自由講場

跳至

首頁

尾頁
   34


男爵府

積分: 8780


181#
發表於 19-6-3 19:45 |只看該作者
c.vieri 發表於 19-5-28 13:06
屋企人想係中山買樓,請問有無乜野要留意, thanks

直接上雅居樂買。千祈唔好買公寓。如果有一日想買賣都賣唔出。


伯爵府

積分: 19765

2018復活節勳章


182#
發表於 19-6-3 19:47 |只看該作者
c.vieri 發表於 19-6-3 11:46
佢地想買果個樓盆係公寓式架喎,早幾日先同佢地上去睇完個樓盆黎。
...

留意保安是否完善


珍珠宮

積分: 45662

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 熱血勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


183#
發表於 19-6-3 19:54 |只看該作者
orangeca 發表於 19-6-3 19:36
純住宅香港人都可以按揭, 最好去問問恆生銀行, 佢地比較識做中山樓按揭。

我哥係台山買要一次過比唔可以供
我的生命由我主宰.


珍珠宮

積分: 45662

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 熱血勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


184#
發表於 19-6-3 19:54 |只看該作者
c.vieri 發表於 19-6-3 19:42
可以供,比5成首期,分10年。

真係呀?

我的生命由我主宰.


珍珠宮

積分: 45662

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 熱血勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


185#
發表於 19-6-3 19:56 |只看該作者
orangeca 發表於 19-6-3 19:35
中山現在二手樓價好貼一手樓, 因爲一手限購, 所以好多購買力去了二手樓。

價錢差唔多咁一手好啲
我的生命由我主宰.


大宅

積分: 4180


186#
發表於 19-6-3 20:00 |只看該作者
waiyuktsoi 發表於 19-6-3 19:54
我哥係台山買要一次過比唔可以供

不久前問佛山果邊既樓盤,港人都係要一次過俾!無得供!


男爵府

積分: 6997


187#
發表於 19-6-3 20:05 |只看該作者
waiyuktsoi 發表於 19-6-3 19:54
我哥係台山買要一次過比唔可以供

各個地方政策唔同



男爵府

積分: 6997


188#
發表於 19-6-3 20:05 |只看該作者
waiyuktsoi 發表於 19-6-3 19:56
價錢差唔多咁一手好啲


一手限購


大宅

積分: 4596


189#
發表於 19-6-3 20:08 |只看該作者
waiyuktsoi 發表於 19-6-3 19:18
港澳人士唔可以供要一次比曬係咪呀?

如果你在国內已有一層樓按揭中,就好似第二層唔俾按揭,要留意返地区政策


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


190#
發表於 19-6-3 20:17 |只看該作者
waiyuktsoi 發表於 19-6-3 19:54
真係呀?

果日aa係咁講


公爵府

積分: 28487

2025勳章蛇年勳章


191#
發表於 19-6-3 20:26 |只看該作者
waiyuktsoi 發表於 19-6-3 19:19
請問2手係咪平啲架?

又未必。其實話二手但好多時係未住過咖。


大宅

積分: 3210


192#
發表於 19-6-3 21:09 |只看該作者
IloveJJ 發表於 19-6-3 16:55
我睇雅居樂,佢話中山放寬咗,做工作證就可買到住宅,唔駛買公寓,但問題係公寓通常响市中心,但住宅就响 ...

你打開地圖,睇下市中心到東區至火炬開發區一帶樓盤,只沿中山路同博愛路就有雅居樂,中澳滨河,恆大綠洲,大信新都匯,奕翠園(HK新X基的),盛景尚峰,紫馬奔騰,敏捷紫嶺國際,天奕國際,雍景園,遠洋城(好大,多本地人買), 帝景東方,越秀星匯品峰,萬科柏悅灣,永怡聚豪園(有間商場爛尾多年,有住宅又挂咗橫額話漏水).....全都好市中心,如果係A-A 同你講偏,可能係你唔可買一手樓費事同你講。
如果有心去買二手樓(不限購,香港人可買,如要貸款要問清貸唔貸到及其條件), 可去大型發展商的售樓部問下有無二手樓,通常同屋苑的住戶都有透過售樓部或物管處放盤)


禁止訪問

積分: 61348


193#
發表於 19-6-3 21:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 26284

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章


194#
發表於 19-6-3 21:42 |只看該作者
waiyuktsoi 發表於 19-6-3 19:18
港澳人士唔可以供要一次比曬係咪呀?

本帖最後由 Kuromi1127 於 19-6-3 21:43 編輯

可以供,俾三成首期,當地銀行就可以做按揭,例如工商,不用揾香港銀行。


大宅

積分: 3210


195#
發表於 19-6-3 21:58 |只看該作者
IloveJJ 發表於 19-6-3 21:42
我估佢哋而家賣緊係嗰啲樓,所以就推介我嗰啲。你講呢啲係二手?無一手?
...

有一手,以我所知奕翠園同紫嶺國際都有一手在賣,其他都應該有,只係我無留意


珍珠宮

積分: 45662

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 熱血勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


196#
發表於 19-6-3 22:07 |只看該作者
Kuromi1127 發表於 19-6-3 21:42
本帖最後由 Kuromi1127 於 19-6-3 21:43 編輯

可以供,俾三成首期,當地銀行就可以做按揭,例如工商, ...

多謝回覆
我的生命由我主宰.


大宅

積分: 3922


197#
發表於 19-6-4 00:34 |只看該作者
waiyuktsoi 發表於 19-6-3 22:07
多謝回覆

公寓只可投資


男爵府

積分: 5603


198#
發表於 19-6-4 01:38 |只看該作者
orangeca 發表於 19-6-3 15:05
公寓係商業樓, 房產證都係寫商用, 唔係住宅, 無校網, 水電貴, 實用面積低過純住宅,土地使用權一般在40-50年, 個別係70年。 純住宅的土地使用權全部係70年, 而且到期後自動續期就算要收費都會好少,因爲係民生問題。公寓到期後要補地價, 補幾多?唔知。


公寓賣出時的稅費比純住宅貴N倍。

公寓最多按揭5成, 10年; 純住宅可以按揭7成, 30年。

公寓就係一個大坑,當地人唔要,專呃香港人,澳門人去買。 ...

講得非常好,非常清晰

除咗税極高

另外,有些投資者會買多個單位做民宿出租,

到時隔壁單位日日唔同拖喼房客

想買公寓,真係要考慮清楚



伯爵府

積分: 15463

開心吸收勳章


199#
發表於 19-6-4 01:45 |只看該作者
Kuromi1127 發表於 19-6-3 12:27
公寓...一定可以幫你出租到?
上年係惠州都有呢類公寓出售, 我家人買左四十幾萬人仔

請教惠州係惠陽定惠城前景好一點?你買公寓易出租嗎?我都有意去惠州置業,但只係剛開始做功課


公爵府

積分: 26284

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章


200#
發表於 19-6-4 08:27 |只看該作者
pokipoki 發表於 19-6-4 01:45
請教惠州係惠陽定惠城前景好一點?你買公寓易出租嗎?我都有意去惠州置業,但只係剛開始做功課
...

我家人係買來主要出租,惠州已是發展中市區,另外兩地方無考慮過,現在都係投資用,交俾管理公司打理的,暫時出租都平衡到管理費用,無諗住自住,要睇下你本身方向係咩,至緊要唔好乜都聽人講,要親自去睇下環境。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo