! 近排公司好忙, 冇咩時間上黎傾計, 知道新加入咗好多田千媽咪, 真係要多d上bk先得!

今個星期既開放日, 你哋會唔會去? 我會準時帶囝囝上去玩, 因為我記得上年唔夠時間玩, 所以今年早D去. 囝囝好開心, 佢仲記得上年玩遊戲羸咗咩奘品.

不過, 我唔記得使唔使著校服?


複式洋房

積分: 134


187#
發表於 07-9-12 09:20 |只看該作者
原文章由 bonnie991 於 07-9-11 23:23 發表


大家好! 近排公司好忙, 冇咩時間上黎傾計, 知道新加入咗好多田千媽咪, 真係要多d上bk先得!

今個星期既開放日, 你哋會唔會去? 我會準時帶囝囝上去玩, 因為我記得上年唔夠時間玩, 所以今年早D去. 囝囝好開心, 佢仲 ...



我都會帶囝囝去玩, 但沒有想過要穿校服.


複式洋房

積分: 449


188#
發表於 07-9-12 12:56 |只看該作者
gchusing :
我個仔1B 班叫陳卓浩,
你個仔叫咩名?
我大女陳卓希讀4A.

星期六果日唔使著校服架!

你地諗住參加咩課外活動呀?

我大女就比老師選左入 校隊(合唱團~星期二),
同埋 學會(創藝社~星期四)
星期三又要做圖書館服務生...... (呢D都係免費)
不過到時都唔知點接放學, 因為細仔返到屋企4:15,
姐姐 合唱團 4:45 係新達接, 我係屋企出去要40分鐘.
最慘果日又無野岩細佬學, 有就唔使煩,可以一接接晒兩個.


複式洋房

積分: 449


189#
發表於 07-9-12 12:59 |只看該作者
gchusing 同我個仔係1B 班
pandacat 係1C班


別墅

積分: 581


190#
發表於 07-9-12 16:09 |只看該作者
原文章由 ΞCarlyΞ 於 07-9-12 12:56 發表
gchusing :
我個仔1B 班叫陳卓浩,
你個仔叫咩名?
我大女陳卓希讀4A.

星期六果日唔使著校服架!

你地諗住參加咩課外活動呀?

我大女就比老師選左入 校隊(合唱團~星期二),
同埋 學會(創藝社~星期四)
星期三又要做圖 ...


carly
我囡又入咗合唱團。
你可唔可以叫細佬等埋家姐一齊放,試吓問問老師。


男爵府

積分: 5087


191#
發表於 07-9-12 21:57 |只看該作者
你哋既小朋友入到校隊咁叻
我只有同囝囝報要$既活動, 想問吓d活動內容係咪年年一樣? 假如上年已經讀咗趣味數學, 今年再報都係教上年既書?


複式洋房

積分: 150


192#
發表於 07-9-12 22:20 |只看該作者

hi bonnie

原文章由 bonnie991 於 07-9-12 21:57 發表
你哋既小朋友入到校隊咁叻
我只有同囝囝報要$既活動, 想問吓d活動內容係咪年年一樣? 假如上年已經讀咗趣味數學, 今年再報都係教上年既書?

你好,不過我唔識答你嘅問題
你都好有得報活動,我一樣都唔可以報:cry:


複式洋房

積分: 150


193#
發表於 07-9-12 22:29 |只看該作者

hello 各位田千媽咪

[quote]原文章由 pandacat18 於 07-9-12 22:20 發表

咁夜先上線,我都想答下嘴,星期六最好玩係啲咩?
你地會出席嗎?有冇表演睇?
我好難得15號放假可以帶個女出席yeah


子爵府

積分: 12759


194#
發表於 07-9-12 22:33 |只看該作者
原文章由 pandacat18 於 07-9-12 22:20 發表

你好,不過我唔識答你嘅問題
你都好有得報活動,我一樣都唔可以報:cry:

http://www.baby-kingdom.com/?uid-11205


子爵府

積分: 12759


195#
發表於 07-9-12 22:38 |只看該作者
原文章由 pandacat18 於 07-9-12 22:29 發表
[quote]原文章由 pandacat18 於 07-9-12 22:20 發表

咁夜先上線,我都想答下嘴,星期六最好玩係啲咩?
你地會出席嗎?有冇表演睇?
我好難得15號放假可以帶個女出 ...


我兩個囡因為有活動唔上得, 不過以我所知有幾多表演睇, 例如:拉丁舞, 花式跳繩, 樂隊表演.........
http://www.baby-kingdom.com/?uid-11205


複式洋房

積分: 150


196#
發表於 07-9-12 22:44 |只看該作者

hello 文文媽媽

原文章由 文文媽媽 於 07-9-12 22:38 發表


我兩個囡因為有活動唔上得, 不過以我所知有幾多表演睇, 例如:拉丁舞, 花式跳繩, 樂隊表演.........

我個女都想學拉丁舞,不過課外活動後的校車唔去到我屋企,所以冇得參加:-(


男爵府

積分: 5087


197#
發表於 07-9-12 22:47 |只看該作者
原文章由 pandacat18 於 07-9-12 22:20 發表

你好,不過我唔識答你嘅問題
你都好有得報活動,我一樣都唔可以報:cry:


pandacat,

唔明點解一樣都唔可以報, 學校未有通告報名架, 係我問定先!

開放日, 我囝囝最鍾意係攤位遊戲, 因為有得玩又有禮物
另外亦會開放d特別室俾家長參觀.


子爵府

積分: 12759


198#
發表於 07-9-12 22:57 |只看該作者
原文章由 pandacat18 於 07-9-12 22:44 發表

我個女都想學拉丁舞,不過課外活動後的校車唔去到我屋企,所以冇得參加:-(


你住好遠嗎? 我見佢地都有好多站可以上落.
http://www.baby-kingdom.com/?uid-11205


複式洋房

積分: 150


199#
發表於 07-9-12 23:00 |只看該作者

文文媽 媽

原文章由 文文媽媽 於 07-9-12 22:57 發表


你住好遠嗎? 我見佢地都有好多站可以上落.

我見特別車得兩架都冇入汀角路


子爵府

積分: 12759


200#
發表於 07-9-12 23:25 |只看該作者
[quote]原文章由 pandacat18 於 07-9-12 23:00 發表

我見特別車得兩架都冇入汀角路 [/quot

咁有係幾麻煩的, 不過carly都同你一樣的情況, 佢就自己出新達接, 跟住搭車返屋企.
http://www.baby-kingdom.com/?uid-11205

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo