跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6482


181#
發表於 07-12-28 18:29 |只看該作者
原文章由 zoe98chan 於 07-12-28 14:08 發表


我買咗"NUK"果電泵, 試過泵一次, 得幾點仔奶出, 而且我覺得用泵仲痛過埋身喂. 輕力D又泵唔到, 大力又痛. 泵前泵後又要洗, 又要消毒, 唉, 好煩. 都唔知第時返工點算好. 都係埋身喂最好, 係半夜要起身辛苦D, 但囡囡 ...


初初泵係咁ka
我初初泵都覺得好痛
慢慢就慣ka la !!
你可以用最細力..再按摩下個胸...
一路按一路泵可能會好d
可以係bb食之前泵 !

e ka我呀b半夜都係食一次奶
佢多數都係食15分鐘就訓返...
所以...仲快過整返熱d凍奶 !


男爵府

積分: 6482


182#
發表於 07-12-28 18:31 |只看該作者
原文章由 JD11 於 07-12-28 14:43 發表

我去買電泵時.. 個sales講過.. nuk的電泵係唔好的.. 10個買左有9個都話泵唔到..
我之前都試過用nuk電泵泵奶.. 真係無野出的.. 仲要痛到c.. 呢家我買左個ameda電隻泵.. 快靚正.. ...


nuk 0既電泵好唔好我就唔知
不過我有個medela 0既電泵
雖然泵到...但係我覺得手泵好過電泵
泵得舒服d...泵得清d !
e ka多數都會用piegon同埋avent手泵多d !


男爵府

積分: 7224


183#
發表於 07-12-28 19:26 |只看該作者
thank you!
原文章由 tsznok 於 07-12-28 07:30 發表


你買個lock&lock,夠放晒成個手泵落去就ok傢喇~

我都係要番公司泵奶傢,上兩胎餵大細仔,都係搵個呢d盒裝住,不過由於公司有大滾水供應,我就冇用消毒藥片,次次泵完就用baby bottle cleaner洗,洗完用大滾水"6",到下轉 ...


男爵府

積分: 7224


184#
發表於 07-12-28 19:33 |只看該作者
我諗我真係唔夠奶。亞b飲左20分鐘仲要繼續,佢吸時我有d被抽空的感覺...即係好似用飲管飲野飲到尾吸唔到的感覺(唔知你地試過未?)
但我每日都有飲魚湯(其實我都怕含鉛過高)+黑芝麻豆漿+通草奶+餵前飲一大柸水....我仲可以點?


別墅

積分: 764


185#
發表於 07-12-28 19:42 |只看該作者
原文章由 phoebe_liu 於 07-12-28 18:25 發表


其實要泵幾耐先可2多d呀 ?
我已經試泵左差唔多一個星期
每日keep住泵3次...
一日再埋身餵7次...
但係每邊最多都只係得7,8十

每邊泵到7, 8安好多架喎
你隔幾耐泵先.. 我泵到咁多係因為我隔好耐又無俾阿b埋身啜喎..
如果阿b埋身食過.. 等佢食完我先泵(我會泵晒2邊).. 我都係泵到8安一次..
我由阿b出世第二個星期已經可始密密泵+埋身食.. 努力啦.. 唔會一開始泵就有好多奶出架..

[ 本文章最後由 JD11 於 07-12-28 19:54 編輯 ]


別墅

積分: 764


186#
發表於 07-12-28 19:49 |只看該作者
呢幾日.. 燥豬b食奶食得好差.. 每次食都好炆.. 擰黎擰去.. 但我係好多奶出.. 佢咁擰就成日攪到佢自己成面都係奶奶..
食食下又會嘔奶.. 就算食完掃左風.. 無幾耐佢又會嘔番d奶出黎..
頭先食食下.. 佢又嘔到我同佢自己全身都係..
照理埋身食係無咁多風的.. 點解會咁
佢係咪病左呢? 但又無病徵喎.. 我好擔心呀..


男爵府

積分: 7224


187#
發表於 07-12-28 20:34 |只看該作者
我亞b都係咁,我帶左佢去睇醫生。醫生話佢喉嚨有d紅,可能被家人傳染感冒,醫生叫我keep住check亞b體溫和注意佢有mud變化,仲寫埋醫生紙叫我半夜有mud事就帶埋去A&E,佢話亞B咁細個(未滿月)會惡化得好快。
不如你都帶亞B睇醫生呀!
原文章由 JD11 於 07-12-28 19:49 發表
呢幾日.. 燥豬b食奶食得好差.. 每次食都好炆.. 擰黎擰去.. 但我係好多奶出.. 佢咁擰就成日攪到佢自己成面都係奶奶..
食食下又會嘔奶.. 就算食完掃左風.. 無幾耐佢又會嘔番d奶出黎..
頭先食食下.. 佢又嘔到我同佢自 ...


男爵府

積分: 7224


188#
發表於 07-12-28 20:36 |只看該作者
我只可泵到1-2安,如果亞B飲過後仲PUMP唔出添!
:-( :-(
原文章由 JD11 於 07-12-28 19:42 發表

每邊泵到7, 8安好多架喎
你隔幾耐泵先.. 我泵到咁多係因為我隔好耐又無俾阿b埋身啜喎..
如果阿b埋身食過.. 等佢食完我先泵(我會泵晒2邊).. 我都係泵到8安一次..
我由阿b出世第二個星期已經可始密密泵+埋身食.. ...


別墅

積分: 764


189#
發表於 07-12-28 21:33 |只看該作者
原文章由 余魚媽 於 07-12-28 20:36 發表
我只可泵到1-2安,如果亞B飲過後仲PUMP唔出添!
:-( :-(

唔好唔開心啦.. 只要你盡左力.. bb會明白的..
唔好俾大太壓力自己.. 壓力大有時都會少左奶的..
你有無試過買"saw law"魚煲湯呀? 好上奶的.. 不過唔係成日都有得買.. 呢家冬天.. 可能仲少.. 你試下去問下魚檔啦.. 可以煲木瓜..
仲有要夠瞓喎.. 唔夠瞓又係會少奶的..
真係好唔夠奶.. 咪補奶粉囉.. 只要仲有人奶.. 就算唔可以全人奶.. 都好好架.. 努力加油呀.. :-P


男爵府

積分: 6482


190#
發表於 07-12-29 05:28 |只看該作者
原文章由 余魚媽 於 07-12-28 19:33 發表
我諗我真係唔夠奶。亞b飲左20分鐘仲要繼續,佢吸時我有d被抽空的感覺...即係好似用飲管飲野飲到尾吸唔到的感覺(唔知你地試過未?)
但我每日都有飲魚湯(其實我都怕含鉛過高)+黑芝麻豆漿+通草奶+餵前飲一大柸水....我仲可 ...


呀b 0既shsh去得好唔好呀 ?
如果去得多,即係夠奶
相信自己啦
加油呀


男爵府

積分: 6482


191#
發表於 07-12-29 05:33 |只看該作者
原文章由 JD11 於 07-12-28 19:42 發表

每邊泵到7, 8安好多架喎
你隔幾耐泵先.. 我泵到咁多係因為我隔好耐又無俾阿b埋身啜喎..
如果阿b埋身食過.. 等佢食完我先泵(我會泵晒2邊).. 我都係泵到8安一次..
我由阿b出世第二個星期已經可始密密泵+埋身食.. ...


係7,8十ml
唔係7,8安呀
我試過一邊十個鐘冇啜先泵得4安半咋
食完先泵仲泵到8安...勁
我食完先泵..泵晒2邊都係最多得3安咋
我都要努力先得


男爵府

積分: 6482


192#
發表於 07-12-29 05:36 |只看該作者
原文章由 JD11 於 07-12-28 19:49 發表
呢幾日.. 燥豬b食奶食得好差.. 每次食都好炆.. 擰黎擰去.. 但我係好多奶出.. 佢咁擰就成日攪到佢自己成面都係奶奶..
食食下又會嘔奶.. 就算食完掃左風.. 無幾耐佢又會嘔番d奶出黎..
頭先食食下.. 佢又嘔到我同佢自 ...

我個b近排都試過咁
食食下嘔
嘔到一胸都係
我個b就成日都嘔奶吐奶
問親健康院d姑娘都話正常
佢地話bb食道短,胃又細,好平常ka喎


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


193#
發表於 07-12-29 10:58 |只看該作者
我想同大家分享一樣開心野!尋日同細仔番健康院做2歲發展評估,見番得健康院,就帶埋三妹一齊番去磅重!(原本要1月2日先番去磅重打針)嘩嘩嘩...原來三妹重得都幾好,尋日佢32日人仔,比起出世時體重,重左3磅呀!!估唔到佢都重得唔錯!!因為之前兩星期大時番去磅,姑娘話佢都係岩岩重得合格傢咋...真係好開心,對我黎講係一個好大既鼓勵,亦係對全人奶餵哺既一個肯定!各位0711奶媽,大家都要俾心機呀!

講番泵奶,我都係打算番工前一日泵一次,儲定少少冰奶等我番工俾四姐餵,其他時間我都係24小時埋身食,至於番工後,WORKING HOUR就照泵,番到屋企就轉番埋身食。希望到番工後冇埋身食時,每次泵會多番D奶啦~!因為我都係俾呀B食完先泵,可能咁樣變得泵少左掛... 記得以前我係全泵型奶媽時,都可以泵到7-9安不等,都唔知做乜鬼而家好似少左咁多奶咁~

至於半夜時間,我都係俾呀B埋身食傢,呢排佢半夜時段會3-3.5小時先起身食,每次都係食15-30分鐘左右,跟手就訓訓訓...所以對我黎講,埋身仲快仲方便,拎起件衫就食得,食完一齊大覺訓,嘻嘻!!

JD,

我想問下你AMEDA呢隻電泵係咪真係咁掂?我見好多人都話正又泵得快,攪到我都心思思買,AVENT手泵唔係唔好,但長遠計真係幾傷手(上兩次餵大細仔時我都泵到手都傷),但講真呢隻電泵認真唔平,要成千七蚊有多,如果我只係o向公司時先要用泵,o向屋企就埋身食,你覺得有冇需要買呢?呢部機係咪一定行濕電?如果係既話都唔使諗啦...因為公司唔會有地方可以方便到用濕電電泵泵奶嘛...請指教~
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


複式洋房

積分: 397


194#
發表於 07-12-29 11:34 |只看該作者
phoebe_liu, 多謝你解答我的問題呀...

其實我阿b呢排都係咁..有時食食下,擰來擰去,想食但又係又唔啜..其實係佢有風,頂住左,所以唔食住...我地幫佢掃左風,佢就會繼續食...
其實我都唔明點解會咁多風既? 我老公話係胃氣,其實好似大人一樣,食完野都會有胃氣.
我阿b未滿月時,就成日因為掃唔到風而嘔奶,因為佢唔識表達, 但係而家,食完奶,放佢落床,佢會擰來擰去,好似識得話俾我地知佢仲有風咁...叻左好多!


原文章由 phoebe_liu 於 07-12-29 05:36 發表

我個b近排都試過咁
食食下嘔
嘔到一胸都係
我個b就成日都嘔奶吐奶
問親健康院d姑娘都話正常
佢地話bb食道短,胃又細,好平常ka喎


男爵府

積分: 6482


195#
發表於 07-12-29 11:54 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 07-12-29 10:58 發表
我想同大家分享一樣開心野!尋日同細仔番健康院做2歲發展評估,見番得健康院,就帶埋三妹一齊番去磅重!(原本要1月2日先番去磅重打針)嘩嘩嘩...原來三妹重得都幾好,尋日佢32日人仔,比起出世時體重,重左3磅呀!!估唔到佢都 ...


三妹好叻喎
真ka...每次幫呀b磅完重
知道佢重左...重得好,0個種感覺真係好正
好大0既鼓勵

你之前都泵得幾好喎
全泵型都可以泵到咁多 !
e ka埋身一定勁過之前啦
唔洗擔心...
可能真係食完先泵,所以會泵得小姐
大家一齊努力啦 !

買電泵...我覺得你有需要架
一來你話長期用手泵傷手
二來你泵奶代替左bb食,返一日工都要泵幾次
電泵又泵得快d...唔洗阻你喧多返工時間
如果你係會keep住餵,計落都抵ka


男爵府

積分: 6482


196#
發表於 07-12-29 11:59 |只看該作者
原文章由 manfishmama 於 07-12-29 11:34 發表
phoebe_liu, 多謝你解答我的問題呀...

其實我阿b呢排都係咁..有時食食下,擰來擰去,想食但又係又唔啜..其實係佢有風,頂住左,所以唔食住...我地幫佢掃左風,佢就會繼續食...
其實我都唔明點解會咁多風既? 我老公話係胃 ...


我都覺得係胃氣
我呀b好早已經識擰頭
每次食完奶當佢有異常0既擰頭動作
我就知佢就黎嘔奶
避免唔到..因為已經掃到風ur左
都唔知點解仲會嘔
如果食奶樽,食一半就要掃一掃low
埋身盲唔洗


男爵府

積分: 7224


197#
發表於 07-12-29 12:42 |只看該作者
恭喜!
我亞b星期一都要去健康院(32日人仔)唔知有冇三妹咁o力?
原文章由 tsznok 於 07-12-29 10:58 發表
我想同大家分享一樣開心野!尋日同細仔番健康院做2歲發展評估,見番得健康院,就帶埋三妹一齊番去磅重!(原本要1月2日先番去磅重打針)嘩嘩嘩...原來三妹重得都幾好,尋日佢32日人仔,比起出世時體重,重左3磅呀!!估唔到佢都 ...


男爵府

積分: 7224


198#
發表於 07-12-29 12:46 |只看該作者
今朝去吉豬島買野(大減價-9至8折),都冇mud野特別平。買了一盒儲奶袋,點解咁貴o既?--$70只有20個。有冇邊到買可以平d?


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


199#
發表於 07-12-29 13:02 |只看該作者
你可以買boots丫,我上baby outlet買,$68有40個,買夠三舊水野仲有9折~


原文章由 余魚媽 於 07-12-29 12:46 發表
今朝去吉豬島買野(大減價-9至8折),都冇mud野特別平。買了一盒儲奶袋,點解咁貴o既?--$70只有20個。有冇邊到買可以平d?
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


男爵府

積分: 7224


200#
發表於 07-12-29 13:33 |只看該作者
o下?平咁多o既?笨左添!
請問儲奶袋是否這樣用:
1. pump奶到奶pump的容器
2. 由容器倒到奶袋(然後放雪櫃)
3. 由奶袋倒入奶瓶
咁咪會流失左3次奶law? ....滴滴皆辛苦wor!
我而家用緊avent手pump,我用緊佢o既奶杯(買pump時付送,只有5個)然後直接套上奶咀,咁咪唔使倒來倒去law?
你地通常點架?我諗緊買奶袋定係買多幾個avent奶杯(唔知邊樹買?)
仲有一個問題,steam完奶泵後,要不要弄乾才pump奶?

原文章由 tsznok 於 07-12-29 13:02 發表
你可以買boots丫,我上baby outlet買,$68有40個,買夠三舊水野仲有9折~

[ 本文章最後由 余魚媽 於 07-12-29 13:37 編輯 ]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo