想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


別墅

積分: 647


181#
發表於 11-9-19 22:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Lazytam+於+11-09-19+發表未

原帖由 edith_ricky 於 11-09-19 發表
我紅d兩條線差不多一樣深,即係點?
今次掂啦~yeah




大宅

積分: 4108

畀面勳章


182#
發表於 11-9-19 22:08 |只看該作者
edith_ricky 發表於 11-9-19 21:57
其實我都覺得自己準備m, 啱啱又扯住痛,呢幾日好間歇性咁痛
你應該放鬆d啦..
你check到紅d深粗又check到綠d有淺線..
機會都好大架喇..
你今日都day28啦..你都未黎m..
可能真係bingo左呢..


別墅

積分: 647


183#
發表於 11-9-19 22:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+樂遙BB+於+11-09-19+發表我今

原帖由 edith_ricky 於 11-09-19 發表
其實我都覺得自己準備m, 啱啱又扯住痛,呢幾日好間歇性咁痛
我都係呀miss m 就到咁呀




男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


184#
發表於 11-9-19 22:48 |只看該作者

引用:Quote:edith_ricky+發表於+11-9-19+21:57+

原帖由 樂遙BB 於 11-09-19 發表
你應該放鬆d啦..
你check到紅d深粗又check到綠d有淺線..
機會都好大架喇..
我左邊un住痛,好驚呀





別墅

積分: 647


185#
發表於 11-9-19 22:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+樂遙BB+於+11-09-19+發表你應

原帖由 edith_ricky 於 11-09-19 發表
我左邊un住痛,好驚呀
唔好驚啦可能你都中呢~我頭先用左紅d,吾集中啲睇~都唔知有印唯有下個cycle再接再厲mouth:




別墅

積分: 647


186#
發表於 11-9-19 22:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+樂遙BB+於+11-09-19+發表你應

原帖由 edith_ricky 於 11-09-19 發表
我左邊un住痛,好驚呀
唔好驚啦可能你都中呢~我頭先用左紅d,吾集中啲睇~都唔知有印唯有下個cycle再接再厲mouth:




大宅

積分: 4108

畀面勳章


187#
發表於 11-9-19 22:57 |只看該作者
edith_ricky 發表於 11-9-19 22:48
我左邊un住痛,好驚呀
你唔好咁擔心啦..
睇好多jms講..
bingo都會呢d現象架..


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


188#
發表於 11-9-19 23:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+edith_ricky+於+11-09-19+發

原帖由 Lazytam 於 11-09-19 發表
唔好驚啦可能你都中呢~我頭先用左紅d,吾集中啲睇~都唔知有印唯有下個cycle再接再厲



...
我都希望大家一齊中!




男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


189#
發表於 11-9-20 09:47 |只看該作者

回覆:823 Day 1一齊入黎傾下計, 齊齊為大家打下氣啊~~

雖然未嚟m,我都打定輸數喇下個cycle再努力過
myphoto.jpg




大宅

積分: 4108

畀面勳章


190#
發表於 11-9-20 10:10 |只看該作者
edith_ricky 發表於 11-9-20 09:47
雖然未嚟m,我都打定輸數喇下個cycle再努力過




...
點解要打定輸數呀..我覺得你好大機會喎..
不如你今晚去買支平平地既驗孕捧confirm下..


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


191#
發表於 11-9-20 10:21 |只看該作者
樂遙BB 發表於 11-9-20 10:10
點解要打定輸數呀..我覺得你好大機會喎..
不如你今晚去買支平平地既驗孕捧confirm下..
...

都好喎...~今朝五點零醒左訓唔著,而家好眼訓呀...~


大宅

積分: 4108

畀面勳章


192#
發表於 11-9-20 10:32 |只看該作者
edith_ricky 發表於 11-9-20 10:21
都好喎...~今朝五點零醒左訓唔著,而家好眼訓呀...~
等你好消息呀


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


193#
發表於 11-9-20 10:53 |只看該作者
樂遙BB 發表於 11-9-20 10:32
等你好消息呀

希望啦希望啦,我畀d紅d綠d畀c6睇,佢竟然冇乜反應~!
好似唔係咁想我咁快bingo咁呀~!


大宅

積分: 4108

畀面勳章


194#
發表於 11-9-20 11:18 |只看該作者

回覆:823 Day 1一齊入黎傾下計, 齊齊為大家打下氣啊~~

唔知算唔算叫做深過尋日少少:;pppp:
myphoto.jpg





大宅

積分: 4108

畀面勳章


195#
發表於 11-9-20 11:19 |只看該作者

引用:Quote:樂遙BB+發表於+11-9-20+10:32+等你好

原帖由 edith_ricky 於 11-09-20 發表
希望啦希望啦,我畀d紅d綠d畀c6睇,佢竟然冇乜反應~!
好似唔係咁想我咁快bingo咁呀~!
...
男人緊張既1面唔鍾意比女人睇到者..唔好咁多心啦你..





男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


196#
發表於 11-9-20 11:28 |只看該作者

回覆:樂遙BB 的帖子

咁快就有線你就好啦!我都d28了!好心急呀!尋日仲去買左86%的黑朱古力食,早晚食一小塊,希望有幫助啦!




大宅

積分: 4108

畀面勳章


197#
發表於 11-9-20 11:33 |只看該作者
currymama 發表於 11-9-20 11:28
咁快就有線你就好啦!我都d28了!好心急呀!尋日仲去買左86%的黑朱古力食,早晚食一小塊,希望有幫助啦!:s ...
我個個月m前都有線架..總之1個cycle入面我驗親都會有線..
我本身有多囊..睇呢度d jms講話多囊check紅d會有線架..
所以冇期望就冇失望..

黑朱古力真係頂唔順呀..
我第1個cycle試過食..但1放落口唔係苦咁簡單係澀架..



禁止訪問

積分: 5376


198#
發表於 11-9-20 11:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


199#
發表於 11-9-20 11:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


200#
發表於 11-9-20 11:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo