跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7123


181#
發表於 08-1-2 11:17 |只看該作者
我果時一知道有左係搽果隻成三舊水一支嘅肚紋膏, 到五個月先早晚搽x欖油, 但係我大肚時個肚好細, 七個月人地先知道我大肚 唔知係咪有關係.....

原文章由 蛋蛋媽 於 08-1-2 11:03 發表
蚊媽, 真係咁work, 咁你仲有冇揸其他嘢架? 我已經用"懶"貴o個d肚紋膏都仲有dd, 不過唔係好明顯...如果有機會都試吓你lee個方法先得...:mrgreen:


男爵府

積分: 7640


182#
發表於 08-1-2 11:18 |只看該作者
點解樣樣都聽日?-( 你今日買唔到咩?

原文章由 anaBB 於 08-1-2 11:14 發表
開奶茶, 一個星期飲一次, 飲太密會唔會唔好?
火龍果聽日買埋. thanks!


男爵府

積分: 7640


183#
發表於 08-1-2 11:18 |只看該作者
我五個月d人以為我生得啦

原文章由 MMLCY 於 08-1-2 11:17 發表
我果時一知道有左係搽果隻成三舊水一支嘅肚紋膏, 到五個月先早晚搽x欖油, 但係我大肚時個肚好細, 七個月人地先知道我大肚 唔知係咪有關係.....

...


男爵府

積分: 7123


184#
發表於 08-1-2 11:19 |只看該作者
直情買新鮮西梅佢食啦!...咦, 而家又好似唔係當"做"

原文章由 anaBB 於 08-1-2 11:08 發表
我都係咁諗, 聽日買蕉先.
我又諗過畀西莓汁瑞瑞飲, 但係驚太濃味, 我自己飲都覺得好濃, 溝水又驚策稀釋左冇用, 你地有冇飲過?


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


185#
發表於 08-1-2 11:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7123


186#
發表於 08-1-2 11:21 |只看該作者
可能我媽咪佗我時"蘿"咁大個肚先會咁....


原文章由 anaBB 於 08-1-2 11:17 發表
唔係喎, 我亞媽都好後生生我地, 個肚一條紋都冇, 佢個年代冇野搽架


侯爵府

積分: 23339


187#
發表於 08-1-2 11:22 |只看該作者
原文章由 shirleytong28 於 08-1-2 11:18 發表
點解樣樣都聽日?-( 你今日買唔到咩?



男爵府

積分: 7123


188#
發表於 08-1-2 11:22 |只看該作者
咁你再比埋生果佢食, 應該會好d

原文章由 anaBB 於 08-1-2 11:20 發表
每次換片都有搽, 可能哩排又乾燥, 特別易損:-(
希望我地返左工佢會好d.:cry:


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


189#
發表於 08-1-2 11:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


190#
發表於 08-1-2 11:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7640


191#
發表於 08-1-2 11:30 |只看該作者
你放工經過百佳都可以去買一隻蕉,一個火龍菓嘛再加一枝西梅汁。但你唔好一次過比佢喎,因住佢痾

原文章由 anaBB 於 08-1-2 11:24 發表
姐姐今日去完街市啦, 聽日叫佢去買


伯爵府

積分: 16588


192#
發表於 08-1-2 11:31 |只看該作者
早晨呀, 已經開左新part啦, 遲左報到添, 啱啱放完假, 要睇埋d文件, 晏d再傾
  


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


193#
發表於 08-1-2 11:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15130

畀面勳章


194#
發表於 08-1-2 11:39 |只看該作者
咁可能係, 我個肚超大, d醫生成日以為我個係大b, 捉我去照tim...:mrgreen:

原文章由 MMLCY 於 08-1-2 11:17 發表
我果時一知道有左係搽果隻成三舊水一支嘅肚紋膏, 到五個月先早晚搽x欖油, 但係我大肚時個肚好細, 七個月人地先知道我大肚 唔知係咪有關係.....

...


男爵府

積分: 7123


195#
發表於 08-1-2 11:43 |只看該作者
我同你相反, 醫生覺得我個肚好細, 叫我返醫院照

原文章由 蛋蛋媽 於 08-1-2 11:39 發表
咁可能係, 我個肚超大, d醫生成日以為我個係大b, 捉我去照tim...:mrgreen:


男爵府

積分: 7123


196#
發表於 08-1-2 11:44 |只看該作者
但我聽人講個肚細多數都係女, 唔知有冇根據

原文章由 蛋蛋媽 於 08-1-2 11:39 發表
咁可能係, 我個肚超大, d醫生成日以為我個係大b, 捉我去照tim...:mrgreen:


伯爵府

積分: 15130

畀面勳章


197#
發表於 08-1-2 11:44 |只看該作者
ana, 你就好啦, 姐姐識去街市買餸, 我成日都想叫姐姐去買, 但我地附近冇街市, 同佢帶住阿仔我又唔放心...我真係辛苦命黎!:-(

原文章由 anaBB 於 08-1-2 11:24 發表
姐姐今日去完街市啦, 聽日叫佢去買


翡翠宮

積分: 94382

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


198#
發表於 08-1-2 11:45 |只看該作者
一隻蕉同一個火龍果會唔會俾人打架

原文章由 shirleytong28 於 08-1-2 11:30 發表
你放工經過百佳都可以去買一隻蕉,一個火龍菓嘛再加一枝西梅汁。但你唔好一次過比佢喎,因住佢痾


伯爵府

積分: 15130

畀面勳章


199#
發表於 08-1-2 11:47 |只看該作者

一隻蕉又係難搞d wor...

原文章由 littlecar 於 08-1-2 11:45 發表
買一隻蕉同一個火龍果會唔會俾人打架


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


200#
發表於 08-1-2 11:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo