親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   113


珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


181#
發表於 15-10-7 11:48 |只看該作者

引用:新手去大阪~係咪book咗機票先book酒店??

原帖由 ceci_tse 於 15-10-07 發表
新手去大阪~係咪book咗機票先book酒店???

我3月尾去的
當然啦!尼2樣都冇,咁點去?




男爵府

積分: 7307


182#
發表於 15-10-7 13:41 |只看該作者

引用:新手去大阪~係咪book咗機票先book酒店??

原帖由 ceci_tse 於 15-10-07 發表
新手去大阪~係咪book咗機票先book酒店???

我3月尾去的
啱價就book, 大假期越來越貴


公爵府

積分: 27851

醒目開學勳章 畀面勳章


183#
發表於 15-10-7 19:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 wingyee_ma 於 15-10-07 發表

原帖由 sunshine0613 於 15-10-07 發表
給你參考
唔該晒
我要研究下。


侯爵府

積分: 24725


184#
發表於 15-10-7 20:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sunshine0613+於+15-10-07+發

原帖由 maggielau0705 於 15-10-07 發表
請問時間表個部份可以影大一點嗎?謝謝!
時間表
myphoto.jpg





侯爵府

積分: 24725


185#
發表於 15-10-7 20:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sunshine0613+於+15-10-07+發

原帖由 maggielau0705 於 15-10-07 發表
即是去嵯峨,上觀光小火車去龟岡,之後去碼頭上船,坐船遊返嵐山碼頭,可步行去竹林,再返嵯峨,這樣對嗎? ...
我上次沒有坐船,不清楚。
那小單張是2015年4月初在嵯峨野小火車車站取的




珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


186#
發表於 15-10-7 23:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 maggielau0705 於 15-10-07

原帖由 sunshine0613 於 15-10-07 發表
我上次沒有坐船,不清楚。
那小單張是2015年4月初在嵯峨野小火車車站取的



...
Thx




珍珠宮

積分: 32931


187#
發表於 15-10-8 00:10 |只看該作者

回覆:2016復活節大阪遊

我book 左22/3 hk express 夜機去, 00:10 咁上下落機, $790/位。

未book 回程呀,打算27/3 返香港。

老公驚無位返香港 好煩…
但express 回程太貴啦!!!

這是充滿愛的地方,jm 幫了我很多,給我大量鼓勵。
如果你有 BB 出世頭骨受壓致腫起, G6PD , 新生嬰兒肝炎綜合症,肝酵素高等問題,我可分享個人經驗。 :)
You are not 呀窿  祝大家身體健康


珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


188#
發表於 15-10-8 01:37 |只看該作者

引用:我book 左22/3 hk express 夜機去, 00:1

原帖由 貓頭雀 於 15-10-08 發表
我book 左22/3 hk express 夜機去, 00:10 咁上下落機, $790/位。

未book 回程呀,打算27/3 返香港。
我都未有回,放心!peach未開賣!hk express一直太貴!印航單回$15xx左右,不過時間唔靚!你去程幾時買的,咁平?




珍珠宮

積分: 32931


189#
發表於 15-10-8 02:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+貓頭雀+於+15-10-08+發表我bo

原帖由 maggielau0705 於 15-10-08 發表
我都未有回,放心!peach未開賣!hk express一直太貴!印航單回$15xx左右,不過時間唔靚!你去程幾時買的, ...
岩岩買,幾小時前啦。 $780 位, 但計埋行李揀位,都一千了。
22號晚出發, 23 凌到達, 打算在機場找酒店睡一覺先呢。

我想住塌塌米, 一泊二食果種呢! 正上網睇緊。
因為有馬溫泉和白濱好似太遠了, 我帶住兩個細路(1&4 歲) 好似難啲。
同埋, 今次想比阿女著和服 同睇小鹿。
十年無去大阪, 好期待呀



這是充滿愛的地方,jm 幫了我很多,給我大量鼓勵。
如果你有 BB 出世頭骨受壓致腫起, G6PD , 新生嬰兒肝炎綜合症,肝酵素高等問題,我可分享個人經驗。 :)
You are not 呀窿  祝大家身體健康


珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


190#
發表於 15-10-8 08:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 maggielau0705 於 15-10-08

原帖由 貓頭雀 於 15-10-08 發表
岩岩買,幾小時前啦。 $780 位, 但計埋行李揀位,都一千了。
22號晚出發, 23 凌到達, 打算在機場找酒店 ...
你就好,可以22出發,21,22仲係平,23都已開始貴!
近近地去京都浸,你2個咁細,就選擇一D房有私人風呂方便D!4歲和服肯定有,1歲唔清楚有冇!
反而奈良睇鹿我舊年冇去,今次也未必安排睇!




公爵府

積分: 27851

醒目開學勳章 畀面勳章


191#
發表於 15-10-8 08:55 |只看該作者
maggielau0705 發表於 15-10-8 08:49
你就好,可以22出發,21,22仲係平,23都已開始貴!
近近地去京都浸,你2個咁細,就選擇一D房有私人風呂方便 ...

奈良有櫻花睇,無時間去 ?


珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


192#
發表於 15-10-8 09:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 maggielau0705 於 15-10-08

原帖由 貓頭雀 於 15-10-08 發表
岩岩買,幾小時前啦。 $780 位, 但計埋行李揀位,都一千了。
22號晚出發, 23 凌到達, 打算在機場找酒店 ...
建議你23凌晨到(即係book 22晚機場酒店訓)
23訓到11:00 check out.由機場先去京都
,因為25,26都星期五,六,住溫泉酒店價格較貴!
23 到左京都都是中午,放行李,响酒店浸溫泉,或行街
24 早上穿和服,去衹園或清水寺影相,可以黄昏先返大阪,晚餐,住大阪
25 大阪行程,可以行梅田,hep five摩天輪
26 奈良~鹿,下午返大阪可以去kidsplaza,
或去海遊館
27 (如果晚機)可以行心齌橋,道顿崛……

點評

貓頭雀    發表於 15-10-8 10:44



珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


193#
發表於 15-10-8 09:08 |只看該作者

引用:Quote:maggielau0705 發表於 15-10-8 08:49

原帖由 wingyee_ma 於 15-10-08 發表
奈良有櫻花睇,無時間去 ?
京都都留3日2夜啦!唔過奈良啦!




珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


194#
發表於 15-10-8 09:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 wingyee_ma 於 15-10-08 發表

原帖由 maggielau0705 於 15-10-08 發表
京都都留3日2夜啦!唔過奈良啦!
我行程大約改左咁,點有時間去奈良

day1, 22:30到機場,book左東横inn.坐bus出市區

day2,11:00黑門市場早餐+lunch, 電電城,坐車去大阪港站,聖瑪利亞號帆船,用周遊卡free,
下午梅田hep five摩天輪(free),茶屋町放題,
夜晚空中庭園(free)

day3, 上午批發shopping, 下午梅田,梅田joy polis,tea~sweets paradise buffet, 行街,
dinner蛋包飯

day4.木津卸売市場,和歌山,小玉火車,貴志士多啤梨園, 下午4:00回程,心齋橋行街,去布行

day5.USJ

day6.京都,衹園,鴨川,伏見荷,夜晚清水寺夜櫻

day7.嵯峨小火車+船,嵐山

day8.錦市場,lunch,1:00要離開京都往 池田,杯麵館,黄昏貓頭鷹cafe.dinner烤肉

day9.一早黑門買水果,心齋橋,道頓堀,機場




珍珠宮

積分: 32931


195#
發表於 15-10-8 10:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+貓頭雀+於+15-10-08+發表岩岩

原帖由 maggielau0705 於 15-10-08 發表
建議你23凌晨到(即係book 22晚機場酒店訓)
23訓到11:00 check out.由機場先去京都
,因為25,26都星期五,六 ...
多謝你呀 我完全無方向呢,呢個plan
其實, 我訂機時格了價,如下

Hk express
22/3 出發。1940/0005(+1) $780
26/3 回程。1415/1735 $1250

*未計行李費和稅,我買了去程, 無買回程

Jetstar
22/3 出發。 2045/0110(+1) $868
26/3 回來。 1630/1950。$968
27/3 回來。 1720/2015。$1218


我本想買 27/3 jet star ,但原來單程(只買27/3 回程) 的系統未開。但買來回程就得。


而家只好等....



這是充滿愛的地方,jm 幫了我很多,給我大量鼓勵。
如果你有 BB 出世頭骨受壓致腫起, G6PD , 新生嬰兒肝炎綜合症,肝酵素高等問題,我可分享個人經驗。 :)
You are not 呀窿  祝大家身體健康


珍珠宮

積分: 32931


196#
發表於 15-10-8 10:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maggielau0705+於+15-10-08+

原帖由 貓頭雀 於 15-10-08 發表
多謝你呀 我完全無方向呢,呢個plan
其實, 我訂機時格了價,如下
Jetstar 都未計行李和稅的



這是充滿愛的地方,jm 幫了我很多,給我大量鼓勵。
如果你有 BB 出世頭骨受壓致腫起, G6PD , 新生嬰兒肝炎綜合症,肝酵素高等問題,我可分享個人經驗。 :)
You are not 呀窿  祝大家身體健康


別墅

積分: 536


197#
發表於 15-10-8 13:31 |只看該作者
回覆 sunshine0613 的帖子

請問途中是否每一個站都可以隨意上落?車票按不同落車站計算嗎?


子爵府

積分: 11630


198#
發表於 15-10-8 13:37 |只看該作者
回覆 maggielau0705 的帖子

Peach Terminal 2 冇車搭, 要搭shuttle bus 去番terminal 1, 而且海關得3-4個counters, 一班機過關都1.5hrs, 個建築物是星鐵搭的, 又熱又焗, 搭過都后悔.


子爵府

積分: 11630


199#
發表於 15-10-8 13:43 |只看該作者
回覆 maggielau0705 的帖子

未必趕到


子爵府

積分: 11630


200#
發表於 15-10-8 14:28 |只看該作者
回覆 maggielau0705 的帖子

睇下Jetstar

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo