想生BB

跳至

首頁

尾頁
   3


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


181#
發表於 11-9-5 16:30 |只看該作者
回覆 adawmy 的帖子

我都係反反地胃喎.....不過如果計濕潤先係掛卵的話...我都係岩岩排....無理由有呢d feel架?!?!?!
唉...次次一排完到等m小姐到呢段期間真係好難捱


大宅

積分: 1683

畀面勳章


182#
發表於 11-9-5 16:38 |只看該作者
回覆 jocat102 的帖子

Ok呀, 好hea咁過左幾日, 真係好relax.......
不過有外地b應該機會微d喇, 如果用某d app計, 去個時都未係排卵期,
所以唯有返到黎繼續努力啦.....

你呢?近況點呀?


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


183#
發表於 11-9-5 16:48 |只看該作者
回覆 mama_2001 的帖子

我近況咪又係咁....前幾日好似特別濕潤, 之後晚上開左工, 尋日都開左工....希望有d 希望la, 不過我d period 33-55 日都有....真係好難預呢!


大宅

積分: 1683

畀面勳章


184#
發表於 11-9-5 17:23 |只看該作者
回覆 jocat102 的帖子

係, 我地呢d經期唔定既jm, 真係好難捉路
所以唯有勤力d, 密密開工




子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


185#
發表於 11-9-5 17:55 |只看該作者
回覆 mama_2001 的帖子

無錯! 唯有努力搭夠la~~~~ 如果今個cycle 係 33日...仲有9日就知la, 如果係55日....哇!仲有漫潑長路既30日! 即係仲有一個月既折磨


大宅

積分: 1683

畀面勳章


186#
發表於 11-9-5 17:59 |只看該作者
回覆 jocat102 的帖子

我只係跟番上個cycle黎計,所以我起碼等多十幾日.........
真係慢慢長路呀


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


187#
發表於 11-9-5 18:33 |只看該作者
回覆 mama_2001 的帖子

我對上一個CYCLE 係33日...不過上個CYCLE 我食左調經既中藥喎~ 如果係計再上一次呢. 就係41日.....真係苦惱.....亂七八糟~~~~


大宅

積分: 1683

畀面勳章


188#
發表於 11-9-6 10:02 |只看該作者
回覆 jocat102 的帖子

我都唔好得你幾多, 都係亂七八糟,
真係無晒乎........


大宅

積分: 1412


189#
發表於 11-9-6 10:20 |只看該作者

引用:回覆+adawmy+的帖子 我都係反反地胃喎....

原帖由 jocat102 於 11-09-05 發表
回覆 adawmy 的帖子

我都係反反地胃喎.....不過如果計濕潤先係掛卵的話...我都係岩岩排....無理由有呢d fe ...
請問排卵之後係唔係會一路都高溫?




別墅

積分: 984


190#
發表於 11-9-6 10:36 |只看該作者
回覆 lalapig 的帖子

我自己冇量開體溫,所以都唔係好清楚係未會持續高溫..

不過睇其他forum的JM講,排卵後持續高溫bingo機會會好大,相反臨近M前跌溫,就應該唔得了..

我啱啱生左BB的朋友都講,佢bingo前幾日發燒添,跟住冇幾耐就發現bingo左了!!!!


別墅

積分: 984


191#
發表於 11-9-6 13:34 |只看該作者
今日day 26啦,下星期正式開估~

但其實而家心情好矛盾,有固之然開心,但9月月尾去到台灣就乜都唔駛玩了...:;pppp:

哈哈哈~ 算啦,都係順其自然啦...

希望各位齊齊bingo啦!!!!!!!!!


大宅

積分: 1683

畀面勳章


192#
發表於 11-9-6 15:29 |只看該作者
回覆 adawmy 的帖子

唔好諗咁多, 等開左估先再諗啦!

祝早孕


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


193#
發表於 11-9-6 16:38 |只看該作者
回覆 adawmy 的帖子

發燒咁激.......我可能開左冷氣, 今早度等35.7 度...唔知係失敗左定係..........冷氣凍得濟.......
我尋日買左gnc 既蠔皇素俾c6食....依家做緊8折, 買滿388, 再送50蚊coupon.....可以留返俾自己買葉酸!


別墅

積分: 984


194#
發表於 11-9-6 17:43 |只看該作者

回覆:jocat102 的帖子

哈,我老公實唔肯食呢d野,而家只有我食住葉酸食,唔覺唔覺食左差唔多三個月了!




子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


195#
發表於 11-9-6 17:50 |只看該作者
回覆 adawmy 的帖子

我都食左3個幾月la~~~~~ 真係不知不覺! 不過尋日我去萬0買...竟然無晒貨...誇張!


別墅

積分: 984


196#
發表於 11-9-6 18:02 |只看該作者

回覆:jocat102 的帖子

我都剩返一個月的貨仔咋,係時候要入定貨了!




子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


197#
發表於 11-9-6 18:26 |只看該作者
回覆 adawmy 的帖子

尖東車站好似有專門店...有8折定75折架~ 你可以睇下喎!


男爵府

積分: 7291


198#
發表於 11-9-6 19:46 |只看該作者
day 1 again,下次再努力


別墅

積分: 984


199#
發表於 11-9-6 19:58 |只看該作者

回覆:jocat102 的帖子

即係邊樹呀?




別墅

積分: 984


200#
發表於 11-9-6 19:59 |只看該作者

回覆:mangodo 的帖子

加油,再接再勵啦!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo