想生BB

跳至

首頁

尾頁
   2


男爵府

積分: 5569


181#
發表於 11-9-23 12:38 |只看該作者
涼c9 發表於 11-9-22 14:51
你地好啊, 我想請教下你地點量體溫架???我有以下問題~>
1) 經期在3月份停了避孕藥開始唔準...上次day 1 係1 ...

我覺得唔關開唔開冷氣事, 反而夠唔夠訓最影響體溫 (我夜訓早起的話另捨高)....你要買2個小數點既探熱針. 因為探耳唔夠details, 得一個digit. 盒野入面有說明書, 佢寫得好清潔.

你起碼要量3個月至睇個pattern. 好多JM教過點量..呢度唔講啦...若你發現體溫真係冇升高, 最好畫好個chart 去睇一睇E生....

我就升高時間唔夠長....E生一睇個chart 就知....注意, 我覺得量體溫對於period 準既JM至有用....

紅D我冇用...所以no comment....^^

點評

涼c9  多謝你既回覆, 我到今日都未見m小姐..我諗我會去睇下婦科..!  發表於 11-9-26 09:15


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


182#
發表於 11-9-23 13:00 |只看該作者

引用:坦白講,唔熱…不過礙眼 +

原帖由 wastewater 於 11-09-21 發表
坦白講,唔熱…不過礙眼
今日好凍,我都想著皮褸



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


子爵府

積分: 10555


183#
發表於 11-9-23 15:52 |只看該作者

回覆 回覆:siutreasure的帖子

想做就去做啦,支持你



堅持到底, 就是勝利!


子爵府

積分: 10555


184#
發表於 11-9-23 15:54 |只看該作者

回覆 回覆:kekka的帖子

係呀,我都覺得自己好唔同…




堅持到底, 就是勝利!


大宅

積分: 1357


185#
發表於 11-9-23 17:06 |只看該作者
我都諗住bingo左幾個月後會剪短頭髮, 平時唔捨得, 成世人要揾個機會突破
下~

而且大肚果時已經比較攰, 應該無咩心機吹咁耐頭~


禁止訪問

積分: 1142


186#
發表於 11-9-23 22:07 |只看該作者

回覆:放鬆心情,食食食,玩玩玩

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


187#
發表於 11-9-24 00:57 |只看該作者

引用:下星期開始準備開工喇! +

原帖由 180811 於 11-09-23 發表
下星期開始準備開工喇!
我都係,但禮拜尾先



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


188#
發表於 11-9-24 00:58 |只看該作者

引用:想做就去做啦,支持你 +

原帖由 wastewater 於 11-09-23 發表
想做就去做啦,支持你
我都係冇著到



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


別墅

積分: 536


189#
發表於 11-9-24 13:31 |只看該作者
我聽日就day1喇~今日真係唔想諗....我都好想食食食~玩玩玩~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo