想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


侯爵府

積分: 24474


181#
發表於 11-9-1 21:21 |只看該作者
頭先谷到都想嘔, 幾辛苦先行到返屋企


男爵府

積分: 9088

陪月勳章


182#
發表於 11-9-1 22:19 |只看該作者

引用:頭先谷到都想嘔,+幾辛苦先行到返屋企

原帖由 katrinamama 於 11-09-01 發表
頭先谷到都想嘔, 幾辛苦先行到返屋企
Bingo?



禁止在頭像相片,自定義頭銜,個人簽名,使用帶有 商業/個人/團體 廣告或宣傳推介成份之字句/圖片/超連結


大宅

積分: 3375


183#
發表於 11-9-2 01:39 |只看該作者
just 7days away.....will you wait till 14days after ovulation to check or will you check before that?


大宅

積分: 3375


184#
發表於 11-9-2 01:40 |只看該作者
katrinamama 發表於 11-9-1 21:21
頭先谷到都想嘔, 幾辛苦先行到返屋企
good news?


珍珠宮

積分: 30303


185#
發表於 11-9-2 03:23 |只看該作者
MaryB 發表於 11-8-31 22:28
我係11/8 day 1 ,幾時驗係最好!今日係day 20!今早用紅D無線,係吾係早左d?應該幾時再check ???



...

個個人唔同喎, 有人可以早一星期, 有人要遲一星期...


複式洋房

積分: 110


186#
發表於 11-9-2 06:37 |只看該作者

回覆:Aug6 day1 again, 快D到我啦

各位JM,我都好緊張!尋晚day22見到淺粉紅係護墊,但今早就冇. 腰就痛咗好多日,胸都會痛而且好敏感,但唔算脹。我成日同個肚講"你乖乖努力痴實d,媽咪會等出嚟..." 當正自己bingo 咗,真係等結果等到人都癲!




侯爵府

積分: 24474


187#
發表於 11-9-2 08:17 |只看該作者
今日係排卵後第8-9日, 我今早用紅d check, 有30%, 今過唔知真定假, 因上個cycle我失敗了, 都試過M前有反應....所以要等多幾日....不過仍然有胃氣, 肚谷同少少作嘔...希望成功


珍珠宮

積分: 30303


188#
發表於 11-9-2 10:57 |只看該作者

引用:今日係排卵後第8-9日,+我今早用紅d+check,+

原帖由 katrinamama 於 11-09-02 發表
今日係排卵後第8-9日, 我今早用紅d check, 有30%, 今過唔知真定假, 因上個cycle我失敗了, 都試過M前有反應. ...
祝bingo




珍珠宮

積分: 30303


189#
發表於 11-9-2 10:59 |只看該作者

引用:各位JM,我都好緊張!尋晚day22見到淺粉紅係

原帖由 Yvaine_mom 於 11-09-02 發表
各位JM,我都好緊張!尋晚day22見到淺粉紅係護墊,但今早就冇. 腰就痛咗好多日,胸都會痛而且好敏感,但唔算 ...
祝bingo




大宅

積分: 1570


190#
發表於 11-9-2 20:51 |只看該作者

回覆:Aug6 day1 again, 快D到我啦

仲要等多5日先check,不過而家冇之前咁緊張lu,唔知會唔會放鬆至中呢5日後上黎報告吓先




男爵府

積分: 7674


191#
發表於 11-9-2 23:01 |只看該作者
bobotang66 發表於 11-9-2 20:51
仲要等多5日先check,不過而家冇之前咁緊張lu,唔知會唔會放鬆至中呢5日後上黎報告吓先



...

祝我地好運


禁止訪問

積分: 2771

畀面勳章


192#
發表於 11-9-2 23:08 |只看該作者

回覆:Aug6 day1 again, 快D到我啦

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1570


193#
發表於 11-9-2 23:34 |只看該作者

引用:Quote:bobotang66+發表於+11-9-2+20:51+仲

原帖由 rcbaby 於 11-09-02 發表
祝我地好運
Yeah!祝各位好運




子爵府

積分: 13931


194#
發表於 11-9-3 00:55 |只看該作者

回覆:Aug6 day1 again, 快D到我啦

我仲有一星期就可以驗架喇



魚魚媽


大宅

積分: 3375


195#
發表於 11-9-3 01:50 |只看該作者
Yvaine_mom 發表於 11-9-2 06:37
各位JM,我都好緊張!尋晚day22見到淺粉紅係護墊,但今早就冇. 腰就痛咗好多日,胸都會痛而且好敏感,但唔算 ...


大宅

積分: 3375


196#
發表於 11-9-3 01:51 |只看該作者
6 more days!!!


侯爵府

積分: 24474


197#
發表於 11-9-3 08:01 |只看該作者
我今早用紅d check 已連續兩日有線, around 30%, 但我今日係排卵後10, 我又唔敢用綠d試, 怕失望, 同埋呢個weekend又要出街買野, 怕影響心情.......唔知點做....我都想明早試綠d, 但又驚


別墅

積分: 674


198#
發表於 11-9-3 09:02 |只看該作者

引用:尋晚激戰完......今個月正式停工....8月完

原帖由 羊嘉嘉 於 11-08-28 發表
尋晚激戰完......今個月正式停工....8月完結喇...

一擊唔知得唔得即中呢 ???
想問下你27/8 排卵,噤之前有無check 紅D?
我想知出現深色之後大約會差幾多日會排呀。
Thanks~




別墅

積分: 674


199#
發表於 11-9-3 09:18 |只看該作者

引用:谷m+feeling+出哂黎,胸脹加肚痛..好唔開心

原帖由 Carmen8866 於 11-09-02 發表
谷m feeling 出哂黎,胸脹加肚痛..好唔開心呀..
我都係個胸痛同肚痛,呢兩早起身心情麻麻,想到似M噤。
我上年12月bingo時之前好似係心情開朗,臨驗孕前幾日會多白色水狀分泌,
個肚扯扯下好似係五六個weeks嘅事...
但我又唔記得其他身體的感覺
但我見上個月紅D 出色後, M就好準時兩個星期後來,所以我等埋下星期二過咗先再算




大宅

積分: 1450


200#
發表於 11-9-3 14:18 |只看該作者

回覆:qqj 的帖子

作感冒喺其中一個徵兆!機會好大呀




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo