跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4674


181#
發表於 05-2-24 17:46 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

deewindou and benben,
係exit E ar...若果去西苑的話...步出exit E 條長escalator, 就会見到Marks & Spencer...然後一直向前行...見到body shop 就轉左行入去la...


由 deewindou 於 2005-02-24 15:00:42

benben ,

我唔記得exit A 定 B or C , 剩係記得個出口叫太古城中心,個出口响美心隔離


伯爵府

積分: 15807


182#
發表於 05-2-24 17:47 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

bobodog
exit E. . . . okay!! Remember!!


男爵府

積分: 7083


183#
發表於 05-2-24 17:50 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

pui_pui,
我同老公都好多時去西苑飲茶, 2個人食到好飽都係250 咁上下, 無晚飯咁貴架, 我地sat 仲咁多人, 多人食野又抵d 可能仲無咁貴tim bor.


男爵府

積分: 7083


184#
發表於 05-2-24 17:50 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

benben,
你搵唔到call 我地啦.
仲有thank you 你個bb book link 呀!!


大宅

積分: 4674


185#
發表於 05-2-24 17:52 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

一定到...一定到...做完物理治療+exercises 涼都唔冲就飛奔過黎~~ :-P


deewindou 寫道:
DEAR ALL ,

26/2 Gathering

我巳經響西苑訂左10人枱,由於1:30係飲茶嘅黄金時間,請大家比吓面咪放飛機,如果唔係我奶奶會殺左我

留枱用左 " 李太 "

26/2 SAT GATHERING

Date : 26/2 ( Sat )
Time : 13:30 pm
行程 : 13:30 pm 到太古城中心 "西苑洒家" 飲茶,
後再shopping
西苑洒家位置 : 側魚涌太古城中心二期二樓208號
活動:研究 BB用品 List

1. bobodog
2. eeetse
3. maggy
4. maggie
5. gotgot
6. muimuichu
7. jacqueline
8. addy
9. benben - 1pm 離開旺角, 可能要 1.45pm 先到
10. Pui_Pui (1點先收工, around 2點先到)
--------------------------------------------------------------------------------


伯爵府

積分: 15807


186#
發表於 05-2-24 17:55 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

eeetse
甘 of course lar. . . . 唔通 . . . .hehee. . .
eeetse 寫道:
benben,
你搵唔到call 我地啦.
仲有thank you 你個bb book link 呀!!


大宅

積分: 4674


187#
發表於 05-2-24 17:57 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)


嘩~~咁又唔洗咁誇...話曬牛、豬肉乾都唔係好鬼有益..耐唔耐吔少少好啦~~:-P

(雖然我剛剛吔了junk food --> 一盒粟米通...勁yummy...還倒了幾粒給阿印)

由 cheers_maggie 於 2005-02-24 17:39:05

bobodog,

係啦真係勁正諗起都流口水~最衰香港賣咁貴啦成$40蚊得4塊咋喎~下次我去台灣我就抬一箱返香港,有好多人去台灣都係一箱箱咁買返o黎o架,抵丫嘛$20蚊左右咋喎~


伯爵府

積分: 15807


188#
發表於 05-2-24 18:01 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

all

remember to order TVB recommend : 蜜汁叉燒!!

click TVB


大宅

積分: 4674


189#
發表於 05-2-24 18:06 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

*bobodog 又食梗橙la*...
呢d咁嘅天氣好易病..妳地記得食多d含多Vit C嘅水果la....--> friendly reminder...

& 今日個地&馬路好wet, 要小心d行ar... :wink:


大宅

積分: 2614


190#
發表於 05-2-24 18:19 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

Dear all ,
啱啱返到屋企,頭先買完餸去左Delifrance食tea,呢間野真係肉鬼酸,叫個法式熱狗下午茶餐,夠膽死得1塊麵包,比埋個底人都唔係好貴之嘛

Pui_Pui,
bobodog講得啱,如果我哋叫普通點心都唔貴ga,don't worry ^^

gotgot,
你响屋企做緊乜 ?


大宅

積分: 4078


191#
發表於 05-2-24 18:22 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

maggy,
返黎喇??gotgot好似去


大宅

積分: 3374


192#
發表於 05-2-24 18:22 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

Dear all,

我去完街返o黎啦!
頭先去o左食tea,跟住剪頭髮(其實係想有人幫我洗頭就真),之後就去埋買餸返o黎~

Krystal,
如果你因為今胎生男仔會有G6PD而會病發o既機會率都好高o既話,我建議你儲臍帶血,我唔儲o既原因係因為唔能夠完全相信晒香港唯一呢間私人機構,因為唔知佢會唔會有一日倒閉,儲臍帶血過程係咪真係唔會整壞d臍帶血同埋係咪真係十年之後仲可以用呢?(呢個係之前個私家比我o既意見),因為我本身係極之想儲臍帶血,之前睇過明珠台講果d有病就死o既小朋友,因為有臍帶血而好返,同埋而家都証實臍帶血可以醫更多o既病,相信未來會有更多多途,同埋價錢都ok o架!!你諗諗啦!!

addy,
收到你更新o既list啦, thx!!

我想問呢你上次話combi high chair個價錢仲有冇得再傾平d o架?因為之前個價(貴d果部)係你果間買只係平過$70,又冇得分期同送貨,所以我話去jusco買,但今日聽maggy話原來你仲未同果間o野傾到最後價錢,係咪仲有得平o架?

benben,christy,
我琴日都買o左副新眼鏡呀,諗住之後多d帶眼鏡,少d帶con,去生仔時都係冇眼鏡!

muimuichu,
yes,現階段i prefer順產!!

bobodog,
我食完鐵片只係覺得個胃有d唔舒服頂住頂住咁,同有少少作嘔o既感覺,其實我有o左初期都食過o架,唔怪得知果時成日想作嘔啦,可能真係關d藥事,不過由有o左到而家都冇真係嘔過,都仲ok 可以食o架!!放心!!
你幫果個大肚婆出頭,做得好o岩呀!!you are hero!!
原來真係有咁多衰格o既人,我咁耐以o黎都係得一個女人讓過位比我o查,不過我而家我好進取o架,我會行得好快去爭位坐!!

Hayiu,
原來我o地琴日咁多人都係去廣華做檢查??原本我睇開下午o架,不過個助產士問我23/3上午得唔得,所以變o左上午law!

因為我一個人又唔知邊道有靚bb衫買,又驚唔識分買o左假貨,所以冇去行街呀!
thank you你報料比我o地呀!!

keropi,
唔好諗咁多啦!!你老公都知你諗咩,仲安慰你and同你保證添!
咁仲信唔過?!快d笑返啦!

maggy,
我咪同你一樣覆緊留言law!!haha


大宅

積分: 2614


193#
發表於 05-2-24 18:24 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

kitty&mimmy ,

佢應該4:00前要返到屋企架wor ?-(


kitty&mimmy 寫道:
maggy,
返黎喇??gotgot好似去


大宅

積分: 2614


194#
發表於 05-2-24 18:31 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

gotgot,

我要去整定d餸先,侵晚我老公返到屋企嗌哂救命叫肚餓,所以今晚要早d準備.

頭先我返屋企抽住一袋二袋,響平台有個阿嬸見到我都唔幫我頂住道門,勁黑人憎!!!攪到我要摷張八達通再開過道門


大宅

積分: 3374


195#
發表於 05-2-24 18:31 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

maggy,
哈哈...我最後成4:40pm先返o黎,等到個bunbun打比我老公話佢要走先,不過我剛剛返到!

頭先掛住同你傾電話遲o左出去ma~

唔知係咪洗頭時個o靚仔推得太大力(佢一直幫我洗頭,我成個身都比佢推到勁郁,個肚仲有浪浪o下o既feel,洗到我條腰勁痛),攪到我到而家個肚臍附近都好肚痛(but唔係腸胃果d肚痛,係真係個肚果道痛,唔知你明唔明我講咩?!)


大宅

積分: 3374


196#
發表於 05-2-24 18:33 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

maggy,
阿嬸趕住返屋企煮飯呀?!
我唔駛咁早煮,加上bunbun係道清潔緊!

我都等o左一陣先有車,d o野又重喎!!

addy,
pls check pm~

今晚去邊道食飯呀?


大宅

積分: 2614


197#
發表於 05-2-24 18:35 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

gotgot,

我都ok明白你既意思 :mrgreen:
我上次去洗頭嗰陣個肚就無浪浪吓,不過可能張chair响條腰個part凸起左,阿B可能唔like,於是狂郁

gotgot 寫道:
maggy,
哈哈...我最後成4:40pm先返o黎,等到個bunbun打比我老公話佢要走先,不過我剛剛返到!

頭先掛住同你傾電話遲o左出去ma~

唔知係咪洗頭時個o靚仔推得太大力(佢一直幫我洗頭,我成個身都比佢推到勁郁,個肚仲有浪浪o下o既feel,洗到我條腰勁痛),攪到我到而家個肚臍附近都好肚痛(but唔係腸胃果d肚痛,係真係個肚果道痛,唔知你明唔明我講咩?!)


大宅

積分: 4674


198#
發表於 05-2-24 18:36 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

Deewindou,

我都覺Delifrance d 嘢越黎越差...我發現左有間食tea幾正嘅shop, 叫"Cha Cha" (應該大部份大shopping malls 都有分店)...d cheese cake 好好味 (highly recommend茉莉味cheese cake)..d茶大部份英国入口 & 有菓茶 & 花茶as well...HK$5x 一個tea set..耐唔時食吓都幾happy...hehe


由 deewindou 於 2005-02-24 18:19:57

Dear all ,
啱啱返到屋企,頭先買完餸去左Delifrance食tea,呢間野真係肉鬼酸,叫個法式熱狗下午茶餐,夠膽死得1塊麵包,比埋個底人都唔係好貴之嘛


大宅

積分: 2614


199#
發表於 05-2-24 18:36 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

gotgot,

Please send me the up-dated list for BB stuff ... Thx


大宅

積分: 2614


200#
發表於 05-2-24 18:40 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

bobodog,

我都知邊間呀!不過次次去到門口都無入去,因為我奶奶見到有d cake有薰衣草成份&得茶可以飲(佢地唔比我飲茶) :cry:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo