心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2374


181#
發表於 11-4-13 16:17 |只看該作者
mimichong 發表於 11-4-13 15:59
復活節係home湊囡.....

我都係啦~

今次輪到婆婆去玩 ^^


珊瑚宮

積分: 101907

醒目開學勳章 畀面勳章


182#
發表於 11-4-13 16:30 |只看該作者
吱仔與lo仔 發表於 11-4-13 15:00
我舊年去過, 今年或者6月端午節再計劃去!!! 不過怕好熱啊

應該會好熱呀


珍珠宮

積分: 34863

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


183#
發表於 11-4-13 16:55 |只看該作者
如果帶小朋友去玩就要諗諗~實熱......自己去2賭下錢就唔怕...到到都有冷氣
前面是絕路~希望在轉角


子爵府

積分: 14241


184#
發表於 11-4-13 17:13 |只看該作者
我去Singapore 呀

唔知亞女幾時先會叮一聲


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


185#
發表於 11-4-13 22:38 |只看該作者
heihei媽 發表於 11-4-13 17:13
我去Singapore 呀

好正呀!!! 我都未去過, 想去吓環球影城!!


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


186#
發表於 11-4-13 22:40 |只看該作者
mimichong 發表於 11-4-13 15:59
復活節係home湊囡.....

你女女幾大?? 放假唔帶佢出去行吓??

沙田文化博物館有個展覽好正架~~~係製作"反斗奇兵"果間公司~~~彼思公司既展覽, 有果d動畫人物展


珍珠宮

積分: 34863

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


187#
發表於 11-4-14 11:03 |只看該作者
回覆 吱仔與lo仔 的帖子

哈哈~得7個月炸....會揾日香港遊算啦
前面是絕路~希望在轉角


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


188#
發表於 11-4-14 11:27 |只看該作者
mimichong 發表於 11-4-14 11:03
回覆 吱仔與lo仔 的帖子

哈哈~得7個月炸....會揾日香港遊算啦

唔怪得啦~~~小BB, 咁留係屋企係好D

香港遊都多嘢玩架~~~~去吓長洲, 南丫島呀, 大澳咁, 都幾好架


珍珠宮

積分: 34863

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


189#
發表於 11-4-14 11:42 |只看該作者
吱仔與lo仔 發表於 11-4-13 22:40
你女女幾大?? 放假唔帶佢出去行吓??

沙田文化博物館有個展覽好正架~~~係製作"反斗奇兵"果間 ...

咁妳去邊機玩呀~
妳講呢個展覽 復活節係咪都仲有呀~我可以帶埋侄女去行下
前面是絕路~希望在轉角


子爵府

積分: 14241


190#
發表於 11-4-14 11:56 |只看該作者
午安呀
唔知亞女幾時先會叮一聲


珍珠宮

積分: 34863

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


191#
發表於 11-4-14 12:55 |只看該作者
h~食飽~想瞓陣
前面是絕路~希望在轉角


珊瑚宮

積分: 101907

醒目開學勳章 畀面勳章


192#
發表於 11-4-14 12:57 |只看該作者
heihei媽 發表於 11-4-13 17:13
我去Singapore 呀

我過年先去完呀


珊瑚宮

積分: 101907

醒目開學勳章 畀面勳章


193#
發表於 11-4-14 12:58 |只看該作者
吱仔與lo仔 發表於 11-4-13 22:38
好正呀!!! 我都未去過, 想去吓環球影城!!

環球影城都有一個賭埸架


大宅

積分: 2374


194#
發表於 11-4-14 14:08 |只看該作者
heihei媽 發表於 11-4-13 17:13
我去Singapore 呀

我本來都諗住去~ 不過, 真係怕太熱~
同埋亞仔細, 好似覺得換左個地方湊仔咁~

等佢大d自己照顧到自己多d先...佢要我抱我會死~


子爵府

積分: 14241


195#
發表於 11-4-14 14:37 |只看該作者
acbeans 發表於 11-4-14 12:57
我過年先去完呀

好玩嗎??
唔知亞女幾時先會叮一聲


子爵府

積分: 14241


196#
發表於 11-4-14 14:37 |只看該作者
bulubee 發表於 11-4-14 14:08
我本來都諗住去~ 不過, 真係怕太熱~
同埋亞仔細, 好似覺得換左個地方湊仔咁~

係呀, 抱住就真係.....等佢大啲會方便啲囉. 我都好驚會太熱呀.
唔知亞女幾時先會叮一聲


珊瑚宮

積分: 101907

醒目開學勳章 畀面勳章


197#
發表於 11-4-14 14:58 |只看該作者
heihei媽 發表於 11-4-14 14:37
好玩嗎??

都ok嘅,啲蟹好正呀


珊瑚宮

積分: 101907

醒目開學勳章 畀面勳章


198#
發表於 11-4-14 14:59 |只看該作者
bulubee 發表於 11-4-14 14:08
我本來都諗住去~ 不過, 真係怕太熱~
同埋亞仔細, 好似覺得換左個地方湊仔咁~

大啲嘅小朋友去邊都會好啲呀


珊瑚宮

積分: 101907

醒目開學勳章 畀面勳章


199#
發表於 11-4-14 15:00 |只看該作者
heihei媽 發表於 11-4-14 14:37
係呀, 抱住就真係.....等佢大啲會方便啲囉. 我都好驚會太熱呀.

我又唔係覺得好熱咋喎,同香港夏天差唔多


子爵府

積分: 14241


200#
發表於 11-4-14 15:11 |只看該作者
acbeans 發表於 11-4-14 14:58
都ok嘅,啲蟹好正呀

我都好想試呀 peper crab

我會去文東記食海南chicken
唔知亞女幾時先會叮一聲

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo