在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 50564

好媽媽勳章 醒目開學勳章 睛靈勳章


181#
發表於 08-11-15 11:21 |只看該作者
原文章由 小露比* 於 08-11-14 07:16 AM 發表


因為我有野想買丫嘛 ,, haha
係喎 , 希望面試成功啦 !! 琳琳加油 !!
我都就死去訓嫁喇 ,,,,, 聽朝飲早茶呀 ""

唉...應該又係衰咗...
明明病咗,去到都可以咁曳...
俾佢激到標血


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


182#
發表於 08-11-15 12:49 |只看該作者
原文章由 kai3028 於 08-11-15 11:21 發表

唉...應該又係衰咗...
明明病咗,去到都可以咁曳...
俾佢激到標血


咁都算好事丫 ,
病左都有精神玩 ,
即係好快就會好返哂啦


水晶宮

積分: 50564

好媽媽勳章 醒目開學勳章 睛靈勳章


183#
發表於 08-11-15 13:06 |只看該作者
原文章由 小露比* 於 08-11-14 06:49 PM 發表


咁都算好事丫 ,
病左都有精神玩 ,
即係好快就會好返哂啦

佢知人多我唔會出聲鬧佢,
最多話下佢,點知就得寸進尺...
我真係想


複式洋房

積分: 208


184#
發表於 08-11-15 14:51 |只看該作者
好多小朋友都係只係蝦丫媽 ...

哈哈 ..


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


185#
發表於 08-11-15 16:14 |只看該作者
原文章由 kai3028 於 08-11-15 13:06 發表

佢知人多我唔會出聲鬧佢,
最多話下佢,點知就得寸進尺...
我真係想


hahaa ,,,
唔好俾佢咁易激到你呀 ,,


水晶宮

積分: 50564

好媽媽勳章 醒目開學勳章 睛靈勳章


186#
發表於 08-11-15 16:22 |只看該作者
原文章由 小露比* 於 08-11-14 10:14 PM 發表


hahaa ,,,
唔好俾佢咁易激到你呀 ,,

佢1次離譜過1次!!
你都見識過....


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


187#
發表於 08-11-15 16:29 |只看該作者
原文章由 kai3028 於 08-11-15 16:22 發表

佢1次離譜過1次!!
你都見識過....


不如返下playgroup啦 ,,
對多d人會好d呢 ,,,


子爵府

積分: 14979

好媽媽勳章 醒目開學勳章


188#
發表於 08-11-15 19:50 |只看該作者

回覆 #181 kai3028 的文章

琳琳真係活躍喇~我都好耐無見佢喇..


子爵府

積分: 14979

好媽媽勳章 醒目開學勳章


189#
發表於 08-11-15 19:51 |只看該作者

回覆 #187 小露比* 的文章

返playgroup都好架..等景榆大少少我都比佢返..


水晶宮

積分: 50564

好媽媽勳章 醒目開學勳章 睛靈勳章


190#
發表於 08-11-16 13:46 |只看該作者
原文章由 arcaar 於 08-11-15 01:50 AM 發表
琳琳真係活躍喇~我都好耐無見佢喇..

曳到死,見多一陣都想車
巴俾佢!!


水晶宮

積分: 50564

好媽媽勳章 醒目開學勳章 睛靈勳章


191#
發表於 08-11-16 13:47 |只看該作者
原文章由 小露比* 於 08-11-14 10:29 PM 發表


不如返下playgroup啦 ,,
對多d人會好d呢 ,,,

真係唔知,煩.....


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


192#
發表於 08-11-16 17:38 |只看該作者
原文章由 kai3028 於 08-11-16 13:47 發表

真係唔知,煩.....


我今日同左佢去南昌公園打千秋 ,,
奧海城1期,12月中會開吉野家呀!!!!!!
到時我地可以成日去 ,,


複式洋房

積分: 208


193#
發表於 08-11-16 18:25 |只看該作者
你地諗住bb 幾大俾佢返playgroup呀@@?


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


194#
發表於 08-11-16 18:32 |只看該作者

回覆 #1 omoe0309 的文章

原本我諗住等瑤瑤夠1歲都想俾佢返 ,,
點知果陣又話咩流感高峰期,
跟住1直都無搵黎俾佢玩下喇 ,


大宅

積分: 2664


195#
發表於 08-11-16 20:01 |只看該作者
其實playgroup一堂貴唔貴嫁呢!?
我見依家好多人都比bb返,.,


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


196#
發表於 08-11-16 20:49 |只看該作者

回覆 #1 emma_lws 的文章

有平有貴啦 ,,
平既平均100/1堂都有 ,
有d幾廿蚊 , 不過係1堂1堂咁俾囉"
我見過既就係咁"


子爵府

積分: 14979

好媽媽勳章 醒目開學勳章


197#
發表於 08-11-16 21:59 |只看該作者

回覆 #192 小露比* 的文章

哈哈~開左吉野家既話預唔預埋我出黎玩先~


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


198#
發表於 08-11-16 22:03 |只看該作者

回覆 #1 arcaar 的文章

預埋你又點話


水晶宮

積分: 50564

好媽媽勳章 醒目開學勳章 睛靈勳章


199#
發表於 08-11-16 22:30 |只看該作者
原文章由 小露比* 於 08-11-15 11:38 PM 發表


我今日同左佢去南昌公園打千秋 ,,
奧海城1期,12月中會開吉野家呀!!!!!!
到時我地可以成日去 ,,

最衰琳琳病咗,如果唔係就可以一齊出去....
你恨到啦,大角咀有吉野家食...到時
你肯定成日去....


水晶宮

積分: 50564

好媽媽勳章 醒目開學勳章 睛靈勳章


200#
發表於 08-11-16 22:31 |只看該作者
原文章由 arcaar 於 08-11-16 03:59 AM 發表
哈哈~開左吉野家既話預唔預埋我出黎玩先~

我哋好耐冇見啦....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo