自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 31120

開心吸收勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


181#
發表於 11-6-6 18:38 |只看該作者
理得佢去咩場丫關鬼事咩
依家係樓主C6對個家嘅責任問題, 好彩樓主個囡今次冇事遮? 有事靠佢咪死得?

QQ2BB 發表於 11-5-31 17:12
回覆 paklok 的帖子

佢話係去正經場, 只係揼骨冇其他野,大家信5信呢?


伯爵府

積分: 16361


182#
發表於 11-6-6 19:06 |只看該作者
唉.....男人


大宅

積分: 1488


183#
發表於 11-6-7 00:11 |只看該作者
個衰老幾晚放工都有來搵我,
但我真係5想見到佢,
已叫我爸媽5好開門俾佢,
但佢地5聽我講都門開俾佢入來,
我即刻入房5理佢,
今晚我特登買個鎖鎖住,
連我爸媽都冇鎖匙開門俾佢,
就係甘我媽話我都嬲左甘多晚乜都嬲完,
仲話我過份甘對佢,
我真係過份乜?


點評

一仔媽咪520  樓主...你亞爸亞媽咁得意嘅...咩叫過份呀....佢咁對你同啲仔女喎...  發表於 11-6-7 01:03


大宅

積分: 3643


184#
發表於 11-6-7 00:26 |只看該作者
簡值唔係人,如果比我見到佢,真係想打佢一鑊金金架!有咩重要得過家庭先得架!


男爵府

積分: 7272


185#
發表於 11-6-7 00:49 |只看該作者
回覆 QQ2BB 的帖子

一d都唔過份. 係呢段時間大家都可以唸清楚,尤其樓主. 你是主動那位. 但我認為所有平時相處只有你們兩人最清楚. 如果只憑這單一時件評論, 我是不會原諒的. 因為我巳不能接受.


男爵府

積分: 9346


186#
發表於 11-6-7 03:11 |只看該作者

回覆:QQ2BB 的帖子

有冇搞錯,差到極點!




翡翠宮

積分: 78964


187#
發表於 11-6-7 03:21 |只看該作者
係咪真係有「上司叫佢去」呢件事?又有無上司會唔俾下屬去睇入左院嘅仔女呢?面子緊要定屋企人緊要?

我睇哂10頁post之後嘅感想。
世上已無安樂土,人人以傷人為樂

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo