自由講場

跳至

首頁

尾頁
   37


侯爵府

積分: 23481

育兒性格勳章


181#
發表於 17-9-9 22:59 |只看該作者

回覆樓主:

一個都唔識。。。


男爵府

積分: 6552


182#
發表於 17-9-9 23:59 |只看該作者
cindy618 發表於 17-9-9 14:02
佢男友都係有錢仔?搞fashion 生意?

吾知呀有搞咩生意?淨係知jade屋企係悠x山莊


子爵府

積分: 13389


183#
發表於 17-9-10 01:04 |只看該作者

回覆樓主:

終於知咩係KOL, 發覺自己勁梅


伯爵府

積分: 18675


184#
發表於 17-9-10 01:29 |只看該作者
cindy618 發表於 17-9-9 13:50
佢好似係龐卓欣d friend,咩來頭架,咁有錢兼揮霍,好大個下仲只係讀書唔使做
...

我初初都有click入去睇一兩條片 但最近佢好似愈買愈狂 似病態 Chanel手袋 同樣係粉紅色 一次過買三個

(係咁嘅情況下 我只能認自己係仇富)


子爵府

積分: 11520


185#
發表於 17-9-10 12:35 |只看該作者

回覆樓主

D乜乜KOL,完全冇興趣睇。有個乜乜人生教練整容怪,以前tbb節目出過下鏡,我朋友成日係fb like佢d post,所以係fb經常彈出來。次次望完,心諗,呢件咁既港女又做作又整容都可以搵到食,最近佢係咁叫自己條新仔做小朋友,真心堅難頂。


伯爵府

積分: 16348


186#
發表於 17-9-10 17:06 |只看該作者
Vtmsheep 發表於 17-9-9 03:08
唔係掛,佢個樣似28,9

係呀,我朋友以前同佢同校


象牙宮

積分: 248090

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 HiPP勳章(1) HiPP勳章(2)


187#
發表於 17-9-10 17:19 |只看該作者

回覆樓主:

無追post
但我想講,時代唔同,無話一定有得解,有供有求,適者生存


侯爵府

積分: 22319


188#
發表於 17-9-10 17:27 |只看該作者
查查媽媽 發表於 17-9-9 22:28
外國嗰個係唔係 (2ling)呀?

係呀
我沒有很多朋友, 但有你們就足夠~~~我沒有很多錢,但我所擁有的東西已經比別人多~~~我沒有很多老公, 但有一個把我寵壞就已經足夠


侯爵府

積分: 22319


189#
發表於 17-9-10 17:28 |只看該作者
ching師奶 發表於 17-9-10 12:35
D乜乜KOL,完全冇興趣睇。有個乜乜人生教練整容怪,以前tbb節目出過下鏡,我朋友成日係fb like佢d post,所 ...

果個人生教練我覺得根本係呃飯食,冇料扮4條,仲話自己咩咩博士
我沒有很多朋友, 但有你們就足夠~~~我沒有很多錢,但我所擁有的東西已經比別人多~~~我沒有很多老公, 但有一個把我寵壞就已經足夠


翡翠宮

積分: 76486

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 最關心BB問題熱投勳章 我的育兒心得勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


190#
發表於 17-9-10 17:52 |只看該作者
winkdex 發表於 17-9-8 19:50
佢都叫炫富?有冇睇過Elaine Hau?

這個真係勁,d haul片...好似買左成間shop咁,連揸嘅車都特別張揚


伯爵府

積分: 19792

2025勳章蛇年勳章


191#
發表於 17-9-10 18:54 |只看該作者
Angelice-BeBe 發表於 17-9-10 17:52
這個真係勁,d haul片...好似買左成間shop咁,連揸嘅車都特別張揚

我都想比人仇富下


侯爵府

積分: 22886


192#
發表於 17-9-10 20:23 |只看該作者
bobocheung65 發表於 17-9-7 10:12
純無聊share 下個人對幾位KOL 觀感

Bethni Y 真心覺得佢好醜, 其實自問唔係靚女, 但我唔會咁有自信成日 ...

本帖最後由 marykk 於 17-9-10 20:24 編輯

我無睇kol ,但好似葉碎碎嗰啲全部都係廣告有乜好睇我睇電視劇都飛廣告,點解要特登去睇廣告


別墅

積分: 678


193#
發表於 17-9-10 20:50 |只看該作者
lovececing 發表於 17-9-10 17:27
係呀

Thx!


琥珀宮

積分: 191357

馬年勳章


194#
發表於 17-9-10 22:45 |只看該作者
bobocheung65 發表於 17-9-7 10:13
我識得有個女仔angie 係up 直播三個月搵十幾萬 佢到而家應該再double, 本來大學yr 2, 而家唔想繼續讀書 ...

而家d人心靈太空虛


侯爵府

積分: 23914


195#
發表於 17-9-14 16:32 |只看該作者

回覆樓主

Beth 其實我覺得個樣怪怪地,不過佢人緣好好


侯爵府

積分: 24990


196#
發表於 17-9-14 16:49 |只看該作者
Angelice-BeBe 發表於 17-9-10 17:52
這個真係勁,d haul片...好似買左成間shop咁,連揸嘅車都特別張揚
其實我唔係黑心冷血,只係想知佢咁揚 怕唔怕會被綁架……


大宅

積分: 2711


197#
發表於 17-9-14 16:55 |只看該作者
marykk 發表於 17-9-10 20:23
本帖最後由 marykk 於 17-9-10 20:24 編輯

我無睇kol ,但好似葉碎碎嗰啲全部都係廣告有乜好睇:question ...

我真係年紀大了,唔知葉小姐呢啲其實係收咗錢仲被佢燒著,買減肥藥。好彩昨天開post 問先識呢啲嘢。港姐都做呢啲,我以為啲blogger , YouTuber 嗰啲普通人先會,原來港姐都係KOL


男爵府

積分: 9546


198#
發表於 17-9-14 17:32 |只看該作者
beibeigbb 發表於 17-9-7 11:09
1000個like,第一個bethani y 樣唔係靚,但無人講過要靚先可以化妝 ...

認同,我係有睇佢啲片消磨時間。除咗佢我仲有睇黑咪,兩個都唔係靚女,但啲片都好睇。唔鐘意亦可以選擇唔睇,唔需要唔係自己杯茶就評頭品足、批評得咁盡


男爵府

積分: 5258


199#
發表於 17-9-14 17:45 |只看該作者
bobocheung65 發表於 17-9-7 10:12
純無聊share 下個人對幾位KOL 觀感

Bethni Y 真心覺得佢好醜, 其實自問唔係靚女, 但我唔會咁有自信成日 ...

完全未聽過。 我只係知小花同queenie


大宅

積分: 1344


200#
發表於 17-9-14 17:57 |只看該作者
bethni的確不是靚女,但睇耐左都順眼既,不過影片好悶,而家都無睇佢

佢係ig story打左一大段野,應該係回應呢個post話佢醜

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo