在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17559


181#
發表於 05-5-5 16:06 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

wingcc 寫道:
栗子媽媽 要不要閃開..............唔洗你慢慢慣


子爵府

積分: 10930


182#
發表於 05-5-5 16:07 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

你慢慢慣。。。。係米習以爲常,見慣不怪


伯爵府

積分: 17559


183#
發表於 05-5-5 16:07 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

PinkyFung77
你們的bb有沒有瞓著覺才吃奶..............小心!lee種bb好易蛀牙。


大宅

積分: 1725


184#
發表於 05-5-5 16:13 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

[size=x-large]我呀 :evil: 如果唔訓著, 唔肯食哂支奶 :evil: :evil:
PinkyFung77 寫道:
你們的bb有沒有瞓著覺才吃奶


子爵府

積分: 10930


185#
發表於 05-5-5 16:13 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

你們的bb有沒有瞓著覺才吃奶..............小心!lee種bb好易蛀牙。。。。。。沒察牙



wensi 寫道:
PinkyFung77
你們的bb有沒有瞓著覺才吃奶..............小心!lee種bb好易蛀牙。


大宅

積分: 1725


186#
發表於 05-5-5 16:15 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

嘩哈哈............
wensi 寫道:
wingcc 寫道:
栗子媽媽 要不要閃開..............唔洗你慢慢慣


男爵府

積分: 5894


187#
發表於 05-5-5 16:17 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

Hello大家好.

我住土瓜灣, 番工番CWB, 囝囝 8個月大. :-P


侯爵府

積分: 23932


188#
發表於 05-5-5 16:19 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

WENSI 又多個人可以約食LUNCH啦
little-B-popo 寫道:
Hello大家好.

我住土瓜灣, 番工番CWB, 囝囝 8個月大. :-P


子爵府

積分: 10930


189#
發表於 05-5-5 16:20 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

little-B-popo

little-B-popo 寫道:
Hello大家好.

我住土瓜灣, 番工番CWB, 囝囝 8個月大. :-P


民房

積分: 22


190#
發表於 05-5-5 16:22 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

哎呀, 你bb都係咁? 你bb而家幾大 ? 我女由4個月開始要瞓著覺覺先吃奶, 而家10個半月啦, 都唔知幾時先可以正常吃奶


伯爵府

積分: 17559


191#
發表於 05-5-5 16:27 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

栗子媽媽
WENSI 又多個人可以約食LUNCH啦............ little-B-popo 食幾點先,一陣又炸糊


男爵府

積分: 7378


192#
發表於 05-5-5 16:47 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

del


侯爵府

積分: 23932


193#
發表於 05-5-5 16:51 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

taysf......即係邊間呀 ?-( ?-( ......歐陽........ ?-( ?-(
Cathyneo 寫道:
各位媽咪,
我教左7年書,在tko某大教育團體的中學教,囝囝現在5yrs, 在黃埔plk taysf 讀k2。
cathy


男爵府

積分: 7378


194#
發表於 05-5-5 16:53 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

栗子媽媽,
囝囝在譚歐陽少芳紀念幼稚園讀,嚟緊9月要開始同佢搵小一,好担心。
cathy


侯爵府

積分: 23932


195#
發表於 05-5-5 16:56 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

5係入陳守仁有優先咩
Cathyneo 寫道:
栗子媽媽,
囝囝在譚歐陽少芳紀念幼稚園讀,嚟緊9月要開始同佢搵小一,好担心。
cathy


男爵府

積分: 5894


196#
發表於 05-5-5 17:04 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

wensi,

can't catch up all of u la, very fast, my chinese typing is not very speedy, don't mind i type in English.

my lunch hour is start from 12:45pm till 1:45pm.


男爵府

積分: 7378


197#
發表於 05-5-5 17:10 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

栗子媽媽,
我申請入讀時其他媽咪係咁話,taysf有成一半學生入陳守仁,點知啱啱今年k3陳守仁轉左新校長,同埋好似話之前入左去的學生有好多讀讀下走左,所以今年收得好少taysf的學生,我都唔肯定阿囝出年點,所以而家真係好後悔,早知一早送佢入九龍塘的名幼稚園。
cathy


伯爵府

積分: 17559


198#
發表於 05-5-5 17:11 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

little-B-popo
can't catch up all of u la, very fast, my chinese typing is not very speedy, don't mind i type in English................ok ge! not so fast,末見過大蛇shu shu

my lunch hour is start from 12:45pm till 1:45pm..............攪乜鬼個個lunch hour 唔係1點ge!唔怕你可以搵位先


侯爵府

積分: 23932


199#
發表於 05-5-5 17:22 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

咁就有D麻煩啦,你有冇得加分呀
D男仔都係官立,奉基,宣道啦
Cathyneo 寫道:
栗子媽媽,
我申請入讀時其他媽咪係咁話,taysf有成一半學生入陳守仁,點知啱啱今年k3陳守仁轉左新校長,同埋好似話之前入左去的學生有好多讀讀下走左,所以今年收得好少taysf的學生,我都唔肯定阿囝出年點,所以而家真係好後悔,早知一早送佢入九龍塘的名幼稚園。
cathy


男爵府

積分: 7378


200#
發表於 05-5-5 17:31 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

栗子媽媽,
囝囝剛於今年復活節領洗,不過唔知道有冇得加宗教分,因為有啲媽咪話天主教嘅小學要小朋友於申請前2年已經領洗先計,我諗住遲啲打電話去溂沙問下。
cathy

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo