立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 3110
原帖由 minmin82 於 09-4-3 12:48 發表 我6月先有第一次檢查呀 (廣華) 不過4月尾會去曾醫生度~~姑娘都會幫我CHECK???
男爵府
積分: 8100
原帖由 ~*candy*~ 於 09-4-3 14:05 發表 6月....唔係呀嘛... 曾醫生個度我唔知會唔會check呀 我only知健康院同醫院會囉
禁止訪問
積分: 2117
原帖由 ~*candy*~ 於 09-4-6 15:43 發表 點呀 呢幾日你地好嗎? 天氣凍 記得著多件衫衫呀
原帖由 minmin82 於 09-4-6 17:41 發表 你好呀~~你都要著多件呀 落雨又涼左 好麻煩 係呢~~我想問你 你有左之後 D尿尿係唔係黃左? 我發覺我飲好多水 都係好黃~.~
原帖由 celiasy 於 09-4-6 21:58 發表 candy/minmin82 呢几日.我都冇咩特別呀! 係d天氣討厭d..時熱時涷咁囉!! 我日日都著好多衫呀,因為我成日都覺得好涷呀!!
原帖由 celiasy 於 09-4-6 21:59 發表 你係咪食緊葉酸同維他命個d野~~係正常架!因為我都係咁呀~~
原帖由 celiasy 於 09-4-7 12:10 發表 咁係因為仲有分泌物,right? 我都有架!我諗係正常既~~
原帖由 celiasy 於 09-4-7 15:59 發表 等待既日子好似特別難過呢~~~~~~~~几時先到4月20呀~~!!~~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy