夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   7


子爵府

積分: 11324


181#
發表於 19-5-15 16:40 |只看該作者
hkugradute 發表於 19-5-15 16:30
回覆 Nancy20090615 的帖子

我媽話要跟到小六,不放心個孫。中一大個女應該一天光晒。 ...

跟嘅意思係管接送嗎?如果係呢樣我都贊成的~我自己都係管接管送我個女到升中


子爵府

積分: 11324


182#
發表於 19-5-15 16:41 |只看該作者
hkugradute 發表於 19-5-15 16:36
回覆 mingmama 的帖子

一般我都係咁上下時間,每人都有自己興趣,所以我不干預太太的。 ...

本帖最後由 mingmama 於 19-5-15 16:41 編輯

你意思係你打機嘅時間嗎?咁你打機時你太太做緊咩呢?而你太太玩fb煲劇時又係咩時間呢?


複式洋房

積分: 150


183#
發表於 19-5-15 16:45 |只看該作者
回覆 Fattybighead 的帖子

沒有不情不願。不情願無的話人逼到我做野。在她眼中我係未達佢標準。我係尋求意見,不用把鬼火。如果你有一些方法分享,我非常感謝。


複式洋房

積分: 150


184#
發表於 19-5-15 16:47 |只看該作者
回覆 mingmama 的帖子

佢做文件野或睇fb/youtube或小孩自己玩的時候。
我媽媽係不放心,話女仔起碼要中學才放手


瑪瑙宮

積分: 139681


185#
發表於 19-5-15 16:51 |只看該作者
hkugradute 發表於 19-5-15 16:30
回覆 Nancy20090615 的帖子

我媽話要跟到小六,不放心個孫。中一大個女應該一天光晒。 ...

其實你都太倚賴老人家幫尼幫路, 我都明白有 d 媽媽係咁, 唔做唔聚財唔安樂, 乜都攬上身因為咁佢先有存在感, 覺得自己有價值有功有勞, 即使係咁, 都可以置左个工人跟一跟, 幫下手, 你對尼方面都仍然好抗拒, 睇黎你都死牛一面頸果種. 你話太太報告負面, 你自己何嚐唔係. 你覺得个安全網織得非常好, 但只係你覺得.





複式洋房

積分: 150


186#
發表於 19-5-15 16:53 |只看該作者
回覆 ernbe 的帖子

不會。這方面她很滿意


珍珠宮

積分: 35916


187#
發表於 19-5-15 16:57 |只看該作者
hkugradute 發表於 19-5-13 23:03
長文,懇請睇完才給意見。

就咁睇,你係好有心想去照顧小朋友,但如果係咁同小朋友唔會唔痴你,或者可以同小朋友傾下


珍珠宮

積分: 35916


188#
發表於 19-5-15 16:58 |只看該作者
hkugradute 發表於 19-5-14 01:12
回覆 Nancy20090615 的帖子

我不喜歡有個外人在家,同理覺得照顧小朋友應該不要依賴工人

請鐘點


複式洋房

積分: 150


189#
發表於 19-5-15 17:05 |只看該作者
回覆 chelsea_jbb 的帖子

也恕我直言,我阿媽講的說話,唔係寫“我媽話”,唔通寫自己話?
我不是群腳仔,我有自己主見,阿媽做錯,我照講。呢點我老婆同阿媽都知。

題外話:網絡世界好有趣,一篇文章,不同人會有很兩極的解讀,但事實卻另一回事 。


公爵府

積分: 29337

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


190#
發表於 19-5-15 17:10 |只看該作者
本帖最後由 小菜豆 於 19-5-15 17:16 編輯

回覆 hkugradute 的帖子

當然有其他方法若果女兒是她情緒牽動源頭, 我這樣推測因為﹕
(1) 女兒出生前你們未有這方面分工,結果因為妳太太餵母乳也自然主力照顧, 女兒又傾向母親, 太太感覺被女兒綁住
(2) 你同太太婚姻問題出現咗幾年, 可能是女兒出生開始,
(3) 你太太埋怨你不夠主動, 應該都是指湊女方面, 她擺脫不到女兒痴身,
(4) 你有幫手湊女但是改變不到女兒纏住她, 所以覺得你做得不夠。


明白妳太太不是不想湊女, 只是她情緒負荷不到女兒每日的痴纏, 所以說"冇咗自己"
並將情緒向你發泄, 因為總不能向女兒發泄。
你再想想是否女兒這原因吧? 若女兒真的使她情緒負荷過重,
你就做一些事將女兒同妳太太分開吧。
e.g.你多些直接介入, 女兒就算要媽咪, 你都堅持同女兒玩, 通氣地叫太太自己休息,是時候不要太遷就女兒。
或教女兒多點自理,e.g自己沖涼, 自己擦patpat, 你檢查就是了。不用身體接觸。
不要直接說太太不想湊女, 你直接解決了這問題她會感激你的。
這刻意做法只是一段時間, 讓她知道你幫她解決問題,
她滿足了, 埋怨少咗, 情緒好咗就會有正能量做返好自己。






複式洋房

積分: 150


191#
發表於 19-5-15 17:23 |只看該作者
本帖最後由 hkugradute 於 19-5-15 17:40 編輯

回覆 chelsea_jbb 的帖子

重覆del




伯爵府

積分: 17272

馬年勳章


192#
發表於 19-5-15 17:25 |只看該作者
mingmama 發表於 19-5-15 14:50
又唔可以一概而論~就講我先生~佢放工返嚟都係打一兩個鐘~跟著就會沖涼瞓覺~我覺得完全無問題
...

因為你已是全职主婦,好似還有姐姐帮手,你老公支持充足,而其他方面亦滿足得到你,所以你會覺得这二小時屬於他的,但人家老婆唔係。


子爵府

積分: 11324


193#
發表於 19-5-15 17:30 |只看該作者
hkugradute 發表於 19-5-15 16:47
回覆 mingmama 的帖子

佢做文件野或睇fb/youtube或小孩自己玩的時候。

咁不如佢做文件嘢事你就唔好打機啦~既然佢咁敏感~你咪避忌下囉個女自己玩時你其實都可以喺旁邊睇住架~你想打機就等你太太都睇fb/YouTube 時先打~咁佢咪冇位話你囉


複式洋房

積分: 150


194#
發表於 19-5-15 17:37 |只看該作者
回覆 小菜豆 的帖子

非常感謝你的分析1,3,4都可能有關

嘗試從阿女方面着手是一個好方法



複式洋房

積分: 150


195#
發表於 19-5-15 17:38 |只看該作者
回覆 mingmama 的帖子

我打機都靜音的,不吵。書房電腦係背對背,大家看不到對方


子爵府

積分: 11324


196#
發表於 19-5-15 17:41 |只看該作者
PTMCYS 發表於 19-5-15 17:25
因為你已是全职主婦,好似還有姐姐帮手,你老公支持充足,而其他方面亦滿足得到你,所以你會覺得这二小時 ...

就呢方面剛剛都問過樓主~我覺得佢選擇打機嘅時間唔恰當~所以令樓主太太不滿~太太在工作時佢去打機~咁呢樣真係博鬧囉其實只要互相配合~佢哋兩個都可以有自己的me time嘅
PS. 我冇姐姐幫手架


子爵府

積分: 11324


197#
發表於 19-5-15 17:44 |只看該作者
hkugradute 發表於 19-5-15 17:38
回覆 mingmama 的帖子

我打機都靜音的,不吵。書房電腦係背對背,大家看不到對方 ...

唔係嘈唔嘈嘅問題~係你咁樣做會令在工作的太太火上加油囉佢會覺得佢做緊嘢你就喺度享樂~佢覺得唔開心咪會黑面囉


複式洋房

積分: 150


198#
發表於 19-5-15 17:47 |只看該作者
回覆 Nancy20090615 的帖子

我無考慮到這個是否安全網,嫲嫲想錫個孫,照顧一下,只有暫時這樣安排。真係唔得都要請工人。但我絕對相信衍生更大問題。嫲嫲和太太都好挑剔,到時請唔請到好工人,點樣留好工人,工人被兩位女士炳完一輪又唔會向阿女泄憤,屆時又要向各位請教。


複式洋房

積分: 150


199#
發表於 19-5-15 17:54 |只看該作者
回覆 mingmama 的帖子

我做野時,佢打乜我又唔覺得有問題喎。這令我想起黃子華的魚旦論。


瑪瑙宮

積分: 139681


200#
發表於 19-5-15 17:55 |只看該作者
hkugradute 發表於 19-5-15 17:47
回覆 Nancy20090615 的帖子

我無考慮到這個是否安全網,嫲嫲想錫個孫,照顧一下,只有暫時這樣安排。真係 ...

唉, 當然有機會衍生其他問題, 但都解決左目前問題先喇, 到果 d 問題出現先再諗囉, 而家無果 d 問題丫麻.

同工人相處唔到都可以換人, 最大問題你未見到係升小學中學, 小朋友反叛期, 果 d 先至係大問題喎, 你太太 EQ 又 . 現時你个問題都好小, 你地都可以咁唔舒服, 將來呢, 你都要好好學下點同太太溝通.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo