自由講場

跳至

首頁

尾頁
   64


大宅

積分: 2959


181#
發表於 16-11-26 12:56 |只看該作者
買左4件 brooks brother
myimage.jpg


男爵府

積分: 5812

好媽媽勳章 醒目開學勳章


182#
發表於 16-11-26 12:59 |只看該作者
Joant 發表於 16-11-26 12:43
我用$14/lbs

邊間呀,唔通係樂x?


男爵府

積分: 5589


183#
發表於 16-11-26 13:17 |只看該作者
hi_baby 發表於 16-11-26 07:04
我見有d 店要美國倉庫地址,係咪你所講嘅集運? 可唔可以pm我集運資料,唔該晒
...

http://hk.transrush.com/

集運7,6,5,4折Coupon在此



侯爵府

積分: 21054


184#
發表於 16-11-26 13:20 |只看該作者
我愛Corina 發表於 16-11-26 03:19
即係呢個價再25% off ?

Yes


瑪瑙宮

積分: 139344

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


185#
發表於 16-11-26 15:38 |只看該作者
Joant 發表於 16-11-26 13:20
Yes

用code 入,定係個價錢到show 出黎?


侯爵府

積分: 21054


186#
發表於 16-11-26 15:39 |只看該作者
irene_mcmug 發表於 16-11-26 12:59
邊間呀,唔通係樂x?

No shipbxo


侯爵府

積分: 21054


187#
發表於 16-11-26 15:40 |只看該作者
我愛Corina 發表於 16-11-26 15:38
用code 入,定係個價錢到show 出黎?

Code. 但宜家冇左啦 尋日朝早8點幾先有


瑪瑙宮

積分: 139344

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


188#
發表於 16-11-26 15:41 |只看該作者
bosch 發表於 16-11-26 12:31
我呢邊如果係非歐盟國家入口既貨品價值超過EUR22 要俾VAT, 超過EUR150 要俾 import duties同VAT.

今朝我 ...

我之前係shopbop and買野, d taxes好貴

所以唔敢再係美網買啦。



瑪瑙宮

積分: 139344

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


189#
發表於 16-11-26 15:42 |只看該作者
Joant 發表於 16-11-26 15:40
Code. 但宜家冇左啦 尋日朝早8點幾先有

Icic,因為我試左幾個code都話佢唔可以用。


大宅

積分: 4951


190#
發表於 16-11-26 15:50 |只看該作者
karee 發表於 16-11-26 10:58
本帖最後由 karee 於 16-11-26 11:38 編輯

集運可以pm比你

可以pm 埋我嗎?


大宅

積分: 4937


191#
發表於 16-11-26 15:56 |只看該作者

回覆:Joant 的帖子

邊間14 文磅 ? thx




男爵府

積分: 5812

好媽媽勳章 醒目開學勳章


192#
發表於 16-11-26 16:05 |只看該作者
Joant 發表於 16-11-26 15:39
No shipbxo

可以pm我嗎?


侯爵府

積分: 21054


193#
發表於 16-11-26 16:08 |只看該作者
Dwarfswing 發表於 16-11-26 15:56
邊間14 文磅 ? thx

本帖最後由 Joant 於 16-11-26 16:08 編輯

集運叫SHIPBAX


男爵府

積分: 9576

畀面勳章 環保接龍勳章


194#
發表於 16-11-26 16:08 |只看該作者
矛奶油 發表於 16-11-26 15:50
可以pm 埋我嗎?

Send 左比你


大宅

積分: 4937


195#
發表於 16-11-26 16:27 |只看該作者

回覆:Joant 的帖子

Thx




子爵府

積分: 10776


196#
發表於 16-11-26 16:36 |只看該作者

回覆:Dwmn 的帖子

我琴日都買左 係八折 再全單九折 過四十金free shipping


大宅

積分: 3647


197#
發表於 16-11-26 17:35 |只看該作者

回覆樓主:

UK Amazon 買咗Dyson V6 $1,7xx 連運費直寄上門,插頭電壓一樣,等收貨


男爵府

積分: 8484


198#
發表於 16-11-26 17:37 |只看該作者
我買左dyson cool & heat fan
原價£399
現價£249



翡翠宮

積分: 76272


199#
發表於 16-11-26 17:51 |只看該作者
上兩年買齊哂nordstrom 同所有美國百貨, 今年我真係好叻好節制, 只係買咗sephora, colourpop 同iherb


大宅

積分: 3333


200#
發表於 16-11-26 19:51 |只看該作者
係carters買左好多BB衫

我都係用shipbao集運,但佢12月1起要$18磅喇

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo