自由講場

跳至

首頁

尾頁
   25


琥珀宮

積分: 182810

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


181#
發表於 19-5-9 16:21 |只看該作者
JoslynPeonies 發表於 19-5-9 16:09
我都唔明。三十萬有幾出奇

一啲都唔奇,周街都有啦


別墅

積分: 753


182#
發表於 19-5-9 16:23 |只看該作者
我兩公婆月入唔夠30萬,但總算有個life,鍾意食咩食咩,鍾意飛就飛,兩個人住得舒舒服服,唔洗度住度住
所以30萬絕對唔唔係咩天文數字


男爵府

積分: 6166

開心吸收勳章 畀面勳章


183#
發表於 19-5-9 16:23 |只看該作者

回覆樓主:

只能講:
香港太貧富懸殊


水晶宮

積分: 67993


184#
發表於 19-5-9 16:23 |只看該作者
Fishqqma 發表於 19-5-9 08:34
繼普通文員三萬蚊一個月薪金,
BK又升level,
十萬一個月唔夠使或者掹掹緊, 要慳住慳住使

咁現在做BK會員, 係咪身份象徵呀?

天空之城, 快樂之地


珊瑚宮

積分: 109526

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


185#
發表於 19-5-9 16:25 |只看該作者
小小bb 發表於 19-5-9 16:18
如果兩公婆都係大學畢業,就算唔係醫生律師,幾年之後都會過五萬蚊。認識一個機械工程師, 40幾歲八萬蚊一 ...

40幾歲
做左20年野先得8萬又真係算低人工
不過經理級係咁上下
Sr. Manager/ Director grade 人工先會高d


伯爵府

積分: 17723


186#
發表於 19-5-9 16:28 |只看該作者
小小bb 發表於 19-5-9 16:19
每個人生活要求都唔同。如果想要三間房700尺,住市區,有退休保障,唔選政府學校,各方面開支一闊三大啊, ...

理性討論啫,JM兩萬蚊可以養埋車,我問問計了其他開支未暏。

何以見得講緊市區三房,非政府學校?
Praise the Lord!  


琥珀宮

積分: 182810

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


187#
發表於 19-5-9 16:28 |只看該作者
littlefunpig 發表於 19-5-9 16:25
40幾歲
做左20年野先得8萬又真係算低人工
不過經理級係咁上下

真心問,咁40幾歲要搵幾多人工先叫正常?


子爵府

積分: 11695


188#
發表於 19-5-9 16:29 |只看該作者
vivibabyvivi 發表於 19-5-9 16:21
一啲都唔奇,周街都有啦

但點解BK 有些人反應咁大既?


琥珀宮

積分: 182810

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


189#
發表於 19-5-9 16:30 |只看該作者
JoslynPeonies 發表於 19-5-9 16:29
但點解BK 有些人反應咁大既?

唔知喎,你逐個pm問下啦


伯爵府

積分: 18950


190#
發表於 19-5-9 16:31 |只看該作者

回覆樓主:

搵幾多先夠,人人定義不同 ,無需將自己準則放晌他人身上,有老人家生活費一個月只得幾千蚊,梅媽就話幾萬蚊都唔夠,根本無劃一標準


瑪瑙宮

積分: 149606

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


191#
發表於 19-5-9 16:32 |只看該作者
vivibabyvivi 發表於 19-5-9 16:28
真心問,咁40幾歲要搵幾多人工先叫正常?

照呢度啲jm所講,做咗20年,起碼都十五至二十萬月薪。


瑪瑙宮

積分: 149606

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


192#
發表於 19-5-9 16:32 |只看該作者
vivibabyvivi 發表於 19-5-9 16:30
唔知喎,你逐個pm問下啦


討論下,又話大反應


珊瑚宮

積分: 109526

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


193#
發表於 19-5-9 16:33 |只看該作者
vivibabyvivi 發表於 19-5-9 16:28
真心問,咁40幾歲要搵幾多人工先叫正常?

Bk 黎講應該起碼30萬啦
先叫正常


公爵府

積分: 27110

2024年龍年勳章 畀面勳章


194#
發表於 19-5-9 16:36 |只看該作者
lokima 發表於 19-5-9 16:23
我兩公婆月入唔夠30萬,但總算有個life,鍾意食咩食咩,鍾意飛就飛,兩個人住得舒舒服服,唔洗度住度住
所 ...

兩個人賺3,600,000年薪,以專業人士來講差唔多啦,都屬於高薪一族。相信香港地都有好多。睇下依家啲新樓間間都過千萬,但一樣大把人買得起,相信薪金升幅都唔少。

全世界嘅貧富懸殊問題都好嚴重。總之大家覺得生活冇問題開開心心咪得囉。賺幾多錢都唔係重點。開心健康先係重點。


子爵府

積分: 11695


195#
發表於 19-5-9 16:38 |只看該作者
vivibabyvivi 發表於 19-5-9 16:30
唔知喎,你逐個pm問下啦

逐個來?見你覆我。我順便問下,有來有往。


公爵府

積分: 27110

2024年龍年勳章 畀面勳章


196#
發表於 19-5-9 16:39 |只看該作者
vivibabyvivi 發表於 19-5-9 16:28
真心問,咁40幾歲要搵幾多人工先叫正常?

要睇學歷,專業,際遇。如果真正大學畢業(外國野雞大學,進修返嚟嘅另計。),唔需要專業。五萬蚊起跳。有啲專業嘅10萬蚊。


珍珠宮

積分: 48170

Poo得好勳章 笑得好勳章 BB防敏心得分享勳章 瞓得好勳章 食得好勳章 開心吸收勳章 美好大世界2017勳章 Xmas吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 想生BB熱投 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


197#
發表於 19-5-9 16:39 |只看該作者


子爵府

積分: 11695


198#
發表於 19-5-9 16:41 |只看該作者
小小bb 發表於 19-5-9 16:36
兩個人賺3,600,000年薪,以專業人士來講差唔多啦,都屬於高薪一族。相信香港地都有好多。睇下依家啲新樓間 ...

中肯!


大宅

積分: 4433


199#
發表於 19-5-9 16:42 |只看該作者
我有個朋友,佢老公做工程嗰啲project manager ,有7-8萬一個月,有一段時間每個月尾要掉轉頭問返我朋友拎錢,因為佢太多嗜好,玩越野車又盛,兩公婆冇仔女,但有4-5架車,表面上搵7-8萬冇仔女唔洗供樓好似好好洗,但係佢咁大洗,搵幾多都洗凸,咁佢每個月70-80萬都唔夠洗啦。


珍珠宮

積分: 34140

BK Milk勳章 畀面勳章


200#
發表於 19-5-9 16:43 |只看該作者
Fishqqma 發表於 19-5-9 16:32
照呢度啲jm所講,做咗20年,起碼都十五至二十萬月薪。

長見識

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo