自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


大宅

積分: 1796


181#
發表於 14-6-19 11:46 |只看該作者

回覆:渣車去長州

我今日都會同男友入長洲三日兩夜渡下假其實長洲唔係好大,可以好快行哂,所以其實我入去既目的都係食野允 x 既芒果糯米遲,甘 x 泰既魚旦,豆卜,仲有間師 mui 甜品都好出名,你可以去試下!當然大魚旦不試不可,不過個到周街都有得買,而且質數都差唔多。
如果你會過夜,碼頭個邊有夜市,好似11點到就開,都好多野食
hope u can enjoy ur trip


大宅

積分: 2557


182#
發表於 14-6-19 11:52 |只看該作者

引用:我今日都會同男友入長洲三日兩夜渡下假其實

原帖由 m8mber 於 14-06-19 發表
我今日都會同男友入長洲三日兩夜渡下假其實長洲唔係好大,可以好快行哂,所以其實我入去既目的都係 ...
多謝你啊~你都玩得開心d啊 下次去我都打算book度假屋過夜 咁就可以慢慢玩慢慢食




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo