立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 21965
stella816 發表於 19-2-14 08:57 無辦法啦佢童顏又真係好難有人同佢襯,上次嗰套秀智叫最襯㗎喇
珍珠宮
積分: 38945
ccdccl 發表於 19-2-18 11:23 即羅武哥?都有d似呀佢地全部同type
ccdccl 發表於 19-2-18 11:26 見你地講到咁好睇,我都要努力d追先
寶石宮
積分: 471936
ccdccl 發表於 19-2-18 11:27 常務有病點同呢,都係5年啫,正常男人忍10年好難架
htts 發表於 19-2-18 11:26 女2我唔太記得咩名呀, 係咪X琳?
stella816 發表於 19-2-18 11:28 要叫金太説服彬彬接呢d劇先得
stella816 發表於 19-2-18 11:30 我初初睇都覺男二有小小似羅武哥
natnat_tsang 發表於 19-2-18 11:29 同孝珠最襯....
stella816 發表於 19-2-18 11:33 宋海琳
ccdccl 發表於 19-2-18 11:07 表面花心,實際深情點解彬彬唔揀呢d劇喎
琥珀宮
積分: 190248
htts 發表於 19-2-18 11:32 即恩浩唔正常
natnat_tsang 發表於 19-2-18 12:11 如果係玄彬.... 我真係會...會.....神暈癲倒...不能自拔... ...
ccdccl 發表於 19-2-18 12:22 常務我返煲到第12集,佢同荷娜爭拗緊咩係愛,我諗起你
ccdccl 發表於 19-2-18 12:11 我未知邊個係女二,係咪做W果個女仔?
htts 發表於 19-2-18 13:40 係咪天台果幕? 常務著樽領衫外加裇衫和西裝褸
stella816 發表於 19-2-18 12:52 呢part都好睇呀彬彬好理性好man
ccdccl 發表於 19-2-18 14:26 好似未到呢幕,係荷娜去左第二個地方避靜,常務去搵佢傾,之後又話中意喺荷娜身後面行,後來返到屋企,話 ...
ccdccl 發表於 19-2-18 14:37 最like佢話自己已經開始左,好man 不過講真呢套劇真係要好中意彬彬先會覺得好睇,內容單薄,拍 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy