興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   1


水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


181#
發表於 14-6-16 12:00 |只看該作者
shutupmate415 發表於 14-6-16 11:48
真好。
我們只係屋企湊女同煮左啲餸就算。。。。
無姐姐的我們好冇用,攪攪下,成九點先食。。。。:thinkin ...
屋企有姐姐可能仲煩,

你睇啤啤你就知......

我最接受唔到就係有d工人唔鍾意沖涼,

嗰時我同事嗰個就係咁,

我同事日日返嚟呻話要每日監住個工人沖涼呀,

你話請著呢d唔煩呀?

比我實喊死都似

點評

wonderlulu  多份監工就無謂了。  發表於 14-6-16 12:29
180    發表於 14-6-16 12:26
魚毛媽2008  唔沖涼,夏天咪....  發表於 14-6-16 12:03


侯爵府

積分: 22898


182#
發表於 14-6-16 12:02 |只看該作者
bing-jing 發表於 14-6-16 12:00
爲何咁冇品

唔玩下會笨
            


珊瑚宮

積分: 111964


183#
發表於 14-6-16 12:03 |只看該作者
魚毛媽2008 發表於 14-6-16 11:59
原來我都一直誤解左

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=11976505&extr ...
問吓周南 同彭定康 合十何解 應該係最好

點評

wonderlulu  各自表述之經典  發表於 14-6-16 12:31


珊瑚宮

積分: 111964


184#
發表於 14-6-16 12:04 |只看該作者
魚毛媽2008 發表於 14-6-16 12:02
唔玩下會笨
咪當我黐筋

點評

wonderlulu    發表於 14-6-16 12:31
魚毛媽2008    發表於 14-6-16 12:05


珊瑚宮

積分: 111964


185#
發表於 14-6-16 12:07 |只看該作者
dororo68 發表於 14-6-15 18:53
提提妳, 2 記 既分6月30 到期

http://twinsco.com/g_vip.php
些些企鵝


侯爵府

積分: 22898


186#
發表於 14-6-16 12:07 |只看該作者
bing-jing 發表於 14-6-16 12:03
問吓周南 同彭定康 合十何解 應該係最好

咁有代表性.....
            


侯爵府

積分: 22898


187#
發表於 14-6-16 12:10 |只看該作者
有無人買左阿蟬震震板

http://www.baby-kingdom.com/foru ... &extra=page%3D1
            


珊瑚宮

積分: 118281


188#
發表於 14-6-16 12:10 |只看該作者
魚毛媽2008 發表於 14-6-16 11:52
想到點知已封內舖

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=11975294&extr ...
有睇呀, 我覺得投訴者都好欠條理。又懶, 成日用C & 答人, 信唔過。


侯爵府

積分: 22898


189#
發表於 14-6-16 12:14 |只看該作者

引用:Quote:魚毛媽2008 發表於 14-6-16 11:52 想

原帖由 wonderlulu 於 14-06-16 發表
有睇呀, 我覺得投訴者都好欠條理。又懶, 成日用C & 答人, 信唔過。
今朝望過下封投訴信,睇左幾次都唔係好明

            


水晶宮

積分: 57009

環保接龍勳章


190#
發表於 14-6-16 12:14 |只看該作者
bing-jing 發表於 14-6-16 11:55
http://www.imbookaddict.hk/groupmail/edm02-store/EDM-2.html

露露 .... 企鵝 .............. ...

好有趣啊...

不過我好懶


珊瑚宮

積分: 118281


191#
發表於 14-6-16 12:17 |只看該作者
shutupmate415 發表於 14-6-16 11:48
真好。
我們只係屋企湊女同煮左啲餸就算。。。。
無姐姐的我們好冇用,攪攪下,成九點先食。。。。:thinkin ...
調日子唔得咩? 前後補返咯。

我地過節, 99乃攪大餐, 各家都SEND姐姐去幫手, 唔係抽餸洗菜都累C 個老人..............

雖然通常都晏咗食。


珊瑚宮

積分: 118281


192#
發表於 14-6-16 12:21 |只看該作者
bing-jing 發表於 14-6-16 11:55
http://www.imbookaddict.hk/groupmail/edm02-store/EDM-2.html

露露 .... 企鵝 .............. ...
收到 收到............................................即去


侯爵府

積分: 22898


193#
發表於 14-6-16 12:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 魚毛媽2008 於 14-06-16 發表

原帖由 超級特務 於 14-06-16 發表


            


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


194#
發表於 14-6-16 12:26 |只看該作者
http://www.baby-kingdom.com/foru ... &extra=page%3D1

點評

wonderlulu  佢啲見解同樣"出"式。  發表於 14-6-16 12:41
魚毛媽2008    發表於 14-6-16 12:36
bing-jing    發表於 14-6-16 12:28
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


195#
發表於 14-6-16 12:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 超級特務 於 14-06-16 發表找

原帖由 魚毛媽2008 於 14-06-16 發表

午安

你若盛開, 蝴蝶便來!


水晶宮

積分: 52056


196#
發表於 14-6-16 12:37 |只看該作者

回覆:羊棧嘩鬼樂園~第九十七回~~

中午好

點評

wonderlulu  好好好。  發表於 14-6-16 12:44
我好百搭o架! 煲魚,煲牛,煲瘦肉,煲甘荀乜都得!!


珊瑚宮

積分: 111964


197#
發表於 14-6-16 12:37 |只看該作者
魚毛媽2008 發表於 14-6-16 12:10
有無人買左阿蟬震震板

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=11977526&extr ...
奧海塵 二樓元棄壽屍對字間電器舖,佢擺咗呢D枱出嚟,
日日等壽屍位個D人個個輪字玩,做完運動至入去食壽屍


珊瑚宮

積分: 118281


198#
發表於 14-6-16 12:39 |只看該作者
魚毛媽2008 發表於 14-6-16 12:14
今朝望過下封投訴信,睇左幾次都唔係好明
我覺得佢認為係老師自己大力拉小朋友, 所以拉"甩骹", 所以成為一宗"罪狀"
事實係小朋友玩係上嚟咪話唔夠勇, 有朋友就係俾個仔左拉右扯, 甩咗個骹


請假果單, 佢話學校北上招生架, 咁係關口碰到老師就話佢偷走? 老師好似係返學日子只能請病假紅白假。唔知佢想講乜, 只係"唱衰"目標好明顯。





侯爵府

積分: 22898


199#
發表於 14-6-16 12:41 |只看該作者
bing-jing 發表於 14-6-16 12:37
奧海塵 二樓元棄壽屍對字間電器舖,佢擺咗呢D枱出嚟,
日日等壽屍位個D人個個輪字玩,做完運動至 ...

有幾日行過見到屋企樓下間阿蟬D震震板全部俾D細路玩緊....
            


珊瑚宮

積分: 118281


200#
發表於 14-6-16 12:43 |只看該作者
bing-jing 發表於 14-6-16 12:37
奧海塵 二樓元棄壽屍對字間電器舖,佢擺咗呢D枱出嚟,
日日等壽屍位個D人個個輪字玩,做完運動至 ...
其實來埋互利做生意

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo