自由講場

跳至

首頁

尾頁
   6


子爵府

積分: 10956


181#
發表於 前天 20:58 |只看該作者
其實而家跌嘅大部分都係恆指成份股.


公爵府

積分: 25890


182#
發表於 前天 21:07 |只看該作者
工程進行中 發表於 26-6-25 19:57
最傷係 巴巴 &平安
日日都諗應唔應該狼心d⋯斬咗佢
如果現在斬晒 會冇咗幾萬⋯

巴巴高位300買過,之後跌到翻唔到身,幾年前放左,唔想再傷心,當買個教訓


公爵府

積分: 25890


183#
發表於 前天 21:08 |只看該作者
bb560 發表於 26-6-25 16:36
我未入⋯⋯重睇緊

我都係,睇多陣


珊瑚宮

積分: 103037

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


184#
發表於 前天 21:08 |只看該作者
Kennedyjason 發表於 26-6-25 20:58
其實而家跌嘅大部分都係恆指成份股.

重要係 重磅果d 擺明殺牛 /輪,擺明....

所以 d 人成日講 :唔知跌乜,使唔使跌咁多


水晶宮

積分: 54471

馬年勳章


185#
發表於 前天 21:19 |只看該作者
yanzac75 發表於 26-6-25 20:11
金又跌股又跌,傻嫁

咪係~都SHORT既!! 早時都未打完仗, D金已經跌, 搞到我仲高追左買左D貴金屬的金同銀添呀, 而家同股市一樣: 唔敢睇~


水晶宮

積分: 54471

馬年勳章


186#
發表於 前天 21:27 |只看該作者
工程進行中 發表於 26-6-25 20:53
希望真係5窮6絕7反身
彈返d 都冇咗傷呀


我而家都係等7月來臨, 希望有返起色啦~

如果一回哂家鄉,我估忍不住放哂了, 真係驚驚~


男爵府

積分: 5379


187#
發表於 前天 21:30 |只看該作者
pansy888hk 發表於 26-6-25 21:19
咪係~都SHORT既!! 早時都未打完仗, D金已經跌, 搞到我仲高追左買左D貴金屬的金同銀添呀, 而家同股市一樣: ...

我5萬買左幾両。又買左妖股,現在無左2x萬


水晶宮

積分: 54471

馬年勳章


188#
發表於 前天 21:35 |只看該作者
yanzac75 發表於 26-6-25 21:30
我5萬買左幾両。又買左妖股,現在無左2x萬


唉呀, 你是實體金嗎? 咁你D股放哂未?
我果時D金好像1萬3千幾, 而家得1萬鬆D, 果時D銀, 仲9000幾元, 而家得返5千幾咋, 我未放...........

另外我就買左幾隻都係ETF, 佢地不嬲都係1蚊, 2蚊咁上落, 好定! 近來跌左4,5元.............


男爵府

積分: 5379


189#
發表於 前天 21:37 |只看該作者
pansy888hk 發表於 26-6-25 21:35
唉呀, 你是實體金嗎? 咁你D股放哂未?
我果時D金好像1萬3千幾, 而家得1萬鬆D, 果時D銀, 仲9000幾元, 而家 ...

係啊,實體金啊,跟住。仲有紙黃金啊,啲股票冇喐到呀,我條佬話唔好理佢住喎。


水晶宮

積分: 54471

馬年勳章


190#
發表於 前天 21:45 |只看該作者
yanzac75 發表於 26-6-25 21:37
係啊,實體金啊,跟住。仲有紙黃金啊,啲股票冇喐到呀,我條佬話唔好理佢住喎。
...


明白,..........我就只買左紙黃金同銀, 曾經有賺過D, 而家好像打回原形~學獎門人: 打和, SUPER!!
明白, 咁你C6 有無咩高見?


男爵府

積分: 5379


191#
發表於 前天 22:00 |只看該作者
pansy888hk 發表於 26-6-25 21:45
明白,..........我就只買左紙黃金同銀, 曾經有賺過D, 而家好像打回原形~學獎門人: 打和, SUPER ...

冇啊,佢話其實你跌得嘅話預咗去會升翻。不過要俾時間囉。跟住咪叫我唔好打開啲app睇囉。因為我一睇嘅話我又會發癲㗎啦

點評

pansy888hk    發表於 昨天 13:59


子爵府

積分: 10956


192#
發表於 前天 22:04 |只看該作者
本帖最後由 Kennedyjason 於 26-6-25 22:10 編輯
pansy888hk 發表於 26-6-25 21:27
我而家都係等7月來臨, 希望有返起色啦~

如果一回哂家鄉,我估忍不住放哂了, 真係驚驚~ ...

當大部分人和股佬以為7月升市嘅時候,都係要再等,股市估市沽市,邊有得估?
現在道指又創造神話,但係佢地個市只有美光大升111點,其他都係跌,希望如大師講中,準備散水.

點評

pansy888hk    發表於 昨天 14:00


侯爵府

積分: 20567


193#
發表於 前天 22:15 |只看該作者
工程進行中 發表於 26-6-25 19:57
最傷係 巴巴 &平安
日日都諗應唔應該狼心d⋯斬咗佢
如果現在斬晒 會冇咗幾萬⋯

我十年前買的收息股仲未回本


侯爵府

積分: 22328


194#
發表於 前天 22:54 |只看該作者
我已經在5月8日沽清所有股票,不會再買賣,斬咗手指

點評

pansy888hk    發表於 昨天 14:08


公爵府

積分: 26049

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


195#
發表於 前天 23:01 |只看該作者
Kennedyjason 發表於 26-6-25 22:04
當大部分人和股佬以為7月升市嘅時候,都係要再等,股市估市沽市,邊有得估?
現在道指又創造神話,但係佢地個市 ...

依家蘋果大跌, -5.3%


複式洋房

積分: 124


196#
發表於 前天 23:03 |只看該作者
下半年回升


翡翠宮

積分: 85866

2025勳章蛇年勳章


197#
發表於 前天 23:23 |只看該作者
道指升8xx。委內瑞拉地震死傷無數,但不會影響世界經濟?
自由太多會令世人失去平衡


公爵府

積分: 29439

虎到金來勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


198#
發表於 前天 23:29 |只看該作者
orezo 發表於 26-6-25 22:15
我十年前買的收息股仲未回本

如果有穩定息收都叫做ok


伯爵府

積分: 18253


199#
發表於 昨天 07:24 |只看該作者
mickeywinnie3 發表於 26-6-25 23:23
道指升8xx。委內瑞拉地震死傷無數,但不會影響世界經濟?

但我全倉美股都係跌


伯爵府

積分: 18253


200#
發表於 昨天 07:25 |只看該作者
mickeywinnie3 發表於 26-6-25 16:25
都唔係㗎,呢幾日Tesla都跌SpaceX都跌

唉,我高位冇走到,而家變蝕錢

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo