在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6571


181#
發表於 05-3-22 13:21 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

Hi, easy,

我呀
我在去年尾已開始請左工人,
真係好唔方面.
我仔仔好好動,
下下要叫才做巧課 chair:
祇好接他一起住, 多 d 時間用囉
其實每晚返到屋企見到工人, 都好唔自在
不過, 無辦法, 認命囉 :tongue:


大宅

積分: 3084


182#
發表於 05-3-22 22:54 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

Hi, jazzmama,

你係請賓賓定印印?

我同hubby都唔鍾意多個人係屋企,加上囝囝番全日,咁個工人日頭咪 R爛腳?
我d同事次次講親工人都慶到死,搞到我都無晒信心。
:-P


侯爵府

積分: 20849

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章


183#
發表於 05-3-23 00:04 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

easy,

你講得好啱。

我個囡昨晚有D咳, 今日中午時候叫印印燉川貝雪梨水, 等阿囡放學返家可以飲用。 結果就無做到, 仲同我講話晏D先燉, 晚飯才飲用。

我登時火起三千丈, 吩咐你去做, 問你明唔明白, 你話 OK 冇問題, 太太放工後, 要帶妹妹睇醫生, 吃了晚飯要食藥, 根本唔可以同時間吃咁多, 吃得太飽會嘔架, 鬧到佢飛起。

我地返工返學後, 成日流流長, 唔係好多家務做, 連最基本照顧小孩最唔盡力, 今日個囡放學返來, 係樓下跟同學追逐嬉戲, 成個躂左在地上, 佢掛住同其他印姐傾計, 又唔幫手扶起佢, 唔係個囡話番俾我聽, 自己仲係一舊雲。 :tongue:

千 山 我 獨 行......... 不 必 相 送..........


大宅

積分: 1725


184#
發表於 05-3-23 10:05 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

d 工人真係好奇怪, 吩咐佢做嘢, 次次都話 yes mum , 但最後一係唔記得, 一係做錯, 唔記得又唔問, 自己揸哂主意.
Charitymami 寫道:
easy,

你講得好啱。

我個囡昨晚有D咳, 今日中午時候叫印印燉川貝雪梨水, 等阿囡放學返家可以飲用。 結果就無做到, 仲同我講話晏D先燉, 晚飯才飲用。

我登時火起三千丈, 吩咐你去做, 問你明唔明白, 你話 OK 冇問題, 太太放工後, 要帶妹妹睇醫生, 吃了晚飯要食藥, 根本唔可以同時間吃咁多, 吃得太飽會嘔架, 鬧到佢飛起。

我地返工返學後, 成日流流長, 唔係好多家務做, 連最基本照顧小孩最唔盡力, 今日個囡放學返來, 係樓下跟同學追逐嬉戲, 成個躂左在地上, 佢掛住同其他印姐傾計, 又唔幫手扶起佢, 唔係個囡話番俾我聽, 自己仲係一舊雲。 :tongue:


男爵府

積分: 6571


185#
發表於 05-3-23 12:14 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

easy,

我嗰件係賓賓.
之前老公都係咁話,
小朋友日頭返學, 我地返工,
平時日頭屋企都無人.

但我會安排好多野比佢做,
抹屋, 盪衫, 抹窗, 抹地, 煲湯,
買餸, 煮晚飯 等....

叫做放工有餐安樂茶飯啦.


大宅

積分: 3084


186#
發表於 05-3-23 18:56 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

Hi, everyone,

I attend night shift today.
Actually, I will choose 賓賓 if I must employ servant. At least, it will make more English time for my son.
I don't like Indonesia as I think most of them cannot speak English and Chinese.
It's too hard for communication.

Dear Jazzmama,
Do you satisfy your 賓賓 ?
:-P


男爵府

積分: 6571


187#
發表於 05-3-23 23:03 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

hi easy,

My bun bun still ok la.
I always tell myself to be more patient one eye open, one eye close ma.....

My bun bun always busy when I am home.
She will sometime make me augry
such as using heater to dry clothes (waste elect fee )
& broken my water filter
& bathing in afternoon if nothing to do ?-(

But basically, her performance still have 75 marks.
Hope she can keep her job well la.....

So, will you consider to hire a bun bun soon ?
Where are you live ? Or you can ask your mother to come to your home to monitor your maid (i am now asking my hubby's mom to come during easter holiday cos my son is no class).




大宅

積分: 3084


188#
發表於 05-3-25 20:12 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

Dear jazzmama,

我諗我都唔會講工人囉,因為囝囝住係媽咪度都好方便,佢返學只需要步行10分鐘,最多放工返去睇睇佢。
:-P


男爵府

積分: 6571


189#
發表於 05-3-29 11:20 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

dear easy,

cos i also have a little girl, that why i must have a maid for help !!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo