想生BB

跳至

首頁

尾頁
   7


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


181#
發表於 11-3-6 09:41 |只看該作者

回覆 1# MimiKwan 的文章

我就開始覺得個胸有少少痛囉, 暫時冇其他特別反應呀~ 我都係咁話, 要休息多D. 我尋晚已經走去食麻辣火鍋, 今日C6話想返大陸我都費事啦, 連續2日咁曳好似唔係咁好 ^^" (雖然, 問過醫生佢就話西醫角度係唔洗戒口or避忌)

咁我又唔知係咪個鉗搞到咁, 因為我係先照陰超, 拎出黎果下已經有D痛啦, 跟住先用鉗"mark"開黎放精呀


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


182#
發表於 11-3-6 09:44 |只看該作者
原帖由 miumiu2011 於 11-3-5 23:07 發表
大家好,
我也是今天早上經仁安董醫生放精的,
之後要塞14天藥, 19號check 結果,
我是第一次做 IUI, 什麼也不懂,
因為怕不夠急, 之前飲很多水, 今早忍尿忍到很辛苦,
放完精不久已到洗手間大解放,
希望不會因為這樣而前 ...


哈哈! 我都仲未開始, 我相信你仲叻過我!

[ 本帖最後由 rabbit2010 於 11-3-6 09:48 編輯 ]


男爵府

積分: 5503


183#
發表於 11-3-6 10:10 |只看該作者

回覆 2# chu.c9 的文章

點解你的case同我一樣呢...我c6原本都叫我今日去深圳行下...我話睬你都傻呀...
不過最好就戒下口好喎. 食得健康d好.


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


184#
發表於 11-3-6 13:51 |只看該作者
原帖由 jywbb 於 11-3-4 03:07 發表

好多謝咁多位的回覆呀 !! 感激不盡 !!

我未開始, 仲未 book 醫生, 查實我仲夾緊價, 慳得幾千得幾千, 事關唔係一次得架麻, 條路可能好漫長, 咁一個月平幾千的話, 條數好 come 計架 !! 嘻嘻 ....

你地都要加油呀 ! ...


我結果用左$8765做成個IUI療程, 打左6支75IU排卵針, 我pm左個price breakdown畀你參考同格價, 希望你都早日成功呀 ^_^


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


185#
發表於 11-3-6 14:07 |只看該作者
原帖由 MimiKwan 於 11-3-6 10:10 發表
點解你的case同我一樣呢...我c6原本都叫我今日去深圳行下...我話睬你都傻呀...
不過最好就戒下口好喎. 食得健康d好.

我會開始戒口架啦, 因為食麻辣火鍋係之前約左, 之前都冇預到突然要放精 ~.~"

Haha, 係喎, 我地個case真係好似! 我C6提左好耐架啦, 因為我一係就等bingo, 一係就m到, 一係ok呢就落雨, 已經好幾個月先上過去dup骨. 我之前睇中醫都話腳底按摩一陣唔知按左咩穴位會唔好, 所以我費事博啦! 我都同C6講好, 如果衰左咁去完旅行返黎第二日就去dup骨~~ 我叫佢求神拜佛畀我bingo, 如果唔係我去到日本一陣喪食, 食窮佢


大宅

積分: 1138


186#
發表於 11-3-6 16:23 |只看該作者
我可能只係食咗5 日藥+2 針+排卵針同1 次陰超就做得,我只用了$4800


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


187#
發表於 11-3-6 18:08 |只看該作者
原帖由 的士太 於 11-3-6 16:23 發表
我可能只係食咗5 日藥+2 針+排卵針同1 次陰超就做得,我只用了$4800

我想問下你用排卵藥谷得多唔多卵泡呀? 我自已打針個反應好似太大, 我都唸如果衰左我想試natural IUI定係試下食藥呀, 個個月咁成皮野真係唔係辦法 > <


大宅

積分: 1138


188#
發表於 11-3-6 18:38 |只看該作者
我上一次 natural iui 食5 日藥+3 針,有4-5 粒出嚟,有2 粒啱size. 今次iui 食5 日藥 + 2 針,day 10 都有 4 粒,有1 粒 18.5mm 1 粒 17 mm, 即日打排卵針,昨日下午放精囉

原帖由 chu.c9 於 11-3-6 18:08 發表

我想問下你用排卵藥谷得多唔多卵泡呀? 我自已打針個反應好似太大, 我都唸如果衰左我想試natural IUI定係試下食藥呀, 個個月咁成皮野真係唔係辦法 >


男爵府

積分: 5503


189#
發表於 11-3-6 21:14 |只看該作者

回覆 1# 的士太 的文章

即係你都係同我哋一樣...5號放精.咁幾時check bingo呀?? 我要28號先可以check呀.
有排啦..


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


190#
發表於 11-3-6 21:47 |只看該作者

回覆 的士太 & MimiKwan 的文章

的士太, 原來食藥個效果都差唔多, 點解我個醫生要試打針呢, 又貴D又要打咁多支針 >.<

MimiKwan, 我覺得政府保守啲喎, 仲有位JM (miumiu2011) 都係尋日放精, 19號就可以check bingo啦, 同埋我上網見通常做IUI都係放精後14日可以check bingo呀.

哈哈, 我好低能呀, 見有JM話做完IUI會用薑水浸腳, 話令子宮暖D, 我頭先浸左一陣, 對腳好興, 個身有D熱, 我唸住每晚都浸一浸腳先塞藥訓覺. 平時我好怕熱的, 宜家熱D都要捱下啦


男爵府

積分: 5503


191#
發表於 11-3-6 21:50 |只看該作者

回覆 1# chu.c9 的文章

chu c9. 人哋唔知以為我同你真係有血緣關係呀...因為我依家又係用緊薑水浸腳呀. 我由尋日開始浸的...每晚都浸一次...今朝早飲了花膠湯呀.
哈哈

另外.我唔會等到28號先去check...14日唔嚟就會試下check


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


192#
發表於 11-3-6 22:08 |只看該作者
原帖由 的士太 於 11-3-6 16:23 發表
我可能只係食咗5 日藥+2 針+排卵針同1 次陰超就做得,我只用了$4800


個價錢都係平喎! 原來natural iui都要打針.


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


193#
發表於 11-3-6 22:11 |只看該作者
原帖由 chu.c9 於 11-3-6 21:47 發表
哈哈, 我好低能呀, 見有JM話做完IUI會用薑水浸腳, 話令子宮暖D, 我頭先浸左一陣, 對腳好興, 個身有D熱, 我唸住每晚都浸一浸腳先塞藥訓覺. 平時我好怕熱的, 宜家熱D都要捱下啦 ...


有用架! 有用架! 我中醫都叫我用薑水浸腳, 佢話有幫助架!


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


194#
發表於 11-3-6 22:14 |只看該作者
朱C9 : 我剛剛見到報紙澳洲急凍海參 $68/磅, 但唔知大隻定細隻. OK嗎? 我諗住星期一入貨呀.

[ 本帖最後由 rabbit2010 於 11-3-7 00:41 編輯 ]


大宅

積分: 2316


195#
發表於 11-3-6 22:50 |只看該作者
我前後都打左6針, 但係谷得太多卵泡, 醫生叫停, 今個月做唔到IUI, 真係哂$兼哂心機=(


原帖由 chu.c9 於 11-3-6 13:51 發表


我結果用左$8765做成個IUI療程, 打左6支75IU排卵針, 我pm左個price breakdown畀你參考同格價, 希望你都早日成功呀 ^_^


大宅

積分: 1138


196#
發表於 11-3-6 23:29 |只看該作者
係呀, 我都係 5 號放精架, 醫生叫我21 號 check 啊

原帖由 MimiKwan 於 11-3-6 21:14 發表
即係你都係同我哋一樣...5號放精.咁幾時check bingo呀?? 我要28號先可以check呀.
有排啦..


大宅

積分: 1138


197#
發表於 11-3-6 23:34 |只看該作者
食得藥多好似會令子宫内模變薄架,所以我估醫生會睇情況或個人喜好去安排囉
原帖由 chu.c9 於 11-3-6 21:47 發表
的士太, 原來食藥個效果都差唔多, 點解我個醫生要試打針呢, 又貴D又要打咁多支針 >.<

MimiKwan, 我覺得政府保守啲喎, 仲有位JM (miumiu2011) 都係尋日放精, 19號就可以check bingo啦, 同埋我上網見通常做IUI都係放 ...


大宅

積分: 1138


198#
發表於 11-3-6 23:41 |只看該作者
我 natural 嗰次用咗 $2900.- 我係因為食藥都唔夠大,所以補針囉
更正,原來我今次 iui 共用了 $5700
原帖由 rabbit2010 於 11-3-6 22:08 發表


個價錢都係平喎! 原來natural iui都要打針.


大宅

積分: 1138


199#
發表於 11-3-6 23:42 |只看該作者
我 natural 嗰次用咗 $2900.- 我係因為食藥都唔夠大,所以補針囉
更正,原來我今次 iui 共用了 $5700
原帖由 rabbit2010 於 11-3-6 22:08 發表


個價錢都係平喎! 原來natural iui都要打針.


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


200#
發表於 11-3-7 00:45 |只看該作者
原帖由 Dediamond 於 11-3-6 22:50 發表
我前後都打左6針, 但係谷得太多卵泡, 醫生叫停, 今個月做唔到IUI, 真係哂$兼哂心機=(




唔緊要啦! 我哋唔可以灰心架! 加油呀!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo