跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


181#
發表於 11-3-20 11:55 |只看該作者
唔補奶粉得唔得?
佢餓就即俾佢啜
你有無咁ge時間?
(補奶粉..仲要餐餐都補咁多...係唔夠奶ge至命傷黎)
休息都好重要
佢訓你就要訓低抖下ga
魚湯你飲邊隻先
唔係隻隻魚都work ga喎
仲有...有無唔小心食左回奶食物
要知道回奶食物真係好多種ga
同埋乳線會唔會未通哂?
試下買more milk sp食下
阿crow食左...d乳線通左
每次有成幾條奶柱咁出喎

我就食山羊豆ge
d奶柱都多左
如果你唔介意食呢d丸丸補充的話
你打去問下個sales姐姐
講你ge情形佢聽..
睇下佢建議你食邊隻啦
好多奶ma食左都話ok ga
原帖由 敗家女王 於 11-3-20 00:26 發表
各位人奶媽媽好啊!我係二月初媽媽,BB現在40日大。BB由出世到現在都係食大部份奶粉+泵出o黎的媽媽奶。
我一直都係窮媽媽。最多的時候都只係pump到2安一次(兩邊total)。但我近一、兩個星期的奶量跌得好勁,最好的時侯才兩 ...


大宅

積分: 2822


182#
發表於 11-3-20 13:27 |只看該作者
tiggerMaMa:我都有飲好多水呢。但我估都仲係未夠,會繼續提自己飲多d水。

戲如人生:其實係BB 第三個星期時我有試過唔餵BB食奶粉,只餵人奶。但唔好彩撞正BB 猛長期,加上BB啜得唔係咁好,再加上BB的黃疸未退得曬,搞到BB 食唔飽之如又唔夠訓又心情唔好,而我的信心又唔夠,所以最後只係努力了一夜一日就放棄了。
由於我的奶量同BB的需求相差太多,所以實在唔敢再試全日人奶。但諗住慢慢轉。(我5月先返工,希望夠時間。)
BB現在每日食6餐,每餐4OZ奶粉。由琴晚8點開始俾佢先啜其中一邊20-30MIN,再補3OZ奶粉,另再用手擠清另一邊(都係擠得唔多,只有10ml左右)。但SO FAR佢食完都滿足訓到,亦跟到平時的食奶時間,我就當我暫時滿足到佢O個一安先。
魚湯我奶奶日日煲木瓜鯇魚湯,但飲完無感覺。
加上我奶奶係北方人,其實佢唔係好識煲我地D廣東湯水。
我應該夠休息,因為BB已經戒O左夜奶,我估可能係我自己俾自己壓力,加上乳頭上的傷口,O個種撕裂的痛令我怕O左個揼,令自己奶量少O左。
丸丸我唔介意食,但都想試O左天然方法,同得我O個乳頭好返後先會考慮試。

我仲有好長的路要走!!加油!!!


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


183#
發表於 11-3-20 14:19 |只看該作者
其實撞到猛長期唔夠奶
只要俾佢左右左右咁食就會好快上奶ga
之前我都遇到...補左一日奶粉
第二日我睇左猛長期ge文章
我即晚無補奶粉
左右左右咁餵...質到佢肯訓為止
第三日如是...佢真係夠飽訓到呀
至於你話佢啜得唔好呢個問題
你有無返健康院搵人奶姑娘執姿勢
真係要ga...否則無用ga喎
同埋...係bb滿月後再教一教佢
真係醒d...唔同之前教極唔識ga
試下返去學多次啦
仲有呀..你明明只餵左一邊
你居然另一邊手擠就算?
又話佢唔夠食?
做咩唔俾埋另一邊佢食呀
你咁样...唔怪之得一路都係少奶量啦
吸啜先係最好上奶方法..手擠可以上到咁多奶咩?
另外..你話你99煲果隻唔得
好心就改第二隻魚啦=.="
我地都post左幾隻魚有用ga
試下其他law
同埋...有d回奶食物..唔講真係唔知
你自己要小心睇住食
丸丸以佢講係純天然草本
睇你信唔信啦
多d去母乳區睇下人地d post
吸多d正能量..包你好快有信心
原帖由 敗家女王 於 11-3-20 13:27 發表
tiggerMaMa:我都有飲好多水呢。但我估都仲係未夠,會繼續提自己飲多d水。

戲如人生:其實係BB 第三個星期時我有試過唔餵BB食奶粉,只餵人奶。但唔好彩撞正BB 猛長期,加上BB啜得唔係咁好,再加上BB的黃疸未退得曬,搞到BB 食唔飽 ...


禁止訪問

積分: 1010


184#
發表於 11-3-20 20:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 185


185#
發表於 11-3-20 20:39 |只看該作者
crow..
您好勁呀..多到比呀女拎黎沖涼..呀女d 皮膚實好滑啦^^


禁止訪問

積分: 1010


186#
發表於 11-3-20 22:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


187#
發表於 11-3-20 23:39 |只看該作者
希望我過多一個月可以好似你咁

BTW...我覺得情緒真係有影響GE
原帖由 crow 於 11-3-20 22:53 發表


因為一邊喂一邊會滴,儲起佢一日都4,5安啦至小,佢又唔會食反咪拎黎沖涼囉^^


男爵府

積分: 5622

畀面勳章


188#
發表於 11-3-21 08:47 |只看該作者
近呢2晚我個仔食奶食多左,隔2個鐘食一次,之前佢係3-5個鐘食一次..,而家都好似快左肚餓,個幾鐘就話要食
屎LA..係咪猛長期...???但佢仲有十幾日先3個月咋WO...


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


189#
發表於 11-3-21 10:47 |只看該作者
唔一定搭正果日ga
我個b聽日兩個月
我觀察緊佢係咪猛長期
因為昨日凌晨不斷要食
原帖由 ch_mama 於 11-3-21 08:47 發表
近呢2晚我個仔食奶食多左,隔2個鐘食一次,之前佢係3-5個鐘食一次..,而家都好似快左肚餓,個幾鐘就話要食
屎LA..係咪猛長期...???但佢仲有十幾日先3個月咋WO... ...


禁止訪問

積分: 1010


190#
發表於 11-3-21 17:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2189


191#
發表於 11-3-21 19:08 |只看該作者

回覆 189# 戲如人生 的文章

點樣睇係咪猛長期??
crow你好勁呀~~~


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


192#
發表於 11-3-21 22:20 |只看該作者
主要係食得好密
比平時食多好多
你去母乳區置頂有篇猛長期ge文章
我睇過...但忘了內容
你睇完話番我知

上次我個女ge猛長期係凌晨黎
12:30
02:30
04:30
05:30
06:30
08:30
食完先肯訓得lum
原帖由 lu_man 於 11-3-21 19:08 發表
點樣睇係咪猛長期??
crow你好勁呀~~~

[ 本帖最後由 戲如人生 於 11-3-21 22:27 編輯 ]


大宅

積分: 2189


193#
發表於 11-3-21 22:45 |只看該作者

回覆 192# 戲如人生 的文章

wah...食得好密下wo
我個仔都唔like食奶既
食70-90ml就停
之後個d餵得好辛苦呀€


大宅

積分: 2189


194#
發表於 11-3-21 23:04 |只看該作者

回覆 192# 戲如人生 的文章

“猛長期”出現在三個星期、六個星期、三個月和六個月左右。這時嬰兒所需要的養分比較多,他就通過頻繁吸吮來刺激母親製造更多的乳汁。在這種時候,堅持勤餵幾天,一旦乳汁分泌量達到寶寶的要求,他的吸吮自然會降低頻繁程度。

“猛長期”這個辭彙,對於中國媽媽來說相對比較陌生,卻是國外育兒領域裏耳熟能詳的一個普遍概念。在《第一年都應該期待些什麽》一書中,幾位身爲兒科專家的作者不無幽默地比方道,“母乳跟水井可不一樣,不會因爲過分抽取而乾涸。事實上,恰恰相反,你的寶寶吃的越多,你的乳房就會生産越多的奶。”接下來,作者也解釋了嬰兒“猛長期”現象,並總結道,“在這種情況下,寶寶的大飯量不過是大自然保證母親身體增加母乳分泌量以滿足孩子生長需求的手段。”

那麽,新媽媽們該怎麽辦呢?“放鬆一些,把你的乳房放在垂手可及之處,”這本書的語氣總是令人忍俊不禁,“別沈不住氣,慌忙給孩子補奶粉



(甚至更糟糕地去添輔食)以滿足他的胃口,因爲哺乳頻率的降低,會導致乳汁分泌量的下降,而這和寶寶訂購的恰恰相反。這樣的行爲模式—以寶寶需要頻繁哺乳開始,引發母親對於自己乳汁供應量的焦慮並給孩子補充奶粉



,跟著就是母乳分泌下降—是提早放棄母乳餵養的一大起因。”

另外新媽媽們應該牢記的一點就是,寶寶頻繁地尋找奶頭,並不一定意味著他餓了。新生兒除了吃奶之外,還有滿足快樂的吸吮要求,這是他成長過程中很重要的一部分。只要仔細觀察一下,媽媽很快就會分辨出寶寶的吃奶,哪一種是滿足饑餓的迫切吸吮(伴有急促吞咽),哪一種又是爲了安慰自己的輕緩吸吮,陶醉其中。很多寶寶頻繁地尋找奶頭,是爲了能夠在媽媽懷裏舒舒服服地躺一會兒,聽聽媽媽的心跳、感覺媽媽的體溫,在媽媽熟悉的氣味中,感受母愛,獲得安全感。新生兒從溫暖舒適封閉的子宮中,猛然來到一個開放寬敞冷風颼颼的陌生世界,會經歷焦慮、煩躁和恐懼等心理,有時身體也會有一些不適,比如吃奶時吞咽的空氣讓小肚子感到不舒服。不會說話的寶寶,這時對於任何不滿意的表達都是哭泣。這就需要我們做母親的有一顆特別敏感的心,同時也需要耐心,來觀察寶寶,到底是因爲什麽而覺得委屈。


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


195#
發表於 11-3-21 23:52 |只看該作者
咁你個bb有無試過無啦啦要食好多呀?
剛才我質爆佢個胃
希望佢今晚唔好搞我啦
原帖由 lu_man 於 11-3-21 22:45 發表
wah...食得好密下wo
我個仔都唔like食奶既
食70-90ml就停
之後個d餵得好辛苦呀€


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


196#
發表於 11-3-21 23:54 |只看該作者
d人話...時間唔一定係咁準...大約law

我果次餵極都喊....咁我就開奶粉啦
睇完呢篇野後...俾信心自己
果晚我就左右左右咁餵
第二晚...左右餵完就收得工了
原帖由 lu_man 於 11-3-21 23:04 發表
“猛長期”出現在三個星期、六個星期、三個月和六個月左右。這時嬰兒所需要的養分比較多,他就通過頻繁吸吮來刺激母親製造更多的乳汁。在這種時候,堅持勤餵幾天,一旦乳汁分泌量達到寶寶的要求,他的吸吮自然會降低頻繁程度 ...


男爵府

積分: 5622

畀面勳章


197#
發表於 11-3-22 11:50 |只看該作者
其實飲水多d奶會唔會稀左而bb食左又快肚餓~??
關唔關事呢~??


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


198#
發表於 11-3-22 12:30 |只看該作者
奶係水做..唔飲多d水點做奶?
你想奶杰身d...可以飽肚d
一係就係膠質重ge野...當然小心會塞
d人個個都話食多d飯係最好
d奶會靚d....如果想唔食咁多野
但又想多奶...d後奶好d飽肚d
就食more milk plus果d law
我家陣食sp同山羊豆
希望可以好d^^
原帖由 ch_mama 於 11-3-22 11:50 發表
其實飲水多d奶會唔會稀左而bb食左又快肚餓~??
關唔關事呢~??


大宅

積分: 1836

畀面勳章


199#
發表於 11-3-22 14:00 |只看該作者
敗家女王:
我都曾經經歷過你既情況,自己無奶,但亞b因餓而不停喊,亞b從無瞓得超過45min,情心差到不得了
個人好忟,佢喊我又喊,個時都唔明點解要咁辛苦
我曾經打去國際母乳會,佢地了解左我既情況後,令我明白到休息+心情+飲水量,係重要成功既因素

奶粉好難消化,雖然可能只係一日一餐,但係可以影響隨後幾日亞b的奶量需要,所以餵得愈少愈好
我依家有時出街唔方便,我都只係補2oz奶粉

其實依家餵順左,我淨飲水都已經可以做到全奶媽,不過,真係一日飲幾公升
另外,而且我餐餐都食得飽飽的~

湯水可以試試花生章魚瘦肉,對我好有效呢~


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


200#
發表於 11-3-22 17:03 |只看該作者
原帖由 我們這李家 於 11-3-22 14:00 發表
湯水可以試試花生章魚瘦肉,對我好有效呢~

有咩觀察到有效呢?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo