跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4455


181#
發表於 08-10-6 13:32 |只看該作者
12媽﹑希希媽﹑
多謝關心﹐愛美麗上個星期入左醫院﹐一直都無返學﹐遲D好返再同希希﹑12一齊一堂啦。


大宅

積分: 1455


182#
發表於 08-10-6 13:50 |只看該作者
愛美麗入e院, 係因為今次咳咳呀?
咁嚴重?出左院未?!而家情況點呀?
希望愛美麗快d好番啦....

原文章由 tokyogirl 於 08-10-6 13:32 發表
12媽﹑希希媽﹑
多謝關心﹐愛美麗上個星期入左醫院﹐一直都無返學﹐遲D好返再同希希﹑12一齊一堂啦。


男爵府

積分: 5465


183#
發表於 08-10-6 13:59 |只看該作者

回覆 #2 tokyogirl 的文章

我諗佢氣管問題, 愛美麗MA, 你自己出入醫院都要小心呀! 希希都入過二次醫院, 我好明白大家都會辛苦, 見佢比姑娘又探依樣, 又拮針, 喊到我都忍唔住喊埋一份. 愛美麗好快好返, 再同12, 希希玩.


大宅

積分: 1455


184#
發表於 08-10-6 16:09 |只看該作者
係啦...小朋友新陳代謝好, 好快好番架喇....
12歲幾既時候都入過e院, 留e住獨立既隔離病房....仲要係單人房雙重防護門, 出入要消毒,有閉路電視全日睇住.....諗番都驚啦...(不過當時佢只不過係流感既一種病菌感染,驚傳染其他病房內小朋友)
愛美麗ma, 你出入e院都要小心呀....

原文章由 cl76215 於 08-10-6 13:59 發表
我諗佢氣管問題, 愛美麗MA, 你自己出入醫院都要小心呀! 希希都入過二次醫院, 我好明白大家都會辛苦, 見佢比姑娘又探依樣, 又拮針, 喊到我都忍唔住喊埋一份. 愛美麗好快好返, 再同12, 希希玩. ...


男爵府

積分: 5465


185#
發表於 08-10-8 11:16 |只看該作者

回覆 #1 klam 的文章

尋晚希希係咁咳, 攪到成晚要同佢掃背, 臨天光佢又瞓得好, 仲扯鼻鼾, 不過起身又係咁咳, 所以今日都無返學, 晏D同佢睇醫生, 都未到流感高峰期已經成日病. 唉! 點解我哋D亞B成日病嘅? 真係睇醫生睇到怕. 你哋諗唔諗住同亞B打流感針呀? 係咪打左就年年要打?


大宅

積分: 1455


186#
發表於 08-10-8 18:04 |只看該作者
我今日放假, 湊12返學放學,仲諗住睇下見吾見希希同愛美麗添,....
原來希希都病埋!....
愛美麗而家點呀?
希望希希同愛美麗都快D好番啦~
流感針....今年有資助俾小朋友打喎....而且佢地而家要返學,多左好多機會互相感染,所以我諗住會同12打, 不過話係咪打過要年年打?我就未聽過喇....同埋打左吾一定等於吾會傷風,感冒....政府既資助好似話10月開始, 都吾知係咪~


大宅

積分: 1455


187#
發表於 08-10-9 11:45 |只看該作者
唉!12尋日放學返到屋企, 又流鼻水喇.....出街食飯時就好似好d, 一返到屋企, 又話:我留流鼻水呀;聽到都煩呀...又睇e生?
岩岩先話食完之前果d抗生素,咳水, 而家又流留鼻水!!食左3-4個禮拜藥喇....真係想叫救命呀...
希希ma,愛美麗ma,你地小朋友而家點呀?
我見尋日學校個board寫:有2個小朋友無返學~吾知up吾update呢?
12返唻話亞xx同亞xx都病左呀...亞xx咳咳, 亞xx流鼻水.....都吾知真吾真....我諗都有好多小朋友吾舒服喇.....


男爵府

積分: 5465


188#
發表於 08-10-10 11:35 |只看該作者
希希無返2日學, 尋晚好左好多, 無咳得早2日咁勁, 今日先比佢返學. 醫生話初初返學係咁, 要返半年左右習慣D菌先無咁易病, 唯有咁安慰自己. 12MA你就好啦!間唔中都放吓假, 你多唔多大假, 我一年得10日, 因為以前返五天, 依家長短週, 不過公司好FREE, 我做哂野又可以上吓網, D同事好好傾, 因為大家都有仔女, 一切傾吓仔女經, 算少事非. 你公司又點架?

愛美麗咁耐都未返學, 唔知好D未呢? 愛美麗MA依排一定好辛苦!


大宅

積分: 1455


189#
發表於 08-10-10 12:41 |只看該作者
希ma,
我的年假ok啦, "正苦工", 人工少,假期又吾係多, 以前d人就好快有得升, 到我呢代....吓吓話請合約員工, hold住哂d位, 邊有得升吖~;d同事都夾左好耐喇....都知大家係乜人啦....;仔女經, 都有得講吓嘅...不過人地果d仔女都大過我個囉....咪聽下人地d經驗囉.....同輩既就只有d friend/同學果d....;上網?我響寫字樓係黑市上網咋, 偷偷的而且吾係人人有得上網..你話幾cheap

作c囉.....12尋晚勁咳, 由其係臨瞓前.....好采瞓左又冇咩.....
我成日同佢講:吾好咳, 咳到個囡 ,一陣又架....(好似唸咒語咁... )~見到小朋友病就煩!
諗住見佢吾舒服今日吾好返學喇....但大人又話:(佢鍾意返學咪俾佢返學囉, 又冇發燒, 亞妹話幼稚園個個都咳到c都返架啦.....)->激c, 大人都吾想湊, 要佢返學我都冇辦法架~

[ 本文章最後由 klam 於 08-10-10 22:40 編輯 ]


男爵府

積分: 5465


190#
發表於 08-10-10 15:56 |只看該作者

回覆 #1 klam 的文章

D老人家係咁架啦!對佢好嗰D佢又唔錫,對佢唔好嗰個就錫到燶, 好鬼犯賤.我老公個細佬又係咁, 個人弧寒又無嘢講,但我99好怕佢,咩都就哂佢.但我老公好孝順佢父母,去邊度食野都話帶埋佢哋,但我99咩都同我老公計到盡.真係好多野都無得解. 
上次你老公話佢個妹係公園嗰間教幼稚園,你初初有無諗過比12讀嗰間呀?


男爵府

積分: 5465


191#
發表於 08-10-10 16:26 |只看該作者

回覆 #2 klam 的文章

聽日要返工帶唔到希希返學啦! 6299逢星期六, 日要雀戰, 我又唔想阻住佢地打牌, 要佢行上行落, 唯有我返工就唔帶佢返學啦!
依排又係考幼稚園嘅時間, 之前同老公有諗過讀一年N班, 讀K1想轉禮賢會(因為派小一派得好), 但依家佢返全日, 6299都覺得舒服好多, 但禮賢會得半日, 要佢哋又辛苦返, 我想佢哋都唔知肯唔肯啦!


大宅

積分: 1455


192#
發表於 08-10-10 16:46 |只看該作者
c6有講過咩?!我聽吾倒喎...家長會?

[ 本文章最後由 klam 於 08-10-10 22:45 編輯 ]


大宅

積分: 1455


193#
發表於 08-10-10 17:00 |只看該作者
聽日12吾返學吖, 因為一來佢吾舒服, 等佢瞓晏d休息下, 2來, 聽日我地會返婆婆度飲茶&下晝有friend個女開生日會...
上星期又去過一個生日會, 加埋我呢個星期生日, 星期六又去一個......12見到人地生日吹臘燭, 就會以為係自己生日, 發哂顛咁走埋去吹臘燭/切蛋糕......真係到12生日既時候, 都吾知攪吾攪好.....學校吾知會點覺既呢?
~如果你吾介意...等第日我地(我, 12, 希希)friend d, 我可以來幫你帶希希返上學校喎.....(下面正街口等囉)...
~今年我未開始搵k1學校既資料呀, 附近有邊間已經開始呀?....我都未知12轉吾轉校好.....唉, 做人家長真係多野煩!~

原文章由 cl76215 於 08-10-10 16:26 發表
聽日要返工帶唔到希希返學啦! 6299逢星期六, 日要雀戰, 我又唔想阻住佢地打牌, 要佢行上行落, 唯有我返工就唔帶佢返學啦!
依排又係考幼稚園嘅時間, 之前同老公有諗過讀一年N班, 讀K1想轉禮賢會(因為派小一派得好) ...


男爵府

積分: 5465


194#
發表於 08-10-10 17:26 |只看該作者

回覆 #1 klam 的文章

好似係有日係學校門口, 你同12行開左, 同你老公傾開先知. 如果我姑仔咁樣我都唔想比個女係佢度讀, 一陣個女有咩大小事都成村人知, 煩到爆., 佢好就話幫到睇住12啫, 如果唔好嘅話, 一陣又話12係學校又依樣又嗰樣, 就慘啦!
我叔仔同佢老婆都從來無叫我一聲, 見到只係點吓頭, 佢老婆本身OK, 近得佢細佬多反而同我哋無嘢講. 我99嗰時話我老公結婚時唔搵個細佬做伴郎, 都傻嘅, 大家有幾好關係心照啦!


大宅

積分: 1455


195#
發表於 08-10-13 13:19 |只看該作者

回覆 #1 cl76215 的文章

今個星期,
小朋友--係咪冇工作紙呀?我吾見黃袋仔入面有哦..
家長--就有功課做喇..要填寫手冊入面既-"本月喜悅"....吾知填乜好,好耐冇執筆寫野喇.......希ma,你寫咩呀?
愛美麗, 而家吾知點呢?好番未呀?幾時返學呢?老師教小朋友認字喇....吾好miss咁多堂啦....


男爵府

積分: 7703


196#
發表於 08-10-13 13:38 |只看該作者
今日接仔返學, 見到notice board有n1親子圖工, 你地報左名未呀?
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


大宅

積分: 1455


197#
發表於 08-10-13 13:50 |只看該作者
tantaub,
真係吾知有"親子圖工"喎, 多謝報料
幾時&邊樹上呀?
學校會吾會派通告架?


原文章由 tantaub 於 08-10-13 13:38 發表
今日接仔返學, 見到notice board有n1親子圖工, 你地報左名未呀?


大宅

積分: 1455


198#
發表於 08-10-13 14:08 |只看該作者
岩岩問左老師喇.....
親子圖工班, 會在22/10下午4:30響學校攪, 型式會似開學時, 在課室與小朋友一齊做"魚魚"咁...有興趣就在notice board上填名, 或請老師代勞....


大宅

積分: 1455


199#
發表於 08-10-13 15:26 |只看該作者

學校upload左9月份既相上網喇....

http://picasaweb.google.com.tw/agns.elchk/ipIJvC?authkey=7TmtbOX2N9Q#

[ 本文章最後由 klam 於 08-10-13 15:28 編輯 ]


男爵府

積分: 5465


200#
發表於 08-10-13 15:31 |只看該作者

回覆 #5 klam 的文章

係呀, 今次唔洗做功課, 但星期五前要帶2幅相(BB&近照), 尋晚搵相時發覺都係BB嗰時得意D, 依家就一時天堂, 一時地獄.
每月喜悅的事, 我9月尾已寫好, 我寫左好多嘢, 因為9月第一個月返學, 好多嘢好難忘, 例如返學好乖咁拖住老師同同學走入課室 (不過只係頭10日), 成功介片同識唱早晨歌, 背祈禱, 你諗諗吓, 再諗埋佢個樣就會覺得好好笑.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo