影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   1


水晶宮

積分: 63751


181#
發表於 18-2-17 11:01 |只看該作者
Heymanma 發表於 18-2-16 23:47
七封同徐玄振做架,有無睇過

有,就係記得呢3個,冇印象世宗弟弟


水晶宮

積分: 63751


182#
發表於 18-2-17 11:03 |只看該作者
Heymanma 發表於 18-2-16 23:55
我大仔青春期都好大腳汗,每日出門口前要先噴香港腳噴霧,再着襪,放學回來即洗腳抹乾後再噴 ,鞋龍內都要 ...

我係咪要換薄的襪?我啲襪都厚厚地

醫生都叫我買黎噴。。。你起邊度買?

仔暫時冇體臭,腳其實都唔臭,只係腳生哂汗癬嚇左我一跳


水晶宮

積分: 63751


183#
發表於 18-2-17 12:44 |只看該作者

回覆樓主:

團年及拜年整左呢個印尼千層糕比親戚食,又幾好銷情喎

不過唔知點解班蘭葉點都唔多出味,激氣
IMG_20180204_1026_28.JPEG


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


184#
發表於 18-2-17 13:41 |只看該作者
靚寶 發表於 18-2-17 12:44
團年及拜年整左呢個印尼千層糕比親戚食,又幾好銷情喎

不過唔知點解班蘭葉點都唔多出味, ...

很厲害


珍珠宮

積分: 43014

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


185#
發表於 18-2-17 18:52 |只看該作者
靚寶 發表於 18-2-17 11:01
有,就係記得呢3個,冇印象世宗弟弟
佢做院長個仔,派去嗰間好似鬼屋嘅醫院,好cool,成日唔蘇男、女主


珍珠宮

積分: 43014

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


186#
發表於 18-2-17 19:02 |只看該作者
靚寶 發表於 18-2-17 11:03
我係咪要換薄的襪?我啲襪都厚厚地

醫生都叫我買黎噴。。。你起邊度買?
襪我買nikx, addixx嗰啲運動襪,因我仔唔係打網球,就踢足球,打籃球
噴霧在普通藥房買,可問醫生買邊隻牌子。

要留意及做定預防措施,有臭味先攪就麻煩


珍珠宮

積分: 43014

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


187#
發表於 18-2-17 19:07 |只看該作者
靚寶 發表於 18-2-17 12:44
團年及拜年整左呢個印尼千層糕比親戚食,又幾好銷情喎

不過唔知點解班蘭葉點都唔多出味, ...
好靚,好好心機啊,要逐層蒸呢



禁止發言

積分: 70805


188#
發表於 18-2-17 22:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 63751


189#
發表於 18-2-17 23:32 |只看該作者
Heymanma 發表於 18-2-17 19:07
好靚,好好心機啊,要逐層蒸呢

係要逐層蒸,不過唔覺得麻煩,仲幾好玩


水晶宮

積分: 63751


190#
發表於 18-2-17 23:33 |只看該作者
Heymanma 發表於 18-2-17 19:02
襪我買nikx, addixx嗰啲運動襪,因我仔唔係打網球,就踢足球,打籃球
噴霧在普通藥房買,可問醫生 ...

好,thx!我下星期買枝噴霧比佢查


水晶宮

積分: 63751


191#
發表於 18-2-17 23:33 |只看該作者
janjan28 發表於 18-2-17 22:31
好靚呀

謝謝


水晶宮

積分: 63751


192#
發表於 18-2-17 23:33 |只看該作者
felixthemom 發表於 18-2-17 13:41
很厲害

謝謝


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


193#
發表於 18-2-18 00:10 |只看該作者
靚寶 發表於 18-2-17 12:44
團年及拜年整左呢個印尼千層糕比親戚食,又幾好銷情喎

不過唔知點解班蘭葉點都唔多出味, ...

嘩!好靚呀
可以拎去賣


珍珠宮

積分: 43014

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


194#
發表於 18-2-18 11:24 |只看該作者
靚寶 發表於 18-2-17 23:32
係要逐層蒸,不過唔覺得麻煩,仲幾好玩
要花心機同時間囉,我試過蒸馬蹄糕,蒸九層,雖然好有成功感,不過都係試過一次就算


珍珠宮

積分: 43014

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


195#
發表於 18-2-18 11:40 |只看該作者
靚寶 發表於 18-2-17 23:33
好,thx!我下星期買枝噴霧比佢查
還有一個家長教嘅方法,不過我未試過 ~ 汗癬好咗會返發,因為啲茵仲响腳度,去莎x買足膜俾阿仔敷,用咗幾日後會甩皮,同兩隻腳仔會換膚嗰啲


水晶宮

積分: 63751


196#
發表於 18-2-18 22:13 |只看該作者
kcm 發表於 18-2-18 00:10
嘩!好靚呀
可以拎去賣

謝謝,賣就拍污蠅


水晶宮

積分: 63751


197#
發表於 18-2-18 22:14 |只看該作者
Heymanma 發表於 18-2-18 11:24
要花心機同時間囉,我試過蒸馬蹄糕,蒸九層,雖然好有成功感,不過都係試過一次就算 ...

我玩了3次,我覺得ok喎 ,可能我自己都鍾意食


水晶宮

積分: 63751


198#
發表於 18-2-18 22:15 |只看該作者
Heymanma 發表於 18-2-18 11:40
還有一個家長教嘅方法,不過我未試過 ~ 汗癬好咗會返發,因為啲茵仲响腳度,去莎x買足膜俾阿仔敷,用咗幾 ...

足膜? 係咪要定期敷嫁? 我噴左止汗劑先 ,謝謝


珍珠宮

積分: 43014

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


199#
發表於 18-2-19 12:17 |只看該作者
靚寶 發表於 18-2-18 22:15
足膜? 係咪要定期敷嫁? 我噴左止汗劑先 ,謝謝
汗癬返發先用。


水晶宮

積分: 63751


200#
發表於 18-2-19 13:55 |只看該作者
Heymanma 發表於 18-2-19 12:17
汗癬返發先用。

好,謝謝

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo