自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


翡翠宮

積分: 95992

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


181#
發表於 17-9-26 12:38 |只看該作者
fishfish121 發表於 17-9-26 12:33
咁你有bb車就搭升降機係岩個喎, 你部野拎唔穩錄左落黎壓倒人你擔唔擔當得起呀? 賣身都賠唔起, 仲好意思大 ...
咪就係, 佢阻人就得...................仲要咁多表情


侯爵府

積分: 20606


182#
發表於 17-9-26 12:39 |只看該作者
joeytsui 發表於 17-9-26 12:22
認同
記得有一次我係非繁忙時間,我拖住一個2歲半,拎住架摺左既BB車搭扶手電梯,我同小朋友平排,BB車放上一級 ...

其實你當時真係要搭升降機


子爵府

積分: 11216


183#
發表於 17-9-26 12:48 |只看該作者
kc_01k 發表於 17-9-26 12:38
咪就係, 佢阻人就得...................仲要咁多表情

已經唔係阻唔阻人既問題, 話人唔小心撞到佢女跌落黎“咩“唔“咩”得起, 咁又唔諗下佢部野look 落黎整倒人又點呢? 衰啲講部野壓到我告到佢跪係到呀, 自己個女條命就寶人地就草, 仲好意思講自唔自私? 不過通常自私既人都唔會覺得自己自私架啦


侯爵府

積分: 20525


184#
發表於 17-9-26 12:51 |只看該作者
回覆 laiwah617 的帖子

我企定定唔行俾人話阻定同要檢討下, 真係好無奈


大宅

積分: 3838


185#
發表於 17-9-26 12:52 |只看該作者
jeannietsui 發表於 17-9-26 08:56
好煩
既然係咁
不如建議所以電梯改為只夠單人站立嘅闊度



水晶宮

積分: 57166


186#
發表於 17-9-26 12:52 |只看該作者
Melody008 發表於 17-9-26 06:33
我都係。自動電梯本來就係比人企定定,唔使行樓梯級咁辛苦,要行應該行樓梯
...

咪係, 其實左行右企,根本唔太夠位行, 有d大隻有揹哂側邊袋, 行果陣係會撞到人好危險。


禁止訪問

積分: 2464

開心吸收勳章


187#
發表於 17-9-26 12:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 114019

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 畀面勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第二回 開心吸收勳章


188#
發表於 17-9-26 12:55 |只看該作者

回覆樓主



子爵府

積分: 13243


189#
發表於 17-9-26 12:55 |只看該作者

回覆樓主

我認同長久以來的潛規則


琥珀宮

積分: 152982


190#
發表於 17-9-26 12:59 |只看該作者
不要一竹篙打一船人,不是所有地鐵站出口都有樓梯,亦不是個個站入口都有普通閘機,真係有入口係得一部闊閘機無其他機,係依D情況下,你講的嘢就不成立了


珍珠宮

積分: 46691

母親節2025勳章 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


191#
發表於 17-9-26 13:00 |只看該作者

回覆樓主

同意,左邊可以行,但個咪又叫人企定定。


伯爵府

積分: 15262

2018復活節勳章


192#
發表於 17-9-26 13:00 |只看該作者
yamaneko 發表於 17-9-26 07:04
週經性post.



大宅

積分: 4161


193#
發表於 17-9-26 13:00 |只看該作者


水晶宮

積分: 57166


194#
發表於 17-9-26 13:00 |只看該作者
kt2007 發表於 17-9-26 08:33
同感!真是好想地鐡宣傳一下應企兩個人,趕時間就行樓梯

其實電機工程署都有賣廣告話點撘電梯, 企定, 唔好企近梯邊, 同睇實老人同細路, 但好似地鐵企定定廣播, 無咩人理


寶石宮

積分: 434347

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


195#
發表於 17-9-26 13:03 |只看該作者
但始終樓梯唔係多咁點搞?
有啲站得一條樓梯, 仲要你行n咁耐先落到月台, 係電梯行直落就係, 比我都會揀行電梯


大宅

積分: 2765


196#
發表於 17-9-26 13:04 |只看該作者
fishfish121 發表於 17-9-26 12:48
已經唔係阻唔阻人既問題, 話人唔小心撞到佢女跌落黎“咩“唔“咩”得起, 咁又唔諗下佢部野look 落黎整倒人 ...
第一,如果唔清楚嬰兒車係咩情況底下先可以搭扶手電梯既可以得閒搭電梯時留意下,係開住推上去係唔比,而有個ICON係叫摺埋嬰兒車才上扶手電梯
第二,反覲我真係留意唔到一個可以比人行扶手電梯既ICON,叫人企定定既ICON就見到
第三,我個部嬰兒車係士的車,摺埋左就算上飛機都可以HANDCARRY,不用寄倉
第四,我部車已經好平穩咁上到一半,如果唔係有人上上落落既係唔會有無啦啦跌左整到或壓到尊貴既其他客人
第五,之前試話升降機壞了,叫港鐵職員幫忙,港鐵職員都係用扶手電梯送部摺埋嬰兒車去車站,並沒有行樓梯



珊瑚宮

積分: 119931


197#
發表於 17-9-26 13:05 |只看該作者
angiehouse 發表於 17-9-26 07:17
繁忙時間好多人行喎,我覺得左行右企文化好好,方便人,有時方便自己,幾文明
...

X2


男爵府

積分: 7285


198#
發表於 17-9-26 13:08 |只看該作者
MIC-MIC 發表於 17-9-26 06:18
其實極少人會行,所以造成單行人龍,感覺不到這是有禮表現,只是約定俗成,同有位不敢坐一樣.,極之愚昧。
真係 ...

非常同意


男爵府

積分: 5633

15週年勳章 親子王國15週年勳章


199#
發表於 17-9-26 13:09 |只看該作者
joeytsui 發表於 17-9-26 13:22
認同
記得有一次我係非繁忙時間,我拖住一個2歲半,拎住架摺左既BB車搭扶手電梯,我同小朋友平排,BB車放上一級 ...
咁你漏左啲野喎,除左企定定,帶小朋友要拖實之外,自己都要扶實。
你一邊拖住個b,一邊拎住架摺左既B車,唔通你有第三隻手扶住?


伯爵府

積分: 15754

熱血勳章 好媽媽勳章


200#
發表於 17-9-26 13:12 |只看該作者

回覆樓主:

同意,如果為快果十零秒,不如早十零秒出發。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo