

Charitymami 寫道:
easy,
你講得好啱。![]()
我個囡昨晚有D咳, 今日中午時候叫印印燉川貝雪梨水, 等阿囡放學返家可以飲用。 結果就無做到, 仲同我講話晏D先燉, 晚飯才飲用。
我登時火起三千丈, 吩咐你去做, 問你明唔明白, 你話 OK 冇問題, 太太放工後, 要帶妹妹睇醫生, 吃了晚飯要食藥, 根本唔可以同時間吃咁多, 吃得太飽會嘔架, 鬧到佢飛起。![]()
我地返工返學後, 成日流流長, 唔係好多家務做, 連最基本照顧小孩最唔盡力, 今日個囡放學返來, 係樓下跟同學追逐嬉戲, 成個躂左在地上, 佢掛住同其他印姐傾計, 又唔幫手扶起佢, 唔係個囡話番俾我聽, 自己仲係一舊雲。 :tongue:

