在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2676


181#
發表於 08-10-28 07:56 |只看該作者
原文章由 ChristieMing 於 08-10-27 23:18 發表

咁都OK呀~
好快就會知荊冕堂收唔收了..
有得比你揀..你會揀荃浸定係荊冕堂呀?


其實我都未決定到,2間都好近我,一左一右!
都好難揀!


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


182#
發表於 08-10-29 07:36 |只看該作者
原文章由 NaNami 於 08-10-28 07:56 發表
其實我都未決定到,2間都好近我,一左一右!
都好難揀!

如果荊冕堂收o左呀仔..
我唔報荃浸了~


大宅

積分: 4995


183#
發表於 08-10-29 08:19 |只看該作者
其實你哋報定多一兩間都冇壞,起碼自己都多個選擇,我囡囡讀荃浸o架,上年面試時都驚唔收(因面試時先2歲),但荃灣區嚟講都算一間唔錯o既學校,我囡囡返n班唔鍾意o架,但返咗而家嚟間後放假都話掛住老師,如果返學唔開心或老師冇愛心對小朋友,小朋友都識反映出嚟啦!!希望大家入到心儀o既學校!!good luck!!


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


184#
發表於 08-10-29 09:15 |只看該作者
原文章由 karilau 於 08-10-29 08:19 發表
其實你哋報定多一兩間都冇壞,起碼自己都多個選擇,我囡囡讀荃浸o架,上年面試時都驚唔收(因面試時先2歲),但荃灣區嚟講都算一間唔錯o既學校,我囡囡返n班唔鍾意o架,但返咗而家嚟間後放假都話掛住老師,如果返學唔開心或老 ...

謝謝你o既意見啊~
因為我o係九龍區o個邊都報o左幾間..
所以如果荊冕堂收呀仔,荃浸就唔報...
我主要係想呀仔讀九龍區o個邊o既學校 .


大宅

積分: 1389


185#
發表於 08-10-30 10:55 |只看該作者
原文章由 ChristieMing 於 08-10-29 09:15 發表

謝謝你o既意見啊~
因為我o係九龍區o個邊都報o左幾間..
所以如果荊冕堂收呀仔,荃浸就唔報...
我主要係想呀仔讀九龍區o個邊o既學校 .


皓皓考成點呀? 有結果未呀?


複式洋房

積分: 423


186#
發表於 08-10-31 00:12 |只看該作者
原文章由 ChristieMing 於 08-10-29 09:15 發表

謝謝你o既意見啊~
因為我o係九龍區o個邊都報o左幾間..
所以如果荊冕堂收呀仔,荃浸就唔報...
我主要係想呀仔讀九龍區o個邊o既學校 .

皓媽,荊冕堂有消息未呀?星期六要報荃浸喇,九龍區既學校面試未呀??


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


187#
發表於 08-10-31 08:58 |只看該作者
原文章由 rita2008 於 08-10-30 10:55 發表
皓皓考成點呀? 有結果未呀?

皓皓都OK...但未知結果呀~好心急呀~


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


188#
發表於 08-10-31 08:59 |只看該作者
原文章由 makmaklau 於 08-10-31 00:12 發表

皓媽,荊冕堂有消息未呀?星期六要報荃浸喇,九龍區既學校面試未呀??

荊冕堂仲未有消息呀~
係啦~荃浸聽日報名o剌~都唔知去唔去好!

九龍區o個邊..只係in o左一間:崇真..
其他都未in 呀!


複式洋房

積分: 423


189#
發表於 08-10-31 23:34 |只看該作者
原文章由 ChristieMing 於 08-10-31 08:59 發表

荊冕堂仲未有消息呀~
係啦~荃浸聽日報名o剌~都唔知去唔去好!

九龍區o個邊..只係in o左一間:崇真..
其他都未in 呀!

荃浸照交表先.如果其他有機會先放棄都唔遲架!


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


190#
發表於 08-11-1 16:05 |只看該作者
原文章由 NaNami 於 08-10-28 07:56 發表
其實我都未決定到,2間都好近我,一左一右!
都好難揀!

你收到荊冕堂o既信未呀?
我今日收到了,只係收o左下午班咋~
而家仲諗緊交唔交留位費..
但我唔係好想交....


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


191#
發表於 08-11-1 16:06 |只看該作者
原文章由 makmaklau 於 08-10-31 23:34 發表

荃浸照交表先.如果其他有機會先放棄都唔遲架!

荃浸張form 我都交o左了...
你幾點in 呀?
我排到好後呀! 3:40pm...


大宅

積分: 2676


192#
發表於 08-11-2 00:07 |只看該作者
原文章由 ChristieMing 於 08-11-1 16:05 發表

你收到荊冕堂o既信未呀?
我今日收到了,只係收o左下午班咋~
而家仲諗緊交唔交留位費..
但我唔係好想交....

ChristieMing:
我今日都收到荊冕堂封信!都係收下午班
我老公就話唔駛交!因為阿女讀上午,佢唔想我地一個上午一個下午咁辛苦無時間做下其他野!
但我保險d都會去交左留位費先!


大宅

積分: 2676


193#
發表於 08-11-2 00:08 |只看該作者
原文章由 ChristieMing 於 08-11-1 16:06 發表

荃浸張form 我都交o左了...
你幾點in 呀?
我排到好後呀! 3:40pm...


我11:30 啊!
你今日有無去聖母表?
我今日去左同交左!


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


194#
發表於 08-11-2 00:15 |只看該作者
原文章由 NaNami 於 08-11-2 00:07 發表

ChristieMing:
我今日都收到荊冕堂封信!都係收下午班
我老公就話唔駛交!因為阿女讀上午,佢唔想我地一個上午一個下午咁辛苦無時間做下其他野!
但我保險d都會去交左留位費先! ...

好似都係交o左隱陣o的..
一陣個仔冇書讀...唔知點算啊~


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


195#
發表於 08-11-2 00:16 |只看該作者
原文章由 NaNami 於 08-11-2 00:08 發表
我11:30 啊!
你今日有無去聖母表?
我今日去左同交左!

我冇去聖母攞表呀..
因為我唔想呀仔讀天主教學校...


大宅

積分: 2676


196#
發表於 08-11-2 00:43 |只看該作者
原文章由 ChristieMing 於 08-11-2 00:16 發表

我冇去聖母攞表呀..
因為我唔想呀仔讀天主教學校...

點解唔想讀天主教學校?係咪好多聖經要背?


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


197#
發表於 08-11-2 01:05 |只看該作者
原文章由 NaNami 於 08-11-2 00:43 發表

點解唔想讀天主教學校?係咪好多聖經要背?

因為我地係基督徒...
天主教同基督教有o的分別..
我唔想呀仔混淆o左...


複式洋房

積分: 423


198#
發表於 08-11-3 23:13 |只看該作者
原文章由 ChristieMing 於 08-11-1 16:06 發表

荃浸張form 我都交o左了...
你幾點in 呀?
我排到好後呀! 3:40pm...

我10:50am去interview,唔知阿囡當日心情o唔ok呢?


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


199#
發表於 08-11-6 14:34 |只看該作者
原文章由 makmaklau 於 08-11-3 23:13 發表

我10:50am去interview,唔知阿囡當日心情o唔ok呢?

聽日in 完..上o黎報下料呀~
我聽日3:50pm 先in呀~

另外,我決定唔交荊冕堂留位費了..
今朝打電話去學校,
問有冇機會轉上午班..
佢話係先到先得o架喎~
尋日已經有好幾個家長申請o左.
所以即使我今日去申請,個機會都好微了..
我唔想呀仔讀下午班...
寧願留番o係而家讀緊o個間繼續仲好!


大宅

積分: 1389


200#
發表於 08-11-6 16:57 |只看該作者
各位靚太, 知唔知而家上網最平係邊間呀? thanks.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo