立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 30269
原帖由 mianyang_99 於 10-12-7 16:04 發表 你...要......撐...住....呀~~mouth:mouth:" />
積分: 32869
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-7 16:08 發表 啋過你咩~~~:tongue:
侯爵府
積分: 21622
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-7 15:58 發表 所以我咪問你係咪整咗啲正嘢比晞晞食,攪到佢返婆婆度唔食婆婆啲嘢囉~~~
原帖由 mianyang_99 於 10-12-7 16:12 發表 我叫你咪走....撐住個場呀~~
原帖由 fre124124 於 10-12-7 16:13 發表 即係佢開始食野有問題係上星期中.. 但星期日係我屋企無咩問題..返到婆婆郅又有問題 明唔明?
積分: 21496
原帖由 fre124124 於 10-12-7 15:52 發表 佢係我到好正常架.. 係婆婆到玩野呀... 明唔明?
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-7 16:14 發表 係啦...又係得返我同你~~mouth:mouth:" /> 不過睇嚟係你要頂住......個場至真喇~因為我會隨時 ~~
原帖由 mianyang_99 於 10-12-7 16:14 發表 即係問題係婆婆度啦~~
原帖由 mamibbchu 於 10-12-7 16:15 發表 我諗佢蝦婆婆囉,婆婆肯就佢,食少左就offer其他野or開大支d奶奶俾佢,咁佢咪食住上囉~ 今日開始凍d,應該胃口會好d,同佢講下道理先,睇下有無改善,再唔得就叫婆婆餓下晞晞~ ...
原帖由 mianyang_99 於 10-12-7 16:15 發表 我孤掌難鳴喎~~mouth:mouth:" />
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-7 16:23 發表 睇嚟係你唔明我講咩~~ 不過我冇氣再重覆喇............
原帖由 fre124124 於 10-12-7 16:20 發表 咁我想問下啦.. 俾唔俾水佢飲呀.. 如果佢堅持唔食..
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-7 16:25 發表 唔係吖...carol同karen都喺度撐場呀~~
原帖由 mianyang_99 於 10-12-7 16:28 發表
原帖由 mamibbchu 於 10-12-7 16:43 發表 你喊咩呢??
原帖由 mianyang_99 於 10-12-7 16:47 發表 比人飛lor~~
原帖由 mamibbchu 於 10-12-7 16:49 發表 你兩個好冤氣~~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy