想生BB

跳至

首頁

尾頁
   7


男爵府

積分: 7674


181#
發表於 11-7-27 13:17 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-27 13:05
我老公話呢排早上無抬起頭來. 不過可能係我太在意, 緊張, 我真係要放鬆D先得!
...

e...但唔係正常訓醒一定硬架咩....

點評

zarara188  係囉....  發表於 11-7-27 15:15


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


182#
發表於 11-7-27 13:21 |只看該作者
jennynini 發表於 11-7-26 11:03
我覺得西醫同中醫一樣要夾人, 你都可以試下睇游醫生, 對我來講, 我地幾夾

我上次問醫生, 如果順產 ...
我想問有無同法國, 仁安比較價錢, 係咪仁安貴D.

其實我宜家都未決定蕳私家, 公家好,

公家又怕要順產, 又怕唔知醫生D手勢如何, 又唔知比唔比我無痛妢娩, 但勝在有熟人响產科做, 有照應.

如私家又怕好似你咁話好貴, 開刀的話有機會要成十萬, 又唔可以比我遲D決定, 因會好快無位.


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


183#
發表於 11-7-27 13:24 |只看該作者
rcbaby 發表於 11-7-27 13:17
e...但唔係正常訓醒一定硬架咩....

其實我唔知, 係我估硬先健康. 其實係咪架?

點評

zarara188  我估係啦.  發表於 11-7-27 15:16


男爵府

積分: 7674


184#
發表於 11-7-27 13:26 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-27 13:24
其實我唔知, 係我估硬先健康. 其實係咪架?

我覺得係lor, 下次問下醫生先


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


185#
發表於 11-7-27 13:29 |只看該作者
zarara188 發表於 11-7-26 15:48
我去仁安睇董醫生, 去tst 打針係咪都唔駛比錢打?
我諗你如果响tst打, 應該响康翹對面. 因為嗰度寫 "仁安分科診所"!

點評

zarara188  HEHEE..... THANKS! 我都係決定自己打. ^^  發表於 11-7-27 15:17


伯爵府

積分: 17820

好媽媽勳章


186#
發表於 11-7-27 14:22 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-27 13:21
我想問有無同法國, 仁安比較價錢, 係咪仁安貴D.

其實我宜家都未決定蕳私家, 公家好,

冇比較過呀, 因為唔近仁安,
再加上睇開既醫生係法國駐診,
所以首選一定係法國.


子爵府

積分: 13137


187#
發表於 11-7-27 15:12 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-27 13:02
其實早兩個星期己驗咗丁丁啦! 進步咗, 但唔知點解心理上好驚, 可能上次D 丁丁原本OK, 但到放精嗰日突然 ...

丁丁突然變差, 係咪放丁前經常瞓得唔好呢? 呢2日要煲多D靚湯比佢飲先得!

點評

rcbaby  煲花膠 淮山 杞子 兩份飲啦, 節瓜 雞腳 好易架ja, 我仲比好多丸仔佢食架  發表於 11-7-28 14:14
rabbit2010  已經唔記得咗瞓得好唔好. 呢幾日真係要開始煲吓D湯先.  發表於 11-7-28 09:59
I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


188#
發表於 11-7-27 15:13 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-27 13:05
我老公話呢排早上無抬起頭來. 不過可能係我太在意, 緊張, 我真係要放鬆D先得!
...

咁奇怪....? 你有冇問吓董醫生點解會咁呢??
I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


189#
發表於 11-7-27 15:15 |只看該作者
rcbaby 發表於 11-7-27 13:16
唔會掛, 打針一定要比錢架播, 我係仁安都次次比 $70蚊架
所以, 我都係決定自己打埋嗰枝破卵針. 唔想咁麻煩... 走來走去了.
I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 2447


190#
發表於 11-7-27 15:23 |只看該作者

回覆:zarara188 的帖子

董醫生好似8月中開始放1個月大假,我下星期一覆診,應該會等佢放完假後做IVF Lu



點評

rcbaby  謝謝報料  發表於 11-7-28 14:15


子爵府

積分: 13137


191#
發表於 11-7-27 15:32 |只看該作者
ice_kiola 發表於 11-7-27 15:23
董醫生好似8月中開始放1個月大假,我下星期一覆診,應該會等佢放完假後做IVF Lu



...
嘩!! 你講真架?? 等我後日問吓佢幾時開始放先得!
萬一呢個cycle fail, 要揾佢接住再做呀! 千祈唔好走住呀!!

thanks for your info!!

I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


192#
發表於 11-7-27 17:51 |只看該作者
各位jm, 我今日睇完董董啦!

明早打破卵針, 到friday 下午先做得呀!

你地有冇煲吓d 靚湯飲呀?
I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 1843


193#
發表於 11-7-27 18:55 |只看該作者
回覆 rabbit2010 的帖子

希望真係仲有機....而家仲有兩日.....
好難頂....

點評

zarara188  SUPPORT U!!!  發表於 11-7-28 12:11


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


194#
發表於 11-7-28 10:00 |只看該作者
zarara188 發表於 11-7-27 15:13
咁奇怪....? 你有冇問吓董醫生點解會咁呢??

我今日會問DR Tung.


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


195#
發表於 11-7-28 10:05 |只看該作者
ice_kiola 發表於 11-7-27 15:23
董醫生好似8月中開始放1個月大假,我下星期一覆診,應該會等佢放完假後做IVF Lu



...
Dr Tung一放假好多JM就好驚, 上次佢放復活節 + 五一, 我都放棄咗嗰個月.

但我亦都明白醫生都係人, 佢星期一至日都幫我哋好多. 咁都要放吓假既.

點評

zarara188  哦... 原來EASTER 佢都放咗, 我都唔知tim.  發表於 11-7-28 12:13


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


196#
發表於 11-7-28 10:07 |只看該作者
Bearstar 發表於 11-7-27 18:55
回覆 rabbit2010 的帖子

希望真係仲有機....而家仲有兩日.....
仲有一日就知 la, 加油!


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


197#
發表於 11-7-28 10:10 |只看該作者
本帖最後由 rabbit2010 於 11-7-28 10:12 編輯
zarara188 發表於 11-7-27 17:51
各位jm, 我今日睇完董董啦!

明早打破卵針, 到friday 下午先做得呀!

我諗住今晚煲花膠螺片海參湯, 你星期五做, 咁你一定早過我, 因為我今日先睇醫生覆診. 我諗今日會知我幾時會做.



子爵府

積分: 13137


198#
發表於 11-7-28 12:16 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-28 10:10
我諗住今晚煲花膠螺片海參湯, 你星期五做, 咁你一定早過我, 因為我今日先睇醫生覆診. 我諗今日會知我幾時 ...

海參... 我都係得個講字. 覺得麻煩, 所以次次都冇落!
明天就做囉..... 點好呢?? 今日仲要出街tim! 應該都煲唔到比佢飲囉!

你今日覆完診, 知道幾時做未呀?

有幾多粒eggs? 內膜靚唔靚呀??
I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


199#
發表於 11-7-28 12:17 |只看該作者
唔知點解, 上次iui 同今次係好唔同, 雖然未放丁, 但係, 上次day9左右已經好痛, 好扯住痛, 但到今日, day 13, 都仲係唔多痛. 好輕微扯幾下.

你地放丁前有冇痛呢?
I just want to have healthy babies!


男爵府

積分: 7674


200#
發表於 11-7-28 14:18 |只看該作者
zarara188 發表於 11-7-28 12:17
唔知點解, 上次iui 同今次係好唔同, 雖然未放丁, 但係, 上次day9左右已經好痛, 好扯住痛, 但到今日, day 13 ...

漲, 無痛

我呢兩日開始隱隱痛 好似就m 咁

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo