夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   3


複式洋房

積分: 324


181#
發表於 10-8-3 10:32 |只看該作者
樓主想通了就好, 時間是最好的医生, 基本上你已做了decision, 只是再多給c6一個機會, 你就保持平穏的心情等bb出世, 你心情唔好會影响bb :)


洋房

積分: 56


182#
發表於 10-8-3 10:57 |只看該作者
I'm 9 weeks only, I will do the Oscar (can I know if it is a boy or girl by this test??) in mid-Aug.

I will do your suggested test in Sept.

原帖由 Janet915 於 10-8-3 02:23 發表

你有冇去做產檢,因為到13-14個星期做抽毛可以驗到男定女啦,如果你個b是Boy,可以分佢2/3身家啦!仲係長子的孫.
你要保重,唔好夜瞓,我哋支持你!


子爵府

積分: 13370


183#
發表於 10-8-3 11:48 |只看該作者
個測試會知道是仔或女.

樓主加油!


大宅

積分: 4794


184#
發表於 10-8-3 12:22 |只看該作者
約在12星期到, 你會做一個 oscar 初步測試 (抽血+照超聲波~度頸皮 ), 係個時超聲波可以睇到手腳同時也可以有80%知道係仔仔定囡囡. 如驗血有問題, 才會進一步做抽絨毛 (會有風險).

原帖由 C9010275 於 10-8-3 10:57 發表
I'm 9 weeks only, I will do the Oscar (can I know if it is a boy or girl by this test??) in mid-Aug.

I will do your suggested test in Sept.


民房

積分: 33


185#
發表於 10-8-3 12:49 |只看該作者
唉! 好難想像樓主日子如何渡過? 個男人都應過無mood啦! 個大陸女人擺明有機心搵銀就當然有mood啦! 是否現今社會道德標準有問題? 事情發生在30新婚, 唉! 樓主, 請你好好過日子! 不要時喜時悲, 唔好再理佢啦, 只是SMS拿$, 對他冷淡就可以了, 看情況他仍會付$, 至少他媽媽令到他付$, 你要知道他是有病, 你要令他病癒, 停一停吧!


大宅

積分: 1239


186#
發表於 10-8-3 13:01 |只看該作者
add oil! dont let the 29 step on you.


男爵府

積分: 8037

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


187#
發表於 10-8-3 14:08 |只看該作者
樓主~就算係女女~都唔好唔開心~因為你一日唔走仲可以陰D陰D咁拿佢多D錢~

慢慢PLAN好先行動~~為左BB~要忍下先~有D野知左就唔好爆出黎~睇下你老公仲會點對你~亦比時間自己慢慢死心~

死左心都唔好走住~佢有佢玩~你有你~總之唔PLAN好唔好走~最多當睇唔到~~~你有你同BB生活~:;pppp:
http://www.uwants.com/attachments/day_071009/20071009_ac433c37df94829a0fffH86bsiiFClBw.gif


侯爵府

積分: 21979

BK Milk勳章


188#
發表於 10-8-3 14:16 |只看該作者
原帖由 C9010275 於 10-7-27 23:57 發表
我由中七爱他到现在。我真的很不想离开他,但要接受她的存在真的很痛苦


你只係"由中七爱他到现在", 但你應"由出生爱自己到永遠"


大宅

積分: 3861


189#
發表於 10-8-3 16:49 |只看該作者
末必所有29都可迷倒個男人一世,只是我們港女有尊嚴,又易大吵大鬧,完全招架不倒大陸29的手段。她們很温柔,識以退為進,最叻就係吵完嘈完可以扮冇事發生一樣。
既然樓主決定暫時留下,就要好好養好身子,慢慢plan。29得不到太多嘅嘢就會發難,忍到的話就鬥長命。攞晒$又不想忍先走。走,也不一定要離婚。


王國長老

積分: 51809

至尊種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 王國長老 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 魅力王子 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


190#
發表於 10-8-3 16:51 |只看該作者
原帖由 pollytopig 於 10-8-3 14:16 發表


你只係"由中七爱他到现在", 但你應"由出生爱自己到永遠"

Good~~~金句!!!


洋房

積分: 56


191#
發表於 10-8-3 23:37 |只看該作者
很多谢你们呢班好姊妹,很後悔有了bb 才懂这个website , 若我一发现这件事( 老公有婚外情) 就懂在这里问你们意见, 可能我不会被骗得那么透彻和早些能放低识谂。



原帖由 tamtamchan 於 10-8-3 16:49 發表
末必所有29都可迷倒個男人一世,只是我們港女有尊嚴,又易大吵大鬧,完全招架不倒大陸29的手段。她們很温柔,識以退為進,最叻就係吵完嘈完可以扮冇事發生一樣。
既然樓主決定暫時留下,就要好好養好身子,慢慢plan。29得不到太多 ...


大宅

積分: 1714


192#
發表於 10-8-4 01:08 |只看該作者
原帖由 C9010275 於 10-8-3 23:37 發表
很多谢你们呢班好姊妹,很後悔有了bb 才懂这个website , 若我一发现这件事( 老公有婚外情) 就懂在这里问你们意见, 可能我不会被骗得那么透彻和早些能放低识谂。...

你唔可以這樣想,bb是上天賜給你的禮物,你個肚大啲時bb會在你肚裡面踢你,到時bb出咗世好可愛,會同你笑,你知唔知有啲媽咪想要bb都無吖.


大宅

積分: 3197

好媽媽勳章


193#
發表於 10-8-4 01:43 |只看該作者
原帖由 C9010275 於 10-8-3 23:37 發表
很多谢你们呢班好姊妹,很後悔有了bb 才懂这个website , 若我一发现这件事( 老公有婚外情) 就懂在这里问你们意见, 可能我不会被骗得那么透彻和早些能放低识谂。



...



你已經比好多人堅強, ,起碼思維仍然清淅,已經好叻!
bb會系你一切,慢慢放低對老公ge愛,愛佢d錢就得咖la!29遲d一定會有更多要求,佢唔會好得好耐..


大宅

積分: 1021


194#
發表於 10-8-4 01:43 |只看該作者

忍~

終于很用心地看完全部,我覺得你應該忍,這段時間你除了好好保重身體之外,還要收集你老公通奸的證據(以防萬一),一千萬不算得是什么,因為你老公的公司是上憶的生意,(而你幫了他11年)
如果他一直都對你很好,或者BB出世好都好好的話,就繼續生活,忍~為了以后擁有更多(不能將所有屬于自己的送給他人)
如果他對你越來越不好的話,將那些證據拿出來告他,然后離婚,分他一半身家,而不是一千萬


大宅

積分: 1021


195#
發表於 10-8-4 01:57 |只看該作者
現在29只能拿住雙程證來港,逗留時間不超過14天,如果過期居留,后果嚴重,大肚都無情講。會被罰兩年不得來港,你可以上入境處了解。所以我個人認為29一直都是在大陸。如果29是為了錢的話,她不會計較有沒有名份,只要有錢俾巨使就乜都得(包括生BB)有些29就是那樣賤,所以,29現在有的只是小部分,而你是很多,但是,如果你離婚的話,你擁有的就會變成小部分,而29就變成很多很多。。
現在你要看重的是利益,而不是愛和痛苦。因為你老公已經對你不忠了,一定要以自己的利益為先,否則最后你會后悔。。。。


子爵府

積分: 13898


196#
發表於 10-8-4 03:38 |只看該作者
我係您既話,我都會忍,唔好同佢離婚住呀,不過關於大陸未婚有左會俾人捉左去落左佢呢樣野,講真大陸有錢就咩都得架啦,叫個私家偵探上去搞掂佢啦,話唔定一冇左bb,您老公就即係俾舊錢佢,叫佢走喇(因為您都講您老公都唔太鐘意bb)...根本一開始就係錯誤,為咩仲要留個活口等自己噤煩jei,而且您老公一日仲未同您離婚,29個b,一日都冇得上戶籍(如大陸出生),而且您又講過您老公知道d床位full 晒,其實佢根本一早已經諗住落香港生啦,仲俾位佢?係我就一定唔會俾佢生喇...(p.s.29可能係拎商務証落黎,因為o個陣佢都未見肚,而且您老公噤有錢....)

[ 本帖最後由 andeskinki 於 10-8-4 03:41 編輯 ]


複式洋房

積分: 221


197#
發表於 10-8-4 03:50 |只看該作者
只能夠...祝樓主你同個BB都健健康康~依家無咩野比個BB重要...

加油!~~

[ 本帖最後由 icebee322 於 10-8-4 03:53 編輯 ]


大宅

積分: 3991


198#
發表於 10-8-4 04:31 |只看該作者
沒錯,我地有尊嚴有自我價值,唔會好似d大陸女人咁跪地餵豬那為左$$咩手段都洗得出....
樓主,千萬不要讓那29來港生... 好好保留他的通姦証據


原帖由 tamtamchan 於 10-8-3 16:49 發表
末必所有29都可迷倒個男人一世,只是我們港女有尊嚴,又易大吵大鬧,完全招架不倒大陸29的手段。她們很温柔,識以退為進,最叻就係吵完嘈完可以扮冇事發生一樣。
既然樓主決定暫時留下,就要好好養好身子,慢慢plan。29得不到太多 ...


大宅

積分: 3991


199#
發表於 10-8-4 04:34 |只看該作者
樓主,你老公願意用$$打發29走嗎?


原帖由 andeskinki 於 10-8-4 03:38 發表
我係您既話,我都會忍,唔好同佢離婚住呀,不過關於大陸未婚有左會俾人捉左去落左佢呢樣野,講真大陸有錢就咩都得架啦,叫個私家偵探上去搞掂佢啦,話唔定一冇左bb,您老公就即係俾舊錢佢,叫佢走喇(因為您都講您老公都唔太 ...


洋房

積分: 87


200#
發表於 10-8-4 09:27 |只看該作者
原帖由 C9010275 於 10-7-29 20:28 發表
我都有问我老公是否好好玩,知她有了bb,仲要和我做,仲话好想和我有bb? 他只答了我一句:「你好想有bb 麻, 咪同你有law」跟住我答他,「 我想好多野,你又不给我?」 他就没再出声。
个二奶知我有了,她更向我老公说不想要个bb, 因为知我的bb 会比她那个幸福wor. 我心想我个bb 本身就真的有一个幸福的家庭,但因为他俩的所作所为,我bb 未出生已有遗憾.


「她更向我老公说不想要个bb, 因为知我的bb 会比她那个幸福..」 ---- 解讀係....佢一早想快過你有bb, 可以迫個男人同你離婚, 佢有左, 就以為一心可以坐正, 冇唸到你都有埋...係佢預料之外.....,佢唔想要個bb, 因為佢所有嘢都功虧一簣....如意算盤打唔響..所以先會咁講..
29果然一早安排好o西.....處心積累...
難為你老公可以蠢到以為佢真係咁可憐..有冇腦架.....
唔通佢以為咁同你講,你就會對29有憐憫之心.....

唔知講乜好, 現實真係殘酷.....有咁賤人狗男女..樓主你要好好保重身子
I wanna be the only hand
You need to hold on to

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo