影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   1


侯爵府

積分: 22707

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章


181#
發表於 18-8-3 14:24 |只看該作者
菲比108 發表於 18-8-3 14:21
嘩...我真係好唔LIKE男人長髮.....睇左一陣間就即STOP...睇番我棣棣呀

棣棣好好多,夠青春,夠靚仔,柴姐真係無揾錯人


伯爵府

積分: 18331


182#
發表於 18-8-3 14:24 |只看該作者
w.c.chong 發表於 18-8-3 14:15
台版我都係以前睇咗少少就無再睇,好想幫佢哋剪頭髮


你除左煲呢套..仲有煲咩呀??

原來棣棣理想型係...熱巴....我真係O哂咀...


伯爵府

積分: 18331


183#
發表於 18-8-3 14:26 |只看該作者
w.c.chong 發表於 18-8-3 14:24
棣棣好好多,夠青春,夠靚仔,柴姐真係無揾錯人


棣棣完全係演活道明寺果份霸氣幼稚同埋情深...


侯爵府

積分: 22707

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章


184#
發表於 18-8-3 14:37 |只看該作者
菲比108 發表於 18-8-3 14:24
你除左煲呢套..仲有煲咩呀??

原來棣棣理想型係...熱巴....我真係O哂咀...

無呀!其實我初時係想睇扶搖,但諗住播哂先睇,就開流星花園睇下,點知就中毒!你呢仲有煲咩?
我上套係睇以你為名的青春,都幾好睇!
我睇訪問話棣棣理想係佢都o咀,不過佢有講過話想揾大過自己嘅!


侯爵府

積分: 22707

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章


185#
發表於 18-8-3 14:38 |只看該作者
菲比108 發表於 18-8-3 14:26
棣棣完全係演活道明寺果份霸氣幼稚同埋情深...

係幼稚得嚟係可愛,成日見佢笑得壞壞咁,好正


伯爵府

積分: 18331


186#
發表於 18-8-3 14:39 |只看該作者
w.c.chong 發表於 18-8-3 14:37
無呀!其實我初時係想睇扶搖,但諗住播哂先睇,就開流星花園睇下,點知就中毒!你呢仲有煲咩?
我上套係睇 ...



我都有睇以你為名的青春...

最近開左2集延禧睇...好睇!!

仲有2套韓劇囉...不過韓劇開始有D悶


伯爵府

積分: 18331


187#
發表於 18-8-3 14:42 |只看該作者
w.c.chong 發表於 18-8-3 14:38
係幼稚得嚟係可愛,成日見佢笑得壞壞咁,好正


係呀...我就係好鍾意呢類男人...仲有梁靖康我都幾LIKE...


侯爵府

積分: 22707

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章


188#
發表於 18-8-3 14:47 |只看該作者
菲比108 發表於 18-8-3 14:42
係呀...我就係好鍾意呢類男人...仲有梁靖康我都幾LIKE...

下週有美作追彩娜劇情,見佢都追得好可愛


珍珠宮

積分: 32469


189#
發表於 18-8-3 14:52 |只看該作者
w.c.chong 發表於 18-8-3 14:13
原聲會好好多,不過可能佢哋口音唔同,配音會好啲啦!但原音仲好聽!
下星期應該會苦中帶甜,先雨中分手, ...

我未睇到咁遠
中間有廣告都是用原聲
所以覺得佢地唔用原聲好浪費

我明天放假,今晚可以煲一煲


珍珠宮

積分: 32469


190#
發表於 18-8-3 14:57 |只看該作者
w.c.chong 發表於 18-8-3 14:37
無呀!其實我初時係想睇扶搖,但諗住播哂先睇,就開流星花園睇下,點知就中毒!你呢仲有煲咩?
我上套係睇 ...

我都有追扶搖,到左40集又開埋延禧
見扶搖40集打後啲劇情悶
先開下延禧,一開幾日都追貼
等緊期間又開左流星
而家可以邊煲流星邊煲延禧
星期一至三流星剛好星期四至日是延禧
至於扶搖,都是等佢播晒我先再慢慢睇啦!


伯爵府

積分: 18331


191#
發表於 18-8-3 15:05 |只看該作者
w.c.chong 發表於 18-8-3 14:47
下週有美作追彩娜劇情,見佢都追得好可愛


呀美作都幾好架...佢好陽光大男孩咁..


侯爵府

積分: 22707

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章


192#
發表於 18-8-3 15:15 |只看該作者
tpyjasmine 發表於 18-8-3 14:52
我未睇到咁遠
中間有廣告都是用原聲
所以覺得佢地唔用原聲好浪費

就係睇廣告聽到原聲先知原聲咁好聽,花澤類把聲好溫柔!
你要慳住煲,煲哂就要等,好慘!


侯爵府

積分: 22707

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章


193#
發表於 18-8-3 15:19 |只看該作者
tpyjasmine 發表於 18-8-3 14:57
我都有追扶搖,到左40集又開埋延禧
見扶搖40集打後啲劇情悶
先開下延禧,一開幾日都追貼

宮廷戲我嘛嘛地!遲下雙世寵妃2播又可以睇下!
我而家係等韓東君套原來你還在這裡,之前睇電影版,想睇埋套劇,不過唔知幾時播!


珍珠宮

積分: 32469


194#
發表於 18-8-3 15:21 |只看該作者
w.c.chong 發表於 18-8-3 15:15
就係睇廣告聽到原聲先知原聲咁好聽,花澤類把聲好溫柔!
你要慳住煲,煲哂就要等,好慘!
...

唔緊要,好野係要等下
不過佢地原聲個個都好好聽
等我一有時間睇返快本有F4果集先


侯爵府

積分: 22707

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章


195#
發表於 18-8-3 15:23 |只看該作者
菲比108 發表於 18-8-3 15:05
呀美作都幾好架...佢好陽光大男孩咁..

美作幾好,為朋友,敢愛敢恨,鍾意就去追,仲有西門同小優條感情線,唔知幾時開始!最心痛類,默默咁為杉菜付出,不求回報!


侯爵府

積分: 22707

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章


196#
發表於 18-8-3 15:24 |只看該作者
tpyjasmine 發表於 18-8-3 15:21
唔緊要,好野係要等下
不過佢地原聲個個都好好聽
等我一有時間睇返快本有F4果集 ...

你快啲去睇啦!好睇好好笑,棣棣行catwalk好正呀!


伯爵府

積分: 18331


197#
發表於 18-8-3 15:24 |只看該作者
w.c.chong 發表於 18-8-3 15:23
美作幾好,為朋友,敢愛敢恨,鍾意就去追,仲有西門同小優條感情線,唔知幾時開始!最心痛類,默默咁為杉 ...

類呢個角色係慘D...又冇靜又冇杉菜...

有冇聽棣棣首想都不用想呀...佢好似唱到喺卡拉OK唱咁...


珍珠宮

積分: 32469


198#
發表於 18-8-3 15:24 |只看該作者
w.c.chong 發表於 18-8-3 15:19
宮廷戲我嘛嘛地!遲下雙世寵妃2播又可以睇下!
我而家係等韓東君套原來你還在這裡,之前睇電影版,想睇埋 ...

吓!雙世寵妃出第二季呀?
我有睇一呀,最後講佢地返回現代
小壇,城城
韓東君把原聲又是好好聲
我真是唔明點解內地劇咁鍾意配音播出


珍珠宮

積分: 32469


199#
發表於 18-8-3 15:27 |只看該作者
w.c.chong 發表於 18-8-3 15:24
你快啲去睇啦!好睇好好笑,棣棣行catwalk好正呀!

唔好引我啦,我未有時間睇呀

日頭要返工,夜晚煲劇時間有限
我想睇流星先呀!睇完可以發返個甜夢


侯爵府

積分: 22707

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章


200#
發表於 18-8-3 15:28 |只看該作者
菲比108 發表於 18-8-3 15:24
類呢個角色係慘D...又冇靜又冇杉菜...

有冇聽棣棣首想都不用想呀...佢好似唱到喺卡拉OK唱咁...

有聽呀!首歌根本係講道明寺本人,佢生日會拖走杉菜就播,仲有西門送上車匙

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo