自由講場

跳至

首頁

尾頁
   56


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


181#
發表於 15-3-2 20:44 |只看該作者

引用:公司有保險梗係唔買醫療,+但好似我地百無

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23593


182#
發表於 15-3-2 20:46 |只看該作者

回覆:俾個醫生話我買保險傻

我只想講我自己一定買齊.人老了到你想買都買唔到呀.....我老豆就係例子


侯爵府

積分: 24263


183#
發表於 15-3-2 20:48 |只看該作者

引用:想問下你係買邊間?我都揾緊邊間合適

原帖由 anniesuet 於 15-03-02 發表
想問下你係買邊間?我都揾緊邊間合適
間間保險都差唔多,因為都係請精算師計過,唔會死錯人,我地要簡係個保險經紀,所以我唔會話我用開果間係好,你可以同身邊朋友多d探路,睇佢個經紀跟唔跟得足,再自己親身見下,順你超都好重要。


大宅

積分: 4372

畀面勳章


184#
發表於 15-3-2 20:52 |只看該作者

回覆:俾個醫生話我買保險傻

其實我唔信醫生會排期睇政府囉!
如果佢有病,佢都搵醫生朋友啦,難道會去政府睇新牌仔咩。



男爵府

積分: 8769


185#
發表於 15-3-2 21:01 |只看該作者

引用:佢話政府醫院好好你做野都已經有公司既保險

原帖由 aliensss2008 於 15-03-02 發表
佢話政府醫院好好
你做野都已經有公司既保險
門診又唔包
咁你會係同一公司做成世?

你perfer 有事時現doudou 拿幾十萬出來做手術?


禁止訪問

積分: 3117


186#
發表於 15-3-2 21:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1158


187#
發表於 15-3-2 21:46 |只看該作者
本帖最後由 Tatamak 於 15-3-2 22:01 編輯

其實保險真係好睇你有冇需要
好似我c6 突然勁肚痛 痛到唔郁得 call白車入急症
等左3個鐘 先有得見醫生 驗血 驗尿 照x ray
但係結果只係幫佢打止痛針
醫生answer係 估計腎石 只可以幫手排期
我好深刻 當時個醫生講:排期要排好耐架wo 你痛呀 不如你去睇私家啦!
因為c6 打左止痛都仲feel到痛 只係減輕左 驚藥效過左 又痛到死去活來
所以我飛的去左私家睇 當時己是零晨2點 call醫生幫佢睇
結果原來佢比粒腎石頂到谷住左 差d爆腎 一邊腎腫大左2cm 尿液由腎浸出
排最快的期做 因為期假 價錢貴左好多 額外比附加費 call人返黎 開手術室
住左5日醫院

我當時勁驚 一來怕佢有其他問題
二來也很擔心佢保險claim唔足 因為買得細 佢公司的保險都好細
結果好彩都claim到好足 我都冇錢架 碌住卡先咋
本來腎石係小case la 好多人做院手術第二日都出院
估唔到佢敢大獲

有時.....時間好重要....

咪當我係agent呀。
我只係由身邊親人生病 而體驗到有保險既好處



禁止訪問

積分: 3117


188#
發表於 15-3-2 21:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9423


189#
發表於 15-3-2 21:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 sambb 於 15-03-02 發表公司

原帖由 talkative 於 15-03-02 發表
公司有保險唔買醫療,但假如有日轉工公司冇保險呢?又或者公司有日唔再包醫療呢?



...
你呢個問題我問過做大公司既朋友, 佢真係好大機會做到退休, 佢答我話果時可以同間保險傾繼保, 但我唔知真唔真。

如果能力許可, 趁後生30歲時買份基本都唔貴。


男爵府

積分: 9423


190#
發表於 15-3-2 21:52 |只看該作者

引用:其實保險真係好睇你有冇需要好似我c6 突然

原帖由 Tatamak 於 15-03-02 發表
本帖最後由 Tatamak 於 15-3-2 21:48 編輯

其實保險真係好睇你有冇需要
就係呢啲case幫到手, 就算cover唔哂, 都係俾幾千。


別墅

積分: 761


191#
發表於 15-3-2 22:01 |只看該作者

回覆:俾個醫生話我買保險傻

無病無痛會覺得嘥, 但好似我大仔咁, 細時一個病纏繞幾年, 計計埋埋都 claim 左成廿萬, 佢一年保費先千幾, 我地其實慶幸有買到保險


侯爵府

積分: 21304


192#
發表於 15-3-2 22:06 |只看該作者
個醫生梗係唔使買保險,他份糧分分鐘計落一年仲多過個保額吧。普通人買保險係為求安心,有起事上來多個option,唔想等政府醫院可以睇私家。仲有,公司份醫療保險唔係保足你一世,個人辭職或者被炒都無咗份保險啦,做到七老八十歲唔做得嘢都唔會有公司份保險。當然,如果一個人好有錢使乜買保險,保險係俾啲普通小市民買既。


伯爵府

積分: 17096


193#
發表於 15-3-2 22:49 |只看該作者

引用:買左快d好, 吓吓等政府醫院做手術, 真係等

原帖由 heavybb 於 15-03-02 發表
買左快d好, 吓吓等政府醫院做手術, 真係等到頸都長
無錯,排政府條隊,到可以睇時已經惡化左啦


男爵府

積分: 5380


194#
發表於 15-3-2 22:58 |只看該作者

引用:佢話政府醫院好好你做野都已經有公司既保險

原帖由 aliensss2008 於 15-03-02 發表
佢話政府醫院好好
你做野都已經有公司既保險
門診又唔包
個個月成千蚊,太多,我自己最近cut咗住院,每年都要交5千幾,宜家只交危疾4千幾一年


伯爵府

積分: 18746


195#
發表於 15-3-2 23:29 |只看該作者

回覆:俾個醫生話我買保險傻

我係法國醫院住過,入院登記問你係唔係claim保險,姑娘面色好難睇,我住2等房,果間房姑娘長期面黑。但我媽入過第2間私家,不過唔係claim保險,服務態度超好囉。。。我真係唔知係唔係我咁黑仔


伯爵府

積分: 18746


196#
發表於 15-3-2 23:33 |只看該作者

回覆:Chow2435 的帖子

我唔係好運,係法國醫生話佢地私院唔識醫我呢隻病,轉介我去瑪麗或者qe,因為呢2間醫生同設備都係最大同最好。


男爵府

積分: 5978


197#
發表於 15-3-2 23:38 |只看該作者

引用:都唔明點解d人鐘意俾錢買保險, 為左住d設

原帖由 ksviola 於 15-03-02 發表
都唔明點解d人鐘意俾錢買保險, 為左住d設備差過政府既私家
因為多個錢去私院做檢查攞second advice. 人命呢架多個意見多個保障。


子爵府

積分: 11858


198#
發表於 15-3-2 23:41 |只看該作者

引用:我拎份危疾保單俾政府醫生睇,叫我cut左佢

原帖由 jasonhelen 於 15-03-02 發表
我拎份危疾保單俾政府醫生睇,叫我cut左佢,話我俾錢養 Agent,不如自己儲錢仲好。 ...





子爵府

積分: 11858


199#
發表於 15-3-2 23:44 |只看該作者

引用:連我保險agent都話醫療保險個額唔多夠架,

原帖由 snoopyiu 於 15-03-02 發表
連我保險agent都話醫療保險個額唔多夠架,其實幫助唔大,買果d保到重病咩都包又要求多多,保費又唔平,所以 ...
你個agent幾有良心




翡翠宮

積分: 84288


200#
發表於 15-3-3 00:00 |只看該作者

回覆:俾個醫生話我買保險傻

我唔覺,我未夠20歲就買,好好彩冇claim過,但一諗起萬一有咩事要連累家人負擔醫藥費,就點都要買,又萬一死鬼左,又要家人攞錢出黎搞我身後事! 我覺得,如果我可以隨時攞到一百幾十萬出黎用嘅話就唔會買保險。呀!我唔係做保險的!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo