
Carhy 發表於 18-11-24 03:09
我以前就係好似你地呢班人咁挺共,周圍去圍唔同自己政見既人,比人鬧5毛,後來訓醒左先變左黃藍都憎,如果講外人點歧視華人衰,我想講最嬲既係反而係中國人點樣害返中國人,中國人做假野毒返中國人,中國人近年有左小小錢財大氣粗下下去買野都講到打救人,愛國要人心服口服,點解而家咁多國家對中國人印象咁差,我地逼到人跪底又點,比你贏晒又點,唔好既野依然冇改到。
唔好問我點解唔答認中國人,我係呢幾年先覺得唔想答係邊度人,但係出外旅行我係答香港人。
其實中國人只要爭氣d跟本唔會搞到咁,你唔買佢dg野已經夠。見到你地我會諗返以前自己幾咁無知。
...
你認得圍人,一定有其他人)。