想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17022


181#
發表於 11-8-22 10:56 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-22 10:43
個sales哄埋去同佢講野,又摸佢喎,唔嚇死就奇,b豬出街佢好緊張嫁,實揸實拳頭仔

原來bb咁容易會嚇親


水晶宮

積分: 67422

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


182#
發表於 11-8-22 11:16 |只看該作者

引用:Quote:黃二少奶+發表於+11-8-22+10:43+個sa

原帖由 gangting 於 11-08-22 發表
原來bb咁容易會嚇親
係好容易嚇親嫁,佢又冇見過你,個環境又陌生,所以真係唔可以過份熱情,b豬出街唔出聲嫁,一返到屋企即刻精神哂




侯爵府

積分: 21177


183#
發表於 11-8-22 11:35 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-22 11:16
係好容易嚇親嫁,佢又冇見過你,個環境又陌生,所以真係唔可以過份熱情,b豬出街唔出聲嫁,一返到屋企即刻 ...

咁要多d帶佢出街啦!適應下先得。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


184#
發表於 11-8-22 11:35 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-22 09:26
冇買bb野
淨係去supermarket上糧

幫隻狗上糧??


<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


伯爵府

積分: 17022


185#
發表於 11-8-22 11:36 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-22 11:35
幫隻狗上糧??

唔係....
係我地2公婆上糧


伯爵府

積分: 17022


186#
發表於 11-8-22 11:40 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-22 11:35
咁要多d帶佢出街啦!適應下先得。

b豬連公公婆婆黎都咁驚.....
真係少d出街仲好


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


187#
發表於 11-8-22 11:55 |只看該作者
好激氣~ 尋日第一次family day又被6299破壞咗!!!

本來我d fd話入嚟探叮叮, 我都同佢哋改咗日期
點知尋日下晝四點幾, 99失驚無神打俾c6, 話佢哋喺深圳返緊嚟; 話架車泊咗喺我哋屋苑對面個停車場, 一陣上嚟我哋度
c6冇反對, 佢哋未夠6點就上到嚟, 又食埋飯, 睇埋chok chok chok, 成十點先走
工人放假, 即係我煮飯, 咁都算喇!! 仲好, 唔使坐喺度陪笑, 我可以閃咗入廚房
最唔開心係我又俾99話囉! 99問起上次叮叮唔食奶件事, c6話佢 "唔知點解次次嫲嫲嚟完, 佢都梗有嘢扭架!"
99梗係唔認啦! 佢話上次係咁啱唔食, 之後嗰日佢打俾工人, 工人話叮叮有食喎!
c6話係有食, 不過之前用母乳咀好哋哋, 唔知發咩癲, 要用番原裝咀先肯食~
我就話係有食, 不過之前10分鐘食完一支奶, e+要25分鐘
可能99唔順氣, 佢竟然對住我仔話 "都係媽咪唔好啦! 放假又唔俾人哋埋身食, 自己去街, 又唔帶叮叮去, 人哋梗係嬲啦!"

佢都痴線架!! 點可以對住我個仔咁講嘢架!!! 佢講完, 我冇理佢, 入番廚房煮飯
煮到咁上下, 夠鐘餵奶, c6知我唔順氣, 陪埋我入房, 我忍唔住喊囉!
我自問都係一個盡責既媽媽, 日日返工前放工後都埋身, 返到公司咁趕都泵奶, 放假都留喺屋企埋身多, 咁耐以嚟只係試過出咗去幾次, 每次幾個鐘啫! 咁都要俾人話, 我真係好唔忿氣~

仲有, 尋晚佢哋走咗, 叮叮又扭計
今次係扭唔肯埋身食, 泵出嚟, 佢又肯食
我好唔開心, 埋身嗰種sweet & close 既感覺係我繼續餵母乳既最大motivation, 如果以後都要用樽, 我唔知我仲可以堅持幾耐
今朝叮叮都唔係好肯埋身, 食咗唔夠10分鐘就唔肯再食
所以我今日好唔開心~


伯爵府

積分: 17022


188#
發表於 11-8-22 12:03 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-22 11:55
好激氣~ 尋日第一次family day又被6299破壞咗!!!

本來我d fd話入嚟探叮叮, 我都同佢哋改咗日期

我係你會同C6 complaint~~~
短期唔俾99再黎


侯爵府

積分: 21177


189#
發表於 11-8-22 13:10 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-22 11:55
好激氣~ 尋日第一次family day又被6299破壞咗!!!

本來我d fd話入嚟探叮叮, 我都同佢哋改咗日期

唉!個個星期都搞到咁樣。真係會好唔開心呀!你老公見你喊,有無出聲?佢都知自己呀媽,次次黎都激親你架啦!佢夾住中間,你估佢夠唔夠薑謝絕99探訪?

臨時臨急鍾上黎,仲要飯,又係唔願走!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


190#
發表於 11-8-22 13:11 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-22 11:40
b豬連公公婆婆黎都咁驚.....
真係少d出街仲好

因為公公婆婆都係少見面!!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


191#
發表於 11-8-22 13:12 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-22 10:56
原來bb咁容易會嚇親

我屋企有把Ceiling fan,我家姐個女好驚架,次次都要關左去先ok

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


192#
發表於 11-8-22 13:25 |只看該作者
kiki,我睇左本餵奶書,佢有提到乳線唔通的處理。如果唔係嚴重,平時就要保持乳線直線。


1) 個bra要夠承托。等zone的下半部唔好dum,否則乳線會唔直,容易d塞。
2) 四肢動物,個zone and nipple係向下,d乳線可以成直線。但人類兩肢所以d乳線會摺曲,所以有時就用手扶住張床,等個zone向下,前後左右搖下佢。
3) 餵完如果有多支幾下奶,但唔使次次支清,否則會越分泌越多奶。
4) 托下個zone,拉平d乳線
5) 唔好隨便按塞左的地方,越按就越刺激,就會係同一個位分泌多d奶,就會繼續塞。
6) 要用唔同post比bb啜。因為keep一個post,只會啜通幾個位的乳線,轉左轉右,直餵,橫餵,欖球餵,等bb啜通d乳線位。
7) 有d時候搵人按摩有幫助,有d按摩會弄考反轉。要睇情況。
8) 大zone的人,會keep到多d奶,但因為乳線長,易d塞,細zone就唔keep到奶,要次次啜次次先分泌奶,但少d塞的情況出現!



9) 未生的姊妹,書都教得閒要托下個zone,拉平d乳線。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


193#
發表於 11-8-22 13:28 |只看該作者
今日美容師黎幫貓貓沖左涼,今次真係咩都ready曬啦!預備好曬屋企d野,等bb出世啦!
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


194#
發表於 11-8-22 13:37 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-20 21:57
kiki真係超好彩

我個工人都算係比上不足, 比下有餘啦!!
好好又唔話得, 但唔會好衰囉!!


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


195#
發表於 11-8-22 13:38 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-20 22:04
始終同你冇血源關係,衰d講真係閒人一個

係呀!
好似我咁, 明明出街同c6一齊
99只係對叮叮話我唔帶埋叮叮出街, 話佢個仔唔帶唔得架!?


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


196#
發表於 11-8-22 13:42 |只看該作者
jc0515 發表於 11-8-21 16:21
我都有個保險agent, 佢係保誠既, 6-7年前識佢已經幫佢買, 而家老公&小豆都由佢幫我攪 ...

我嗰個都係保誠架!!
我都約咗佢傾吓叮叮d保單


水晶宮

積分: 67422

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


197#
發表於 11-8-22 13:54 |只看該作者

引用:好激氣~+尋日第一次family+day又被6299破壞

原帖由 KiKiWitch 於 11-08-22 發表
好激氣~ 尋日第一次family day又被6299破壞咗!!!

本來我d fd話入嚟探叮叮, 我都同佢哋改咗日期
你99真係痴痴地,生左bb都要有自己娛樂,我覺得你好勁,如果我要返工,我諗我堅持唔到餵人奶,你真係要同c6講,叫佢地唔好個個禮拜黎




水晶宮

積分: 67422

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


198#
發表於 11-8-22 13:55 |只看該作者

引用:Quote:黃二少奶+發表於+11-8-22+11:16+係好

原帖由 悅同 於 11-08-22 發表
咁要多d帶佢出街啦!適應下先得。
佢出街冇野嫁,只係最好唔好遇到過份熱情o既人囉




水晶宮

積分: 67422

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


199#
發表於 11-8-22 13:57 |只看該作者

引用:Quote:gangting+發表於+11-8-20+22:04+始終

原帖由 KiKiWitch 於 11-08-22 發表
係呀!
好似我咁, 明明出街同c6一齊
99只係對叮叮話我唔帶埋叮叮出街, 話佢個仔唔帶唔得架!?
車,佢唔係肯見個孫咩,你地唔係度仲好啦,佢可以獨霸個孫:;pppp::;pppp:




水晶宮

積分: 67422

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


200#
發表於 11-8-22 14:01 |只看該作者

引用:Quote:gangting+發表於+11-8-22+10:56+原來

原帖由 悅同 於 11-08-22 發表
我屋企有把Ceiling fan,我家姐個女好驚架,次次都要關左去先ok。
不過b豬好奇怪,我99講野好大聲,姑仔個囡又鬼咁嘈,佢又唔驚嫁咩,可以照大覺訓,可能初生個陣係99度慣左呢啲聲,反而尋晚我老公暗b豬訓,打左個乞痴,b豬嚇到喪喊,我即刻抱番佢咋




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo