立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 7123
原文章由 蛋蛋媽 於 08-1-2 11:03 發表 蚊媽, 真係咁work, 咁你仲有冇揸其他嘢架? 我已經用"懶"貴o個d肚紋膏都仲有dd, 不過唔係好明顯...如果有機會都試吓你lee個方法先得...:mrgreen:
積分: 7640
原文章由 anaBB 於 08-1-2 11:14 發表 開奶茶, 一個星期飲一次, 飲太密會唔會唔好? 火龍果聽日買埋. thanks!
原文章由 MMLCY 於 08-1-2 11:17 發表 我果時一知道有左係搽果隻成三舊水一支嘅肚紋膏, 到五個月先早晚搽x欖油, 但係我大肚時個肚好細, 七個月人地先知道我大肚 唔知係咪有關係..... ...
原文章由 anaBB 於 08-1-2 11:08 發表 我都係咁諗, 聽日買蕉先. 我又諗過畀西莓汁瑞瑞飲, 但係驚太濃味, 我自己飲都覺得好濃, 溝水又驚策稀釋左冇用, 你地有冇飲過?
禁止發言
積分: 21629
原文章由 anaBB 於 08-1-2 11:17 發表 唔係喎, 我亞媽都好後生生我地, 個肚一條紋都冇, 佢個年代冇野搽架
侯爵府
積分: 23339
原文章由 shirleytong28 於 08-1-2 11:18 發表 點解樣樣都聽日?-( 你今日買唔到咩?
原文章由 anaBB 於 08-1-2 11:20 發表 每次換片都有搽, 可能哩排又乾燥, 特別易損:-( 希望我地返左工佢會好d.:cry:
原文章由 anaBB 於 08-1-2 11:24 發表 姐姐今日去完街市啦, 聽日叫佢去買
伯爵府
積分: 16588
積分: 15130
原文章由 蛋蛋媽 於 08-1-2 11:39 發表 咁可能係, 我個肚超大, d醫生成日以為我個係大b, 捉我去照tim...:mrgreen:
翡翠宮
積分: 94382
原文章由 shirleytong28 於 08-1-2 11:30 發表 你放工經過百佳都可以去買一隻蕉,一個火龍菓嘛再加一枝西梅汁。但你唔好一次過比佢喎,因住佢痾
原文章由 littlecar 於 08-1-2 11:45 發表 買一隻蕉同一個火龍果會唔會俾人打架
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy