興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


181#
發表於 10-12-7 16:08 |只看該作者
原帖由 mianyang_99 於 10-12-7 16:04 發表


你...要......撐...住....呀~~mouth:mouth:" />


啋過你咩~~~:tongue:


珍珠宮

積分: 32869


182#
發表於 10-12-7 16:12 |只看該作者
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-7 16:08 發表


啋過你咩~~~:tongue:


我叫你咪走....撐住個場呀~~


侯爵府

積分: 21622

好媽媽勳章 醒目開學勳章


183#
發表於 10-12-7 16:13 |只看該作者
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-7 15:58 發表


所以我咪問你係咪整咗啲正嘢比晞晞食,攪到佢返婆婆度唔食婆婆啲嘢囉~~~


即係佢開始食野有問題係上星期中.. 但星期日係我屋企無咩問題..返到婆婆郅又有問題
明唔明?


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


184#
發表於 10-12-7 16:14 |只看該作者
原帖由 mianyang_99 於 10-12-7 16:12 發表


我叫你咪走....撐住個場呀~~


係啦...又係得返我同你~~mouth:
不過睇嚟係你要頂住......個場至真喇~因為我會隨時 ~~


珍珠宮

積分: 32869


185#
發表於 10-12-7 16:14 |只看該作者
原帖由 fre124124 於 10-12-7 16:13 發表


即係佢開始食野有問題係上星期中.. 但星期日係我屋企無咩問題..返到婆婆郅又有問題
明唔明?


即係問題係婆婆度啦~~


侯爵府

積分: 21496

醒目開學勳章


186#
發表於 10-12-7 16:15 |只看該作者
原帖由 fre124124 於 10-12-7 15:52 發表


佢係我到好正常架..

係婆婆到玩野呀... 明唔明?


我諗佢蝦婆婆囉,婆婆肯就佢,食少左就offer其他野or開大支d奶奶俾佢,咁佢咪食住上囉~
今日開始凍d,應該胃口會好d,同佢講下道理先,睇下有無改善,再唔得就叫婆婆餓下晞晞~

[ 本帖最後由 mamibbchu 於 10-12-7 16:17 編輯 ]


珍珠宮

積分: 32869


187#
發表於 10-12-7 16:15 |只看該作者
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-7 16:14 發表


係啦...又係得返我同你~~mouth:mouth:" />
不過睇嚟係你要頂住......個場至真喇~因為我會隨時 ~~


我孤掌難鳴喎~~mouth:


侯爵府

積分: 21622

好媽媽勳章 醒目開學勳章


188#
發表於 10-12-7 16:19 |只看該作者
原帖由 mianyang_99 於 10-12-7 16:14 發表


即係問題係婆婆度啦~~


但婆婆都係好似平時咁.. 無咩特別...

佢一放學就好累..咩都唔食.. 話要奶奶 ..無奶奶..就水水


侯爵府

積分: 21622

好媽媽勳章 醒目開學勳章


189#
發表於 10-12-7 16:20 |只看該作者
原帖由 mamibbchu 於 10-12-7 16:15 發表


我諗佢蝦婆婆囉,婆婆肯就佢,食少左就offer其他野or開大支d奶奶俾佢,咁佢咪食住上囉~
今日開始凍d,應該胃口會好d,同佢講下道理先,睇下有無改善,再唔得就叫婆婆餓下晞晞~ ...


咁我想問下啦.. 俾唔俾水佢飲呀.. 如果佢堅持唔食..


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


190#
發表於 10-12-7 16:23 |只看該作者
原帖由 fre124124 於 10-12-7 16:13 發表


即係佢開始食野有問題係上星期中.. 但星期日係我屋企無咩問題..返到婆婆郅又有問題
明唔明?


睇嚟係你唔明我講咩~~
不過我冇氣再重覆喇............


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


191#
發表於 10-12-7 16:25 |只看該作者
原帖由 mianyang_99 於 10-12-7 16:15 發表


我孤掌難鳴喎~~mouth:mouth:" />


唔係吖...carol同karen都喺度撐場呀~~


珍珠宮

積分: 32869


192#
發表於 10-12-7 16:26 |只看該作者
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-7 16:23 發表


睇嚟係你唔明我講咩~~
不過我冇氣再重覆喇............


係啦...我都明啦~~


珍珠宮

積分: 32869


193#
發表於 10-12-7 16:27 |只看該作者
原帖由 fre124124 於 10-12-7 16:20 發表


咁我想問下啦.. 俾唔俾水佢飲呀.. 如果佢堅持唔食..


水就緊係要比佢飲啦~~


珍珠宮

積分: 32869


194#
發表於 10-12-7 16:28 |只看該作者
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-7 16:25 發表


唔係吖...carol同karen都喺度撐場呀~~



侯爵府

積分: 21496

醒目開學勳章


195#
發表於 10-12-7 16:42 |只看該作者
原帖由 fre124124 於 10-12-7 16:20 發表


咁我想問下啦.. 俾唔俾水佢飲呀.. 如果佢堅持唔食..


俾,但唔好俾足夠嘅佢囉,如果佢可以一TAKE 200ML,咁你俾100ML佢~
晞晞似乎真係唔願食正餐,淨係想食"快餐"->奶奶,你地唔肯俾奶奶,佢就飲水黎頂肚~


侯爵府

積分: 21496

醒目開學勳章


196#
發表於 10-12-7 16:43 |只看該作者
原帖由 mianyang_99 於 10-12-7 16:28 發表




你喊咩呢??


珍珠宮

積分: 32869


197#
發表於 10-12-7 16:47 |只看該作者
原帖由 mamibbchu 於 10-12-7 16:43 發表


你喊咩呢??


比人飛lor~~


侯爵府

積分: 21496

醒目開學勳章


198#
發表於 10-12-7 16:49 |只看該作者
原帖由 mianyang_99 於 10-12-7 16:47 發表


比人飛lor~~


你兩個好冤氣~~


珍珠宮

積分: 32869


199#
發表於 10-12-7 16:52 |只看該作者
原帖由 mamibbchu 於 10-12-7 16:49 發表


你兩個好冤氣~~


鬼同佢冤氣~~:;pppp: :;pppp:


侯爵府

積分: 21622

好媽媽勳章 醒目開學勳章


200#
發表於 10-12-7 17:03 |只看該作者
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-7 16:25 發表


唔係吖...carol同karen都喺度撐場呀~~


佢當我地透明

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo