跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1364


181#
發表於 09-12-21 15:32 |只看該作者
多謝晒好多幫手既mami & daddy, christmas party 好開心ah!!!


伯爵府

積分: 15043

熱血勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


182#
發表於 09-12-21 15:57 |只看該作者
琴日玩得好開心,特別係玩遊戲,多謝晒所有出力既媽咪同爸爸

期待下個月既1yr 生日party

另外想問可以係邊到睇到大會攝影司既相同movie.我地爸爸一早做左橋所以無影到相呀!


洋房

積分: 81


183#
發表於 09-12-22 01:08 |只看該作者
真係多謝晒咁多位搞手及幫手嘅媽咪daddy, 你地真係付出左好多, 昨日真係玩得好開心, 有好多bb, 希望下次再可以一齊玩過啦


洋房

積分: 94


184#
發表於 09-12-22 11:59 |只看該作者
Thank you so much to all mama & papa who organized it.
We are really enjoy the X'mas party together with you all. Look forward to the next party!!
Merry Christmas and Happy New Year!


禁止發言

積分: 121


185#
發表於 09-12-22 15:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 297


186#
發表於 09-12-23 03:24 |只看該作者
多謝各位搞手Mummy, Daddy,讓我們可以有個愉快難忘的聖誕Party
期待下一次再和大家玩


大宅

積分: 1012


187#
發表於 09-12-26 19:45 |只看該作者
請問邊位媽媽留了件男裝外套在會所? 另外, 打破了羊咩咩錢箱的是那位媽媽? 因有多我可以再給你多一個, 謝謝!


別墅

積分: 626

好媽媽勳章 醒目開學勳章


188#
發表於 09-12-29 15:09 |只看該作者
PUSH PUSH~~
BABY BOY 既外套一件 + 一個奶咀~~
有無媽媽留低左? PLEASE PM CHUN MA~~
" hoho80 "



原帖由 hoho80 於 09-12-26 19:45 發表
請問邊位媽媽留了件男裝外套在會所? 另外, 打破了羊咩咩錢箱的是那位媽媽? 因有多我可以再給你多一個, 謝謝!


別墅

積分: 814


189#
發表於 10-1-7 12:25 |只看該作者
請問有無當日的相片可以睇番呢? 曾經幫手攝影的爸爸可否比個渠道我dowload 番d相(facebook/digital album), 因為這個回憶很珍貴啊~
或pm我 [email protected] 我囝囝聰聰當日著紅色麵包超人tee, 綠色褲, 黃色頸巾的. 另我也會出席24/1 BB1歲生日會的, 希望再次見到你地.

ps. 再次多謝幫手攪活動的family, 大家玩得很開心啊~


別墅

積分: 626

好媽媽勳章 醒目開學勳章


190#
發表於 10-1-8 17:47 |只看該作者
你上facebook add me ~ [email protected]
入去有得睇番d 相~
我得閒會upload 番d 相去我地既shared email 度, 到時再send d details 畀你


原帖由 CCCM 於 10-1-7 12:25 發表
請問有無當日的相片可以睇番呢? 曾經幫手攝影的爸爸可否比個渠道我dowload 番d相(facebook/digital album), 因為這個回憶很珍貴啊~
或pm我 [email protected] 我囝囝聰聰當日著紅色麵包超人tee, 綠色褲, 黃色頸 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo