立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
琥珀宮
積分: 192715
原文章由 BaByQ113 於 07-9-4 16:15 發表 嘆早晨...
原文章由 mayken1612 於 07-9-4 15:50 發表 瑤放11:30, 入到tm 都要成點幾, 佢地都飲完lu, 加上今朝個天咁光(=陰), 佢地唔知有無取消呢.......
水晶宮
積分: 58802
原文章由 joannelai930 於 2007/9/4 16:57 發表 我地飲到2:xx 呀, 仲行左一陣, 甜b返到屋企先訓
原文章由 sammifanlp 於 07-9-4 17:00 發表 你地真係開心 我仲未知今晚幾點收得工:cry:
侯爵府
積分: 22642
原文章由 joannelai930 於 07-9-4 16:57 發表 我地飲到2:xx 呀, 仲行左一陣, 甜b返到屋企先訓
原文章由 joannelai930 於 2007/9/4 17:14 發表 諗下好快放假就開心d啦 我今朝6點醒左訓唔返, 而家又唔敢訓, 甜b應該有排訓, 我可以安安樂樂煮飯, 不過冇得訓囉
積分: 20493
積分: 20065
公爵府
積分: 28259
原文章由 chanfan 於 07-9-5 09:47 發表 早晨 我尋晚發惡夢呀, 癲佬唔見左個仔呀 :-( :-( :-( 可能訓得唔好, 發埋d咁o既夢 我而家對住d文件好想
伯爵府
積分: 18124
原文章由 tupytupy 於 07-9-5 10:13 發表 院長,你買左珍珠末未啊?試左未呢?
原文章由 mayken1612 於 07-9-4 18:46 發表 早知你地飲咁耐, 我就黎喇............
原文章由 chanfan 於 07-9-5 10:27 發表 未買呀, 平時係癲佬訓得唔好, 佢醒左訓唔番, 珍珠末o岩癲佬食多d 我都係訓得麻麻地, 但扎醒左都訓得番果隻, 我呢排長期食緊中藥 (日日一劑, 飲到口都寡晒), 所以唔洗食珍珠末住 ...
原文章由 tupytupy 於 07-9-5 10:35 發表 鬼咩,我同另外一個媽咪都遲到,成點鐘先齊人,點會唔係飲到2:xx喎
原文章由 蝦蝦 於 07-9-5 10:37 發表 入左tm 有冇收鑊呀? 酌 B 呢個新大頭相, 好牛王仔呀
原文章由 tupytupy 於 07-9-5 10:41 發表 唉,佢根本就係一隻牛王頭,係掩飾唔到架 入tm的收穫就係o係吉島買左送返歸煮囉
原文章由 蝦蝦 於 07-9-5 09:48 發表 :cry: :cry:
原文章由 tupytupy 於 07-9-5 10:44 發表 呢隻牛王頭最近興將隻腳攝入床仔兩條欄中間,但佢又唔知自己有隻肥比,成日攝左入去之後就卡住左,跟住就o係樹喊救命 真係比佢玩c
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy